Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, du mener BjørnzeBob som ved forrige trefning argumenterte som han fulgte kredoet "when uncertain, or in doubt, run in circles, scream and shout!"

 

BjørnzeBob som ikke klarer å forklare hvorfor han aksepterer Arolsen-dokumentet som en troverdig kilde, men ikke aksepterer Höfle-telegrammet, Jäger-rapporten, eller de nesten 3,000 maskinskrevne sidene med Situasjonsrapporter fra Einsatzgruppen? (Som fins både i russiske og amerikanske arkiver, blir bekreftet av vitneuttalser, andre tyske dokumenter, samt gravplasser).

 

Du får hilse ham å si at han finner avfotograferinger av dem i denne tråden, så da vil han vel diskutere dem nå da.

 

Jeg tror det var omtrent på det punktet han gikk over i å vifte med armene, mens han hoppet opp og ned og stammet l-l-l-aammmp-p-p-ee-skjer-m-m-m-er.

 

I mellomtiden venter jeg ennå på at du faktisk skal bidra med noe som kan minne om produktet av en rasjonell tanke.

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Legg merke til hvor fort Salvo gikk vekk fra artikkelen sin. hahaha.

Hæ? Hadde du faktisk argumentert med basis i virkeligheten, i stedet for å konsekvent avfeie alt som forfalskninger, kan vi godt diskutere Aktion Reinhard-leirene.

 

Det har vi invitert til flere ganger, men av en eller annen grunn skyr de benekterne som har et minimum av kunnskap banen. Du er trolig for kunnskapsløs når det kommer til disse tingene til å forstå at AR-leirene setter dere i et svært dårlig lys.

 

Eller vil du heller snakke om Majdanek?

Lenke til kommentar

Hvorfor denne gish gallop?

Ok. Da foreslår jeg at du kommer med argumenter for hvorfor Treblinka ikke har blitt brukt som utryddelsesleir.

 

Da er det noen momenter du må forklare. Det er flere, men vi kan starte med disse:

 

1) Øyenvitneskildringene

2) Levningene, samt gravene

3) Hvor ble ofrene som ble sendt til Treblinka av?

 

Ser du. Jeg er ikke interessert å gå deg i næringa som overgishgalloper.

 

Edit: Ah. Nå forstår jeg hvorfor du mener jeg tar en gish-gallop når jeg nevner Aktion Reinhardt - leirene når vi snakker om Treblinka. Du vet simeplthen ikke hvilke leire vi snakker om når vi snakker om AR-leirene. Vel, til din opplysning kan jeg nevne at vi mener Treblinka, Belzec, Sobibor og Majdanek.

Endret av Salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om vi skal snu det: om en tilfeldig fyr du selv annså som usedvanlig lite begavet krevde at du skulle grave opp din døde bestemor, fordi han ikke trodde på at han var død. Hadde du giddet?

 

Dette er i grunnen et enkelt, men svært sentralt poeng, godt illustrert av herzeleid. I den virkelige verden er ikke Holocaust under diskusjon i det hele tatt. Hvorfor i alle dager skal man grave og herje med det som nå er hellige steder, bare fordi benekterhoder som RoaldN forlanger det?

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om vi skal snu det: om en tilfeldig fyr du selv annså som usedvanlig lite begavet krevde at du skulle grave opp din døde bestemor, fordi han ikke trodde på at han var død. Hadde du giddet?

 

Debatten har nådd 100 sider og det er på tide å minne dere "benekterne" på noe: det er dere som går mot konsensus her. Holocaust er ikke noe som diskuteres, som Bidalaka sier. Om man bare lever inne på dette forumet så får man kanskje inntrykk av noe annet, men Holocaust er en veletablert hendelse i historien på lik linje med grunnlovsfeste i 1814. Skal jeg plutselig begynne å nekte for at folk møttes i 1814 og skrev grunnloven, og skal jeg plutselig begynne å si at det er disse menneskene som har bevisbyrden? Nei, jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar

Han er en oppmerksomhetssyk stakkar som må få mye glede av responsen han får på den dritten han skriver.

Han er ikke interessert i noen ordentlig diskusjon og det han selv presterer å anklage noen for gish-galopp er så ironisk at jeg nesten ikke gidder å nevne det.

 

 

Som jeg har nevnt tidligere.

Han tror at 9/11 er en konspirasjon, at Utøya er en konspirasjon, men Holocaust, som må være den største konspirasjonen dette århundre, det har aldri skjedd.

Endret av Neptjune
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den gamle vise mannen konfronterer personer utenfor Stephen Wise tempelet i California. Det er artig å se den aggresive holdningen til mange av de som går forbi og hvordan de slenger rundt seg med standardargumenteter som at "det er den best dokumenterte hendelsen i historien" og så lar de det ligge uten å følge opp. En person tar faktisk å river skiltet ut av hendene hans slik at han faller i bakken og han blir så etterpå kalt en patetisk skit. Han blir også konfrontert av en jøde som sier at han skulle om han hadde rett til det skjære ut øynene og tennene hans.

 

Skiltet han bærer sier at myten om gasskammer vil gå samme veien som myten om lampeskjermer og såpe, noe jeg er helt enig i. Vi kan også merke oss tendenser fra de betalte løgnerne at de vil bevege seg vekk fra Auschwitz og heller prate om andre steder hvor man har enda mindre fysiske rester etter noe påstått folkemord og dermed større rom for fantasien, men jeg er redd det er for sent for dem. Auschwitz har de allerede gjort til en merkevare og myten om gasskammer vil falle og med det hele myten om det jødiske folkemordet. Mye av grunnen til det er at det jødiske monopolet på informasjon i den vestlige verden er i ferd med å forsvinne.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=u40B1AEEv6c&feature=player_embedded#!

Lenke til kommentar

Holocaust er ekte. For det første er det forsvunnet en enorm mengde jøder og andre grupper mennesker fra andre verdenskrig, mennesker forsvinner ikke i løse lufta.

 

For det andre, der er millioner av sko etterlatt fra ofrene. For det tredje er det også etterlatt hår som de klippet av ofrene.

 

For det fjerde, så bygger ikke nazi tyskland 40 ovner for å grille pølser, disse ovnene ble brukt til å kvitte seg med lik.

 

For det femte så var en enorm likhaug som aldri ble brent, som er dokumentert. Både i massegraver og utenfor brakkene på de forskjellige konsentrasjonsleirene.

 

For det sjette så er det bevis for at nazi tyskland hadde planer om å utrydde jødene i leire, Heinrich Himmler var selv tilstede da de begynte å skyte jødene, men han mente blodbadet var umenneskelig så måtte de komme opp med noe bedre. Planene eksisterer og det fins ingen grunn til å betvile de.

 

For det syvende, likstanka kunne kjennes flere hundre kilometer unna konsentrasjonsleirene.

 

For det åttende, de som satt i leirene da soviet befridde de, fortalte alle sammen historien om hva som har skjedd, vitnene er i hopetall.

 

For det niende, de bygget ikke tog-linjer til leirene fordi de ville frakte bomull dit, spesielt ikke med passasjer vogner på togene. Alle som bodde i de forskjellige landene i europa (som klarte å flykte) forteller om massedeportering av jøder i tog, mesteparten til auschwitz.

 

For det tiende, Alle gass boksene som ble brukt (zyklon b) er tatt vare på og kan telles opp til hvor mange som har blitt drept.

 

For det ellefte, Det fins aske krukker hvor asken etter likene ble oppbevart, og de fins enda i dag.

 

Jeg vil bare legge til en ting til, til slutt, jeg vil påminne skeptikerne og alle disse skrullingene, det mangler millioner av mennesker hvor en stor del er jøder, de er sporløst forsvunnet og de deltok ikke i krigen. Borte vekk ble de. Hvordan skal dere forklare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første så eksisterer det ikke en eneste obduksjonsrapport av noe gasset jøde fra de allierte, om de så hadde en slik så hadde de fremlagt det i lag med de krympede hodene, lampeskjermene og såpestykkene under Nürnberg-rettsaken.

 

For den andre så beviser ikke en haug sko at eierne ble drept. Er det blod på skoene?

 

For det tredje så klippet de håret i en avlussningsprosess siden mange av de innsatte ikke hadde særlig kjennskap til konseptet personlig hygiene.

 

For det fjerde så har du helt rett, de ble bygget for å fjerne lik som blant annet døde av mangel på ironisk nok zyklon-b og den slags som igjen sørget for epidemier.. mest grunnet alliert bombardering av forsyningslinjene.

 

For det femte så snakker du om mennesker som døde av tyfoidfeber. Du kan godt dokumentere at disse ble drept som følge av en industriell prosess og samtidig at de er jøder.

 

For det sjette så snakker du bare tullball, du fremlegger ikke en gang dokumentasjon på dine påstander.

 

For det syvende så er det velkjent at lik lukter.

 

For det åttende er det vel samme vitner som Irene Zisblatt, Herman Rosenblatt og den gjengen som er tatt i å lyge gjentatte ganger.

 

For det niende så var Auschwitz en produksjonsfasilitet hvor de produserte syntetisk gummi, da må man nødvendigvis ha en måte å frakte godset på.

 

For det tiende så har Zyklon-b andre bruksområder enn å gasse jøder i trekkfulle sementbrakker med tredører med glassvindu som vender utover.

 

For det ellevete så er urnene i seg selv et bevis på at man ikke forsøkte å skjule hva som foregikk. Urnene ble tatt vare på for pårørende.

 

Jeg vil bare legge til en ting til, til slutt og det er at Holocaust er en gigantisk svindel og at kun hjernevaskde tomsinger tror på det.

Endret av RoaldN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...