Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Så et godt bilde på lamebook, failbook eller lignende side for en god stund siden. Vet ikke om det er fortsatt mulig men med statusoppdateringer kan du begrense tilgangen til hvem som ser hva du skriver.

 

Så la oss si du vet en flau hemmelighet ovenfor en kompis/venninne, kan eksempelvis ta at han dro med den styggeste dama hjem kvelden før. Skriv en statusmelding der man nevner feks "Haha, dro med seg den røya hjem i går", og sett privacy slik at bare han/hun kan se det.

 

Da vil statusen kun dukke opp på nevnt person sin homepage, og ingen andres. (Kan også tagges, slik at personen får notification om det)

Er en ufarlig liten prank som garantert får "offeret" til å skvette litt i buksa ett like sekund. Nå tok jeg riktignok et ganske dårlig eksempel, men kan jo skrive hva man vil.

 

 

Noe som kan ødelegge litt though, er om det har null comments og null likes. Men fortsatt morsomt! :D

Endret av Zeromac
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Enn venn av meg gjorde en facerape på en bekjent, endret bursdagsdatoen hans til en måned tidligere.

Stemoren hans gratulerte han med dagen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Kompisene mine faceraper meg alltid veldig subtilt. F.eks. var det en gang de la til at jeg studerer teologi (jeg er ateist så det holder) e.l. på profilen min. Tar jo evig lang tid før man oppdager sånn.

 

På videregående facerapaen kompis og jeg ei random jente som glemte å logge seg ut av facebook på biblioteket. Facebook har/hadde en nyttig funksjon for å se hvilke grupper man er administrator i, og jammen var hun ikke admin i russebussgruppa si. Dette var en gruppe med 2000-ish medlemmer om jeg ikke husker feil, og vi endra navnet til "Vi som er stolte av å være homofile". Flere hundre flykta fra gruppa som om det var pesten før de rakk å endre det tilbake. Veldig barnslig, men sykt gøy.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne var ikke bra eller morsom, men heller syk og langt bak mål.

På en bekjent sin vegg sto det noe a là:

 

"Kari er innlagt på ullevål sentralsykehus etter at hun ble påkjørt av en bil i dag tidlig. Tilstanden er ikke lenger livstruende. Vi ber alle om å sende henne varme tanker. Hilsen familien til Kari"

 

 

Hun må ha glemt å logge seg ut på en lånepc eller whatever, for det kan jo ikke ha vært noen hun kjente.

Folk er syke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...