Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en skikkelig facerape en gang i tiden. Ikke noe bra, men egentlig bare veldig slem. Jeg utga meg som en annen med å lage ny profil. Jeg la ut masse grove ting til noen personer (folk jeg ikke kjente så godt) dette var for 4 år siden. Det var skikkelig dumt av meg og det ble anmeldt til politiet sa de. Saken ble tydeligvis henlagt og jeg innså først da at dette ikke var noe lurt. Har hatt noen facerape etter det (bedre :p) men husker den ikke. Tror jeg kan passordet til en venn nå så skal ta Steinargreia :p

Lenke til kommentar

Vell, mine favoritter er; like masse randome grupper, adde mange randome folk, skrifte språk, trykke alt+shift (for å bytte til engelsk tastatur) trykke ctrl+alt+en av piltastene (for å snu skjermen)

Statuser er jeg ikke så god på, men er best om det er overbevisende og litt drøyt :p

Lenke til kommentar

Ikke facebook, men google+:

Kompis hadde ikke logget av youtube hos en annen kompis. Da oppdager jeg at man har tilgang til google+ fra youtubekonto. Fristelsen blir for stor. Vi går inn på profilen og endrer beskrivelse til "Nigger r 4 real!", snur profilbildet og poster en litt grov kommentar på bildet til en på vennelista. Status: "Ballesvette og andre kroppsvæsker! Faen, naboklage, "dama" skreik for høyt!".

 

Senere, etter en del alkohol, så endrer vi coverbildet til en dame som står i doggy med masse bajs smørt rundt musa, med en solid klatt midt på. Profilbildet ble ikke særlig mye bedre. Endret boplass til "Oslo Scat Club, secret location".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var en gang da jeg byttet på "interessert i ..." til "interessert i menn" hos kompisen min. Han oppdaget det ikke før omtrent tre måneder senere.

Er ikke det som er morsomt med dette - det er at det faktisk var et par menn fra byen vår (Oslo) som la an på han via facebook melding.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Byttet sivilstatus frå "in a relationship" til "singel" for noen dager siden på facen til kompisen min. Det skulle jeg aldri ha gjort....

Go on...

 

Han var på besøk med meg og glemte å logge av facebook. og i det øyeblikket han gikk ut av døra, satt jeg meg til å tenkte på hva jeg skulle gjøre. Han hadde for noen måneder siden facerapet meg, der han hadde funnet ut passorde mitt, så jeg tenkte jeg måtte gjøre noe for å ta igjen. Man kan argumentere for at å endre sivilstatusen er det værste man kan gjøre, og det er sant. Men jeg tenkte så mye på hevn at jeg ble blendet.

 

Så, jeg endra sivistatusen og trodde jeg det ikke. Allerede etter ett minutt fikk han ett titalls komentarer på satusen og chatten. Kjærsten som han "slo opp med" var også pålogget og ante ikke hva som skjedde. hun var helt fra seg og komenterte noe som: "Så det er sånn du vil gjøre det, ja. På facebook?"

 

Det jeg ikke visste, var at kompisen min og dama hadde hatt litt problemer og dama var ute etter å slå opp. Men kompisen min elsket henne over alt på jord, å ville få det til å fungere. Det kom litt overraskende på dama da, at det var "han" som slo opp, men ho tok det heilt seriøst.

 

Det jeg gjorde fikk vertifall kompisen min å dama til å slå opp. Hun trodde ikke på at det var jeg som gjorde det, og brukte det sikkert bare som en unskyldning på å slå opp. Men jeg har vertifall sykt dårlig samvittighet og kompisen kommer sikkert aldri til å tilgi meg.

Ha ha! Dette hørtes ut som veldig dramatiske personer xD Forholdet dems hadde neppe holdt lenge til uansett man, det sier jo sitt om Facebook blir en grunn til å slå opp, og det at hu ikke trodde på at det var deg. Kompisen din vil nok skjønne etterhvert at du egentlig fikk gjort han en bjørnetjeneste, ubevisst faktisk! ^^

Lenke til kommentar

Men, når vi først er i gang her. fikk tilbake Ipadden min etter at den ble stjålet, og tyven var da loggett inn på facebook. noen ideer? :p han sitter inne og kommer til å være der en god stund og. så mye gøy man kan gjøre og lang tid før det blir oppdaget :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men, når vi først er i gang her. fikk tilbake Ipadden min etter at den ble stjålet, og tyven var da loggett inn på facebook. noen ideer? :p han sitter inne og kommer til å være der en god stund og. så mye gøy man kan gjøre og lang tid før det blir oppdaget :p

Sitter han inne for å ha stjålet ipaden din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men, når vi først er i gang her. fikk tilbake Ipadden min etter at den ble stjålet, og tyven var da loggett inn på facebook. noen ideer? :p han sitter inne og kommer til å være der en god stund og. så mye gøy man kan gjøre og lang tid før det blir oppdaget :p

Sitter han inne for å ha stjålet ipaden din?

 

Sitter vel inne for å ha begått en rekke innbrud( jeg ble frastjålet verdier for rundt 25 000 hos bare meg), pluss han hadde en del narko på seg når han ble tatt og en del andre ting jeg ikke fikk vite :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tør du å facerape en kriminell som veit hvor du bor? :o

 

Jeg har tørt det, men en gang er nok.

 

Jeg og en kompis har en felles venn, la oss kalle han Lars. Lars drev med salg og flytting av marijuana. Han fikk mye oppmerksomhet av politiet. Jeg og kompisen min facerapea han når han var ikke hadde mere varer, med:

"Fuck, må bli kvitt 20g fort som f. noen som er keen?"

 

Ble jo ett texas, politiet snappet opp dette. Politiet fikk ikke gjort noe for det var en "uskyldig" spøk. Verdt å nevne at han sluttet i den bussinesen. Og nettverket han tilhørte ble raidet og så vidt jeg vet, borte. Er den skumleste, mest dristige og kanskje den facerapen samfunnet har tjent mest på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Er den skumleste, mest dristige og kanskje den facerapen samfunnet har tjent mest på.

Nåja,

 

Han var på besøk med meg og glemte å logge av facebook. og i det øyeblikket han gikk ut av døra, satt jeg meg til å tenkte på hva jeg skulle gjøre. Han hadde for noen måneder siden facerapet meg, der han hadde funnet ut passorde mitt, så jeg tenkte jeg måtte gjøre noe for å ta igjen. Man kan argumentere for at å endre sivilstatusen er det værste man kan gjøre, og det er sant. Men jeg tenkte så mye på hevn at jeg ble blendet.

Så, jeg endra sivistatusen og trodde jeg det ikke. Allerede etter ett minutt fikk han ett titalls komentarer på satusen og chatten. Kjærsten som han "slo opp med" var også pålogget og ante ikke hva som skjedde. hun var helt fra seg og komenterte noe som: "Så det er sånn du vil gjøre det, ja. På facebook?"

Det jeg ikke visste, var at kompisen min og dama hadde hatt litt problemer og dama var ute etter å slå opp. Men kompisen min elsket henne over alt på jord, å ville få det til å fungere. Det kom litt overraskende på dama da, at det var "han" som slo opp, men ho tok det heilt seriøst.

Det jeg gjorde fikk vertifall kompisen min å dama til å slå opp. Hun trodde ikke på at det var jeg som gjorde det, og brukte det sikkert bare som en unskyldning på å slå opp. Men jeg har vertifall sykt dårlig samvittighet og kompisen kommer sikkert aldri til å tilgi meg.

 

 

var nok ganske samfunnsnyttig den også...

 

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...