Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

 

Psykopat.

hehe jeg var ikke alene, vi var to ;)

 

Haha, chill. Er du ennå venn med han fyren da? Det var i vertfall greit at han aldri fikk vite om det, tror ikke det hadde artet seg så bra, huff.

haha jada er venn med ham, han holdt på å le seg ihjel når han fant det ut (var litt flaut for oss også da) ;)

Han sa også unskyld for å ha snakka dritt om oss!

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Ahh, men da så. Synes fortsatt det var litt i slemmeste laget da, i vertfall dere som burde unnskylde mener nå jeg :p

 

Men whhhat do i know, køddet jo en gang med at jeg hadde kreft og ble hetset av hele forumet...

hehe joda var ikke ment så slemt, men det bare utarta seg :whistle: hehe vi gjorde også det til slutt ;)

 

hehe det er ikke snilt gjort det heller :tease:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gjorde et hat-trick på skolen her om dagen som jeg er greit nok stolt av :)

 

Den første "Dei som vil, kan leie meg inn som eksotisk danser til selskap, bursdagsfeiringer og andre festlige arrangement. Det går en grense for mye klær som blir kasta, men jeg strekker den LANGT. Bestillinger tas imot på chat"

 

Den andre, skriver på veggen til den første "Takk for en svett og herlig dansetime [navn]! Gleder meg utrolig til neste gang, lenge siden vi har hatt det så gøy sammen! Da var vi endelig en duo <3

 

Den tredje " Vel, da kan jeg annonsere at vi er en trio, "three girls one pole." Du kan bestille oss som enkeltindivid eller alle sammen. Bestillinger tas i mot på [den første sitt navn] sin chat. Ser virkelig fram til vår første jobb i bursdagsfesten til [navn på retartgutt i klassen] ! Skal bli konge :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gjorde et hat-trick på skolen her om dagen som jeg er greit nok stolt av :) Den første "Dei som vil, kan leie meg inn som eksotisk danser til selskap, bursdagsfeiringer og andre festlige arrangement. Det går en grense for mye klær som blir kasta, men jeg strekker den LANGT. Bestillinger tas imot på chat"Den andre, skriver på veggen til den første "Takk for en svett og herlig dansetime [navn]! Gleder meg utrolig til neste gang, lenge siden vi har hatt det så gøy sammen! Da var vi endelig en duo <3Den tredje " Vel, da kan jeg annonsere at vi er en trio, "three girls one pole." Du kan bestille oss som enkeltindivid eller alle sammen. Bestillinger tas i mot på [den første sitt navn] sin chat. Ser virkelig fram til vår første jobb i bursdagsfesten til [navn på retartgutt i klassen] ! Skal bli konge :)

 

Har det kommet noen kommentarer da? :D

 

:hmm:

Dette er ikke "svar med smiley" tråden :tease:

 

La til over 200 "Steinarer" på en kamerat sin facebook, og endret status til "Eg samlar på Steinar."Steinar kom med drapstrussler :(

Haha det er ikke rart, det er nok ikke første gang han Steinar opplever denne spøken! :cool:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er gøy å bytte profilbildet, navn og informasjon til de jeg faceraper. Da helst til meg. Så de ikke skjønner en dritt. Var en gang en kompis som ikke visste at det var på han sin profil, så han skulle facerape meg. Snakk om å voldta seg sjøl! :tease:

 

Hvis jeg ikke tar sjansen på at jeg har så god tid, er dette en klassiker: "Var en tur hos legen i dag. Dere vet hvem det gjelder... Sjekk dere."

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...