Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen, hvis du har tilgang til pcen til en venn, så kan du teknisk sett finne ut av alle passordene hans/hennes?

Korrekt. Du bør aldri lagre passord i nettleseren med mindre du samtidig setter et hovedpassord for å kunne se på dem (noe du ihvertfall kan i Firefox).

 

edit: som fyren over meg skrev selvsagt :p

Endret av srbz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok dataen til en i klassen ( har ikke facebook selv så "låner" andre sin)

 

Gikk nedover på veggen til folk la til masse småkomentarer som for eksempel når noen jenter han aldri hadde prata med planla fester osv skrev jeg bare "høres morro ut" og masse sånne type ting til folk han aldri prater med.

 

komenterte noen bilder av jenter han heller aldri prater med eller egentlig kjenner som for eks : Pen du er<3 osv

 

og skreiv masse småtteri overalt.

Lenke til kommentar

Tok dataen til en i klassen ( har ikke facebook selv så "låner" andre sin)

 

Gikk nedover på veggen til folk la til masse småkomentarer som for eksempel når noen jenter han aldri hadde prata med planla fester osv skrev jeg bare "høres morro ut" og masse sånne type ting til folk han aldri prater med.

 

komenterte noen bilder av jenter han heller aldri prater med eller egentlig kjenner som for eks : Pen du er<3 osv

 

og skreiv masse småtteri overalt.

 

Sykeste jeg har hørt.

 

xD tok nesten ikke ironien -_- men jo han måtte forklare seg når jeg skreiv 50-60 sånne småting overalt på facebook han ikke la merke til selv hos mange random folk. det er jo det som er en god facerape når du ikke bare tar den øverste og skriver sånne faceraper som du vet er facerape

Lenke til kommentar

Det var en gang klassen og jeg gjorde en kollektiv facerape. Det var to elever i klassen som hadde forlatt klasserommet samtidig, med facebook åpen på hver sin PC. Dette la vi merke til og tenkte med engang på facerape. Vi sendte kjæresteforespørsel fra gutten til jenta, og aksepterte det fra jentas facebook-profil. Etterhvert flommet gratulasjonene og forvirring inn på kommentarfeltet, og mange satte spørsmål på om dette virkelig var sant. Vi svarte med at dette var seriøst, og at de hadde nettopp sex i bøttekottet. Dette varte i ca. 30 min, før ofrene kom tilbake.

 

En annen gang skrev jeg: "Er på café" og sjekket inn på Wayne's Coffee, i skoletiden. Dette er faktisk en ganske klein og ikke obvious facerape. Det funket, fordi mange spurte han på skolen hvorfor han er på café.

Endret av Eksboks
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det var en gang klassen og jeg gjorde en kollektiv facerape. Det var to elever i klassen som hadde forlatt klasserommet samtidig, med facebook åpen på hver sin PC. Dette la vi merke til og tenkte med engang på facerape. Vi sendte kjæresteforespørsel fra gutten til jenta, og aksepterte det fra jentas facebook-profil. Etterhvert flommet gratulasjonene og forvirring inn på kommentarfeltet, og mange satte spørsmål på om dette virkelig var sant. Vi svarte med at dette var seriøst, og at de hadde nettopp sex i bøttekottet. Dette varte i ca. 30 min, før ofrene kom tilbake.

 

En annen gang skrev jeg: "Er på café" og sjekket inn på Wayne's Coffee, i skoletiden. Dette er faktisk en ganske klein og ikke obvious facerape. Det funket, fordi mange spurte han på skolen hvorfor han er på café.

 

hmm god ide ! har klasse bare gutter kanskje lage noen homseforhold når de går ut :p 3-4 stk som aldri legger ned pc`n

Lenke til kommentar

Jeg pleier somregel å kjøre på med kleine facerapes aka: Jeg liker løk og lignende som er litt vanskelig og fatte. Pleier også og snakke med andre i chatten og spørre randoms om de blir med å finne på. Er kleint for offeret :)

 

Har gjort dette noen ganger jeg og :p Det er veldig gøy å snakke med offerets gamle venner fra barneskolen og skrive sånn "Hei! Lenge siden sist! Vi bør finne på noe en gang!"

Spesielt hvis de aldri var noe særlig kjente :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...