Gå til innhold

Shameless US - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vet ikke om jeg er manko, men jeg synes denne sesongen var bra. God bruk av Mickey. Endelig tatt motet til å fjerne Steve sikkert for godt. Gjort noe bedre plott med Monica og Kev. Latt Debbie fått gjort noe. Latt Carl få gjort noe som blir spennende å se videre. Fått til en slags nemesis med Sammi.

 

Ikke like solid som sesong 4, men fremdeles en god nok sesong synes jeg. 

 

Jeg savner ikke Sheila. Det er en karakter de ofte ikke har vist hvordan ta i bruk, og godt med en pause fra karakteren. Virket som eneste grunnen til at hun var med i et par sesonger var at kanalen skjønte at Emmy-stemmerne ville stemme henne fram uansett hva, og derfor tok vare på henne.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ser at Ian har fått rolle i Gotham. Ser dårlig ut for kjærlighetsduoen i neste sesong. 

 

Det er en gjesterolle han hadde i fjor også, og det er bare en gjesterolle. Stor forskjell på gjesterolle og en fast rolle.  

 

Cameron Monaghan er med fast uansett som Ian. Det er også meningen med Noel Fischer (Mickey). 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ELSKER denne serien!!! Så de 4 første sesongene på en uke liksom... Men jeg synes den femte sesongen var litt neeeh, så håper det tar seg opp igjen i sjette sesong :D

Likte sesong fire best, men det er vel kanskje den som også skiller seg mest ut i det store og heler. Sesong fem var god, litt i samme stil som sesong tre. Noen som har hørt at Shameless endelig har fått sin første Emmy? Joan Cusack vant en for gjesterollen som Sheila. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...