Gå til innhold

Mens vi venter på "Hobbiten"


Valeit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fantastisk ut. Men wtf 1:32??

Og er det bare meg, eller virker det som de har prøvd å få Gandalf til å se en smule yngre ut? Det er jo i såfall litt teit, den korte tidsperioden skal ikke ha hatt noen særlig innvirkning på ham.

 

Men alt i alt, ser kjempebra ut, og gleder meg :D :D

 

 

GIFS :D

 

 

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no2_250.gif

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no3_250.gif

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no4_250.gif

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no5_250.gif

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no6_r2_250.gif

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no12_r1_250.gif

tumblr_lwjg13FTXO1qek28no7_r1_250.gif

 

 

 

 

 

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Og er det bare meg, eller virker det som de har prøvd å få Gandalf til å se en smule yngre ut? Det er jo i såfall litt teit, den korte tidsperioden skal ikke ha hatt noen særlig innvirkning på ham.

Det blir isåfall bare feil (fra filmskapernes side). Gandalf har vel tilbrakt rundt 2000 år i Middle-Earth i den formen vi kjenner han. Hvem vet hvor gammel "sjelen" hans er. De få årene mellom Bilbo sine eventyr og Sauron sin tilbakekomst er virkelig ikke noe som burde påvirke han utseendemessig.

Lenke til kommentar

Og er det bare meg, eller virker det som de har prøvd å få Gandalf til å se en smule yngre ut? Det er jo i såfall litt teit, den korte tidsperioden skal ikke ha hatt noen særlig innvirkning på ham.

Det blir isåfall bare feil (fra filmskapernes side). Gandalf har vel tilbrakt rundt 2000 år i Middle-Earth i den formen vi kjenner han. Hvem vet hvor gammel "sjelen" hans er. De få årene mellom Bilbo sine eventyr og Sauron sin tilbakekomst er virkelig ikke noe som burde påvirke han utseendemessig.

Han er jo en Maia, så han er i alle fall like gammel som Arda, hvis ikke eldre.

Lenke til kommentar

Det blir isåfall bare feil (fra filmskapernes side). Gandalf har vel tilbrakt rundt 2000 år i Middle-Earth i den formen vi kjenner han. Hvem vet hvor gammel "sjelen" hans er. De få årene mellom Bilbo sine eventyr og Sauron sin tilbakekomst er virkelig ikke noe som burde påvirke han utseendemessig.

 

Jepp, er det jeg mente.

Syntes det virka som de hadde bittelitt brunstenk i håret hans, men nå som jeg har sett om igjen tror jeg det bare er den utrolig sterke bildekvaliteten som lurte meg :p

Lenke til kommentar

Vel, de har endret litt på make-up-arbeidet for at det skal passe bedre til 3D-kameraene de bruker, så kanskje det er det som lurer oss til å tro at Gandalf ser mye yngre ut? Teknologisk sett har de lært veldig mye etter trilogien til nå. Det er tydelig i den fjerde videobloggen til Peter Jackson der vi ser at de filmer digitalt med RED-kameraer, i 4K, i 3D osv. Dette blir helt enormt svært kvalitetsmessig i forhold til LotR (som til å begynne med var ekstremt svært).

 

Men kjenner dere noen andre filmer som har gitt ut en full trailer et helt år før filmen har kommet ut? Jeg kjenner til filmer som har gitt ut trailere ca. 9 måneder før, og de er nesten på "teaser"-stadiet. Isåfall er det fantastisk hvor tidlig vi har fått det vi har fått til nå. Forestilte meg i bunn og grunn mye arkiv-footage fra LotR (for å bygge opp stemningen, vise karakterene vi har kjær). Visste at de skulle sende denne traileren i samsvar med den amerikanske utgivelsen av "The Adventures of Tintin", men her starter de rett på og har en over 2 minutter lang trailer med bare nytt footage. Helt herlig!

 

Jeg liker godt at de har tatt vare på noen av de kjente musikktemaene. Her var det "Concerning Hobbits" de 20 første sekundene, og musikken fra prologen helt på slutten da vi så Gollum. Men likevel, det er en ny film og skal derfor bringe nye ting på bordet, så med en gang vi flashet til Martin Freeman som Bilbo, endret musikktemaet seg til et ny Hobbit-tema.

 

Som en trailer er denne her veldig, veldig god og 2012 ser ut til å bli et flott film-år med selve kransekaken helt på slutten: "The Hobbit: An Unexpected Journey"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...