Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha? :omg:

 

Haha, husker når jeg var (mindre) "Hei vill du bli sammen med han?" Jenteneeee løøøøper til den jenta som "spurte" han sa JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Også var man sammen..

 

Merkelig nok slo man aldri opp igjen. Så egentlig er jeg i tre-fire forskjellig forhold nå.... Hmf!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal gi min bror litt kudos idag. Jeg bruker å la pc'n min stå på mens jeg driver å gjør andre ting, og har fått en del "Jeg er homo", "Jeg spiser bæsj" og "Pikk<3" facerapes, og jeg forklarte til han at dette ble for åpenlyst til at det var en "bra" facerape.

 

Idag når jeg lå på soffaen og han var på besøk, hadde han tatt seg tid til å like gudene vet hvor mange Justin Bieber sider på facebook, byttet header'en på profilen min, redigert ett bilde i Photoshop som han brukte som profilbilde, endret navnet mitt på facebook til "Fornavn Bieber Etternavn".

 

Så da ble det passordbytte idag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det å fjerne noen bokstaver i navnet kan funke, spesielt hvis det er en bokstav midt i navnet. Det er ikke noe man nødvendigvis legger merke til med det første. Fjern f.eks A-en i Kristian, og det står plutselig Kristin. Slik kan man ha mye moro med :whistle:

Tror ikke det funker uten passord nå lenger. Skulle endre navn på en kar fra Torbjørn til Torbjørg - kombinert med bytte av kjønn. Det lot seg ikke gjøre, men han sto registrert som kvinne noen uker uten at han la merke til det.

 

Navnebytte funket før tho. Byttet etternavn på en kompis fra Paulsen til Pwndsen, og slik har det stått noen år nå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Veldig mye dårlige frapes, men likte Steinar!

 

De beste facerapene gjøres fra egen konto, skrev en gang på veggen til en venninne;

 

"Kan ikke du PLIS droppe synkronsvømmetrening for en gangs skyld?"

 

Eller omvendt facerape

 

"kunne ha facerapet deg så jævlig nå! Benytter henner anledningen til å meddele at vi ser etter et nytt medlem i brettspillklubben min, vi møtes hver fredag for å ta en kald en + en hyggelig match. Ta kontakt! -XXXX"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gitt at man lagrer passordet i klartekst i nettleseren selvsagt, noe ikke alle gjør. Facebook har en fin auto-innlogging.

I chrome: Alternativer -> Mine Ting -> Administrer lagrede passord -> velg og vrak -> vis - > ??? -> profit.

 

I Firefox (har engelsk versjon): Options -> Security -> Saved Passwords -> velg og vrak -> Show passwords - > ??? -> profit.

Endret av Martin HaTh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gitt at man lagrer passordet i klartekst i nettleseren selvsagt, noe ikke alle gjør. Facebook har en fin auto-innlogging.

I chrome: Alternativer -> Mine Ting -> Administrer lagrede passord -> velg og vrak -> vis - > ??? -> profit.

 

I Firefox (har engelsk versjon): Options -> Security -> Saved Passwords -> velg og vrak -> Show passwords - > ??? -> profit.

 

Fyfaen, hvis du har tilgang til pcen til en venn, så kan du teknisk sett finne ut av alle passordene hans/hennes?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...