Gå til innhold

Shameless US - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Men virker nesten som om kritikerne er sure på grunn av at det ikke er forklart hvor det ble av Jasmine

 

?

 

Det var da ikke sesongavslutningen?

 

Det jeg synes var rart var Sheila som løp rundt utenfor huset, hun som har fobi mot dette.

Stjal de virkelig en baby? Eller var det Karen sin de stjal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men de har sett på Jasmine for mer viktig enn hva jeg synes hun er. Var tross alt borte i flere episoder før hun krangla seg vekk fra Fiona. Er en episode igjen av sesongen, Fiona Interrupted.

 

Sheila var veldig plutselig ja, men Sheila har samtidig endra seg denne sesongen og det er kanskje det morsinstinktet som kicka inn som hjalp. Har hørt om tilfeller hvor folk med fobier for å gå ut av huset har plutselig reist seg opp å gått ut i korte perioder for å dra i begravelser og si hadet til døende mennesker. Men samtidig hele den greia var veldig plutselig. Virka for meg at de kidnappa ungen til Karen ja, ser ikke for meg at de kidnappet en random unge akkurat.

 

Ser for meg hvorfor Jody vil forsette på serien nå.

 

 

Haha, nye "kameraten" til Ian er Harry Hamlin fra Veronica Mars og mye annet.

 

Harry+Hamlin+2omFYnYPoWAm.jpg

Lenke til kommentar

Stusser egentlig ikke på det med Sheila - de har jo vist tidligere at når det virkelig gjelder, tør hun å gå utenfor huset. Referer til scenen der Sheila skal passe på Liam, og Liam løper ut av huset og mot veien. Sheila klarer å komme seg ut, og vi så jo hvor "overly excited" (i mangel på bedre ord) hun ble da vannet gikk - så jeg har ikke store problemer med å kjøpe historien.

Lenke til kommentar

Jeg har også ikke noe problemer med at Sheila klarte å komme seg ut av huset. Vi må huske at hun har hatt enorm bedring fra begynnelsen av serien OG dette var en ekstremsituasjon.

 

Trist at det bare er en episode igjen av sesongen. Jeg koser meg så sykt mye med serien. Det var litt av en twist det med ungen - spesielt at Sheila stjal han (sannsyneligvis)! Blir spennende å se hva som skjer med Lip. Håper at det som skjedde i sist episode knytter han sammen med Fiona igjen.

Lenke til kommentar
Så det betyr at Sheila ikke ville ha babyen? Om ikke akkurat Karen ville ha ungen betyr ikke det at Jody og Sheila ikke vil ha ungen.

 

eh...

 

Det jeg mener er at det er ingen grunn til og stjele babyen, da den er i familien fordi det ekteparet ikke ville ha det.

Lenke til kommentar

Karen ville ha det bort. Selv om moren ikke ønsker det betyr det ikke automatisk at bestemoren kan få foreldreretten, og med tanke på Sheila sin situasjon så er det samtidig noe helt annet. Dette kan ta opptil flere år i retten også hvis Karen hadde allerede signert under på noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...