Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Noen ganger kan det dessuten være nødvendig å kjøre over 100 km/t.., hva om det er et nødstilfelle? Eller om man har politi/ambulanse bak seg, som egentlig skulle ha kjørt forbi, men ikke kan, fordi det er for smalt?

 

Bruk huet litt.

Lær deg trafikkreglene på blålys-bak-deg-punktet du.

Ta ditt eget tips.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fælt så mye rant det var ang. om facerape er moralsk riktig etc. Selvfølgelig er det ikke det om du drar den for langt, men det gjelder jo andre ting her i livet og, og er ikke unikt for faceraping. Å drive og endre forhold and shit på folk som er i forhold er å dra den for langt, derimot å endre fødselsdato til neste dag er ikke! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger kan det dessuten være nødvendig å kjøre over 100 km/t.., hva om det er et nødstilfelle? Eller om man har politi/ambulanse bak seg, som egentlig skulle ha kjørt forbi, men ikke kan, fordi det er for smalt?

 

Bruk huet litt.

Lær deg trafikkreglene på blålys-bak-deg-punktet du.

Ta ditt eget tips.

 

Når man hører (eller ser) en sirene, skal man så langt det er mulig komme seg bort fra midten av kjørefeltet, slik at kjøretøyet får fri bane. Hva mener du er reglene?

 

Selv om man normalt ønsker å følge fartsgrensa, skal det ikke mer enn en liten feilberegning til i en forbikjøring for eksempel før man plutselig må bli nødt til å gi bånn gass for å berge liv og helse. Man skal selvfølgelig ikke prøve seg på forbikjøringer hvis man ikke er helt sikker på at det kan gå helt smertefritt, men folk dør i trafikken hver dag likevel.

Lenke til kommentar

Var en bra som ble tatt på meg. Hadde studert i USA i nesten ett år, hvor det en dag dukket opp "Jeg skal bli pappa! xD" som status. Klassekameratene gikk sammen for å "like" og komme med gratulasjonsmeldinger. Det jeg ikke hadde forventet var at min mor og søster skjønte fort at jeg ble rapet, og at det var relativt morsomt!

Meldinger som "Gratulerer! Gleder meg veldig til å bli bestemor" og "Gratulerer Jon, så glad for dine vegne. Jeg skal bli verdens beste tante" gjorde sitt til at folk plutselig trodde på dette, og ryktet spredde seg ekstremt fort.

 

Det endte opp med et par hundre likes, meldinger og min mor fikk spørsmål et halvt år etterpå om hun gledet seg til å bli bestemor.

 

En meget bra, og godt gjennomført facerape. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Lær deg trafikkreglene på blålys-bak-deg-punktet du.

Ta ditt eget tips.

Nei, det er du som tydeligvis trenger det tipset.

 

Om det er å gi fri veg du tenkte på, fordi man får blålys bak seg; ja, så betyr det ikke nødvendigvis at dette er mulig, derav skrev jeg "fordi det er for smalt".

 

Det har skjedd at folk har måttet gi bånn gass - fordi det ikke var mulig for politibilen/ambulansen å komme forbi, og hvor han/hun har blitt oppringt i ettertid og fått ros...!

 

Det finnes nemlig så svingete, smale, og uoversiktlige veger i dette landet, at det rett og slett ikke lar seg gjøre, å være flere i bredden.

 

You do the math.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har blitt rapet der kompiser har skrevet på bildene osv til jenter (pene, ordentlige jenter, men også pene jenter du får rykte av å drive med... så det har jo sett riktig ut). Hehe, gjør ikke så mye av det da, er gøy etterpå :)

 

EDIT: Veldig til ord da selvfølgelig, som "sykeste", "herligste". Ikke bare "Pen!" :p

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...