Gå til innhold

Velkommen til en bedre prisguide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt dårlig utvalg på spill, er så lei av å gå igjennom alle nettbutikkene for å finne best pris på et spill.

Men må ærlig innrøm at prisguiden har blitt bedre :)

Skrevet

tips oss om feil på mobil versjonen funker ikke. og jeg finner ikke alle kategoriene i den heller. søk på f.eks hd 5770 ga kun asus-kortet som resultat+søk i nettbutikker.

er vell fremdeles litt tidlig å lansere mobilutgaven?

Skrevet

Er alle butikker med, eller kun de som har betalt seg inn i det gode selskap?

Tror det fortsatt er slik at det kun er de som betaler for det.
Skrevet

Veldig bra resultat. Det er en ting som jeg mener er veldig feil. Sikkert andre som er enig:

Hvorfor er barbermaskiner, hørfønere o.l. plassert under Kjøkken ->Småelektrisk? Det henger ikke på greip i mitt hode.

Skrevet

Fortsatt dårlig utvalg på spill, er så lei av å gå igjennom alle nettbutikkene for å finne best pris på et spill.

Dette kan vi gjøre noe med vet du, vi skal ta og gå gjennom spill-kategorien de neste dagene og se hvilken mangler vi kan fylle inn :)

Hvorfor er barbermaskiner, hørfønere o.l. plassert under Kjøkken ->Småelektrisk? Det henger ikke på greip i mitt hode.

Det har litt med dårlig oppsett i vår backend for akkurat de kategoriene som der er slengt inn under "Småelektrisk" i sin tid. Det satt begrensninger i frontend, men vi har nå mulighet til å fikse opp i dette. :)

Skrevet

Linkene til produktene hos de ulike nettbutikkene virker ikke i mobilversjonen. Bruker Android.

Takk for tipset! Dette er rettet opp nå.

Skrevet (endret)

Et søk på skjermer og så er det ikke et filter for å velge max oppløsning? Veldig DÅRLIG. Det er jo en av hovedtingene å søke på. Når jeg testet nå så var det primært for å bare se 24/27" med 1920x1200 oppløsning da jeg ikke liger FulLHD 1920x1080 oppløsningen.

Innfallsvinkler er mye mindre viktig (for meg), men kjekt å ha for de som søker etter noe spesielt.

Endret av Joffer
Skrevet

Denne disken kommer ikke opp i guiden når man søker på 2tB disker?

Seagate Barracuda Green ST2000DL003 64MB 2TB

Søkefiltere:

3.5 tommer

S-ATA

Intern

Lagringskapasitet: Fra 2000 GB

For dårlig.

Skrevet

Når man sorterer på pris pr. gb fra lav til høy så kommer de som ikke står oppgitt på pris først. Disse er rimelige uniteressante å få frem. La de komme sist i så fall.

• Liker 1
Skrevet

Bra at dere har forstått at prisguiden trengte oppussing, men dette holder ikke.

Ta en titt på prisjakt å se hva de gjør der, og hvorfor den fortsatt ligger langt foran.

Filtrene har blitt bedre, men syntes det fremdeles er klønete. Under avansert, ser det også ut som om man kun kan se på én filterkategori om gangen, nor som er utrolig slitsomt.

Syntes også plassutnyttelsen er dårlig. Alt tar unødvendig stor plass, spesielt søkeresultatene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De trenger nok og stå på godt for og kunen bli bedre en noen av konkurrentene på dette området.

Endret av Phyx
Skrevet

Stoler ikke lenger på prisguide. Jeg ser at dere gjør god insatts og prøver å redde prisguiden. Men jeg frykter dere må nok begynne på nytt med blanke ark og ny database, samt ny motor for pris innsamling.

Den gamle er en klassiker, mens ny versjon ble forgammel før den ble lansert. Da velger jeg heller klassiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...