Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noe relatert til det falske holocaust du har lyst til å komme med Herzeleid? Eller vil du bare fortsette med disse intetsigende tulleinnleggene dine?

 

"Er du jøde Salvo? Du virker ikke å være like detaljfokusert som venninnen din Bidalaka så jeg lurer i grunn på hva din motivasjon i det hele er.. for det er ganske tydelig at det ikke er sannheten du ønsker at skal komme på banen".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

3 000 000 døde jøder i polen. 90% dødsrate, mot befolkningen for øvrigs 10%.

 

200 000 døde jøder i tyskland. 85%(?) dødsrate.

 

England, Russland og Frankrike hadde kontroll på palestina, og der kom ikke nevneverdig mange flyktninger, samtidig som et utleveringssamarbeid virker umulig.

 

Hva skjedde med dem?

 

Er det ETT eneste av de papirene i karikaturen som kan bevises mon tro, for alle ser ut som løgner.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Ah, godt dokumentert massedrap på jødiske barn sier du? Dette må jeg se nøyere på.. har du noen massegraver å vise til hvor det har blitt gjort faktisk undersøkelser.. og da snakker jeg ikke om plasser hvor man i ettertid for å dekke over at det ikke eksisterer noe der har bestemt seg for å "verne grunnen", jeg snakker om definitive beviser som levninger og ikke noe billig tekstdokument.

Det har vi.

 

Dere er veldig opptatt av bildebevis så her får dere noen få av de over 300 bildene jeg har kommet over fra østfronten. Det er sterke scener, men jeg vil helst ikke legge dem i spoiler. Hvis det kan overbevise en tviler er det verdt det.

A%20German%20police%20officer%20shoots%20Jewish%20women%20still%20alive%20after%20a%20mass%20execution%20of%20Jews%20from%20the%20Mizocz%20ghetto.jpg

Her ser vi en tysk politimann som henretter jødiske kvinner som ennå er i live etter massedrapet på jøder fra Mizoch-ghettoen.

A%20German%20policeman%20prepares%20to%20complete%20a%20mass%20execution%20by%20shooting%20two%20Jewish%20children,%20who%20were%20shot%20with%20the%20others%20in%20connection%20with%20the%20liquidation%20of%20the%20Mizocz%20ghetto.jpg

En tysk politmann forbereder seg på å gjøre ferdig en massehenrettelse ved å skyte to jødiske barn. De ble skutt i forbindelse med utryddelsen av jøder i Mizoch-ghettoen.

 

0000002039_1_web.jpg

Her blir en jøde skutt av en tysk soldat. På kanten av en massegrav, nær Vinnitsa, Ukraina.

 

0000035110_1_web.jpg

Her et lik som blir gravd opp i en massegrav vedPonary.

 

0000035117_1_web.jpg

Flere lik som har blitt gravd opp nær Ponary.

 

0000035118_1_web.jpg

Utgraving av en massegrav ved Ponary, 1944.

 

Her bilder fra massegraver nær Majdanek:

0000005030_1_web.jpg

0000005017_1_web.jpg

0000005007_1_web.jpg

 

0000034830_1_web.jpg

Jødiske aktivister åpner en massegrav nær Biyalstok.

 

 

I tillegg har vi Situasjonsrapportene fra Einsatzgruppen (Einsatzgruppen Operational Situation Reports [OSR's]/Ereignismeldungen UdSSR) som bekrefter hvor massakrene fant sted. Du finner avfotograferinger av originalene her. Vi har også øyenvitneskildringer, avhør av nazister som gjennomførte massakrene, Jäger-rapporten, Fader Patrick Desbois arbeid om Shoah par balles, mm. Og det faktum at de områdene nazistene inntok ble tømt for jøder. Jøder du ikke klarer å gjøre rede for hvor har blitt av.

 

Du anklager meg for å lyve samtidig som du glatt overser de hauger med jøder som har blitt tatt for å lyge og som i mange tilfeller fortsetter å lyge som f.eks Zisblatt, Rosenblatt, Schiefler, Wiesel, Wiesenthal og flere..

Hvilken relevans har det at noen jøder har utnyttet Holocaust? Vet du forresten hvem som avslørte Rosenblat, og boka Angel at The Fence? Det var ikke revisjonister, men Holocaust-historikere. Deborah Lipstadt blant annet.

Med tanke på den enorme mengden dokumentasjon som eksisterer om massedrapene på østfronten er det naturlig å tenke seg at du lyver. Alternativet er at du uttaller deg uten å ha satt deg inn i saken, eller at du rett og slett er mindre begavet. Du kan velge.

 

Jeg synes også det er fascinerende at du hevder at tallet som er en del av det du kaller en konspirasjon må være såpass høy.. det holder i lange baner med hjernevaskede, lammede idioter som ikke greier å en gang vurdere muligheten for at de har blitt løyet til og et monopol på presse og media.. Jo større løgnen, jo flere beskyttere (vitende og uvitende).

Dette er pølsevev av ypperste klasse. Siden du enten ikke vet noe særlig om Holocaust, eller nekter å akseptere det som fins av dokumentasjon, har du heller ingen troverdighet når det gjelder å vurdere hvor stor en sånn cover-up måtte vært.

 

Ja, du greide å dra inn noe om UFOer også ser jeg.. sikker på at du ikke skulle tatt med Elvis og små grønne menn i samme slengen? Og du snakker om stråmenn?

Elvis har fint lite med dette å gjøre. Det er deres kjære Ernst Zundel som er opptatt av UFO'er ...

 

Jeg prøver ikke å renvaske nasjonalsosialismen om det er det du tror er min gulrot i denne saken.. Det er heller slik at du og dine desperat forsøker å dekke over hvor pill-råtten det nåværende økonomiske systemet er og i den forbindelse så er HolyHoax en gral som om eksponert vil føre til en rekke oppdagelser om dagens verden.. ting som ikke tåler lyset om enkelte mørke krefter skal få bygget sitt helvetes tempel i Jerusalem og den slags.

Aha. Det er ikke bare en kjempekonspirasjon. Det er også en OKKULT kjempekonspirasjon. Du er vel en av de som tror jødene bruker svart magi for å opprettholde konspirasjonen? Det vil i så fall forklare hvordan du tror det er mulig.

 

Jeg er forøvrig enig i mye av kritikken av det økonomiske systemet i verden. Men det er en helt annen diskusjon.

 

Er du jøde Salvo? Du virker ikke å være like detaljfokusert som venninnen din Bidalaka så jeg lurer i grunn på hva din motivasjon i det hele er.. for det er ganske tydelig at det ikke er sannheten du ønsker at skal komme på banen.

Flere elendige personangrep. Jeg ble engasjert i dette pga. deg og BelzeBob og den første Holocaust-tråden. Kanskje var historiene om Holocaust overdrevet? Kanskje tallene var lavere. Når jeg begynte å sette meg inn i saken ble det åpenbart at dere ikke hadde noe å fare med, og jo mer jeg lærer jo mer klart blir det at dere er et par lallende amatører, med en soleklar agenda.

 

Nei, jeg er ikke jøde. Jeg er ikke ansatt på HL senteret. Derimot blir jeg svært provosert av selvvalgt ignoranse kombinert med forsvar av forbrytelser mot menneskeheten.

 

Holocaust er verdens best dokumenterte forbrytelse av sitt slag. Og dere tror det kan avfeies fordi Frk. Zisblatt er en løgner. Det er patetisk.

 

Har du nå lyst til å komme opp med en alternativ teori som kan forklare de tallene Red Frostraven viser til? Eller er det for mye forlangt?

Endret av Salvo
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Tror ikke bildene vil overbevise dem. Bildene er sikkert "forfalsket" eller redigert. Mens bilder som skal vise hvor flott og idyllisk det var i leirene, ja de skal vi tro blindt på. :whistle: Massakren i Babij Jar er dokumentert og noe av en slik skala kan neppe ha vært for å bare finne noen partisanere. Hvorfor blir denne tilfeldigvis glemt når alt kommer til alt? Holocaust var ikke kun det som skjedde i leirene. Aksjonene på østfronten var av meget stor betydning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror ikke bildene vil overbevise dem. Bildene er sikkert "forfalsket" eller redigert. Mens bilder som skal vise hvor flott og idyllisk det var i leirene, ja de skal vi tro blindt på. :whistle: Massakren i Babij Jar er dokumentert og noe av en slik skala kan neppe ha vært for å bare finne noen partisanere. Hvorfor blir denne tilfeldigvis glemt når alt kommer til alt? Holocaust var ikke kun det som skjedde i leirene. Aksjonene på østfronten var av meget stor betydning.

Helt riktig. Benekterne vil vanligvis ikke snakke om det som skjede på østfronten, nettopp fordi det er så godt dokumentert. Bildene vil neppe overbevise dem, men de kan kanskje bidra til at flere forstår hvor håpløs argumentasjonen deres er.

 

Sannsynligvs vil ingen ting klare å overbevise dem. Selvbedraget er for sterkt.

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor er dokumentasjonen om drap på jødiske småbarn?

 

Forøvrig artig at du poster for lengst avkledde bilder av russere som utfører henrettelser og andre diffuse bilder som ikke beviser en dritt.

 

Du kunne like så godt tatt med disse.

 

eins.gif

 

AuschwSmoke.jpg

 

Begge demonstrertbart falske bilder som har blitt brukt for å sette i gang fantasien til de dumme goyim.

 

Jeg skal ikke avslutte med noe idioti om at "jo mere jeg studerer holocaust jo mere overbevist blir jeg om at det er en farse" siden det er umulig for meg å bli enda mere overbevist.

Lenke til kommentar

Morsomt at dere benektere poster samme bilde igjen og igjen. Det øverste bildet har jeg sett før, også i originalversjonen - selv der ser det ut som om person skal til å skyte dem.

 

Så du har med andre ett bilde som jeg ikke forundrer meg at du har som skjermsparer på PC-en din. Prøv igjen, RoaldN. Dette motbeviser ingen verdens ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor er dokumentasjonen om drap på jødiske småbarn?

 

Forøvrig artig at du poster for lengst avkledde bilder av russere som utfører henrettelser og andre diffuse bilder som ikke beviser en dritt.

 

Du kunne like så godt tatt med disse.

 

eins.gif

 

AuschwSmoke.jpg

 

Begge demonstrertbart falske bilder som har blitt brukt for å sette i gang fantasien til de dumme goyim.

 

Jeg skal ikke avslutte med noe idioti om at "jo mere jeg studerer holocaust jo mere overbevist blir jeg om at det er en farse" siden det er umulig for meg å bli enda mere overbevist.

Ok. Så du mener ALT er forfalsket.

 

Si meg, hvilke historiske hendelser tror du egentlig på? Med din ekstreme "metode" er det ingen grunn til å tro på noe som helst.

 

Dokumentasjon på massedrap av jødiske menn, kvinner og barn har du nå fått. Du har alle muligheter til å sette deg inn i materialet. De litt mer begavete benekterne forsøker i det minste å forholde seg til det som fins av kilder, mens du velger å avfeie alt. Jeg ser ikke noe poeng å fore deg med mer.

 

Hvis du derimot er interessert i å diskutere noe konkret, kan jeg godt fortsette. Sånn som du ter deg nå er det meningsløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har du noe relatert til det falske holocaust du har lyst til å komme med Herzeleid? Eller vil du bare fortsette med disse intetsigende tulleinnleggene dine?

 

For å svare litt mer serriøst. Jeg svarte på det eneste konkrete du kom med, som var en video som viste folk som fortalte at de også gjorde noe annet enn å dø i konsentrasjonsleiren. Du hevdet at dette fullstendig tar livet av myten om dødsleirer, men utifra svaret ditt ser det ut til at du egentlig visste hva svaret på dette var før du postet, og hadde planlagt å avfeie det fra før.

Lenke til kommentar

3 000 000 døde jøder i polen. 90% dødsrate, mot befolkningen for øvrigs 10%.

 

200 000 døde jøder i tyskland. 85%(?) dødsrate.

 

England, Russland og Frankrike hadde kontroll på palestina, og der kom ikke nevneverdig mange flyktninger, samtidig som et utleveringssamarbeid virker umulig.

 

Hva skjedde med dem?

Vel, siden det ikke finnes noen levninger så kan vi ikke dermed anta at det har skjedd fantasifulle drap, det kan og er mere sannsynlige forklaringer på dette.

 

 

De døde under den tyske okkupasjonen av polen.

 

Hva gjorde tyskerene med dem, helt eksakt?

 

De kom seg ikke til palestina; det ville palestinerene ha oppdaget og reagert på.

De var ikke på madagaskar sist jeg sjekket.

De ble aldri funnet i andre land heller.

 

Så hva hendte med dem?

Vi har navnene og fødselsdatoene på 3 000 000 jøder som aldri dukket opp igjen noe sted i verden fra det polske folkeregisteret.

 

Hva er din lite fantasifulle forklaring på det, når vi vet at mesteparten av disse ble plassert i konsentrasjonsleirer?

 

Hvis du fanger sivile, er ikke det ditt ansvar, og ditt alene å sørge for at disse menneskene som du fanget ulovlig og uprovosert overlever om så du må gi dem din egen mat og selv sulte fordi du begår et overgrep mot dem allerede ved å fange dem og vil under alle omstendigheter være en morder om de dør i ditt fangenskap?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BBC Radio 4 hadde en radiodokumentar fra de nye undersøkelsene ved Treblinka i går. Rettsarkeologen Caroline Sturdy Colls har brukt bakkepenetrerende radar for å finne massegravene. Funnene bekrefter flere større massegraver, i de områdene av leiren hvor man på bakgrunn av øyenvitneskildringer har ment de skulle være. Sturdy Colls har bare brukt to dager på undersøkelsene. Forhåpentligvis vil metoden kunne brukes andre steder også.

 

Benekterne vil selvfølgelig ikke være fornøyd før man har klart å identifisere hvert eneste fnugg av menneskelig aske, framskaffet DNA-profiler fra familier som har blitt utryddet i sin helhet, og tidfestet nøyaktig når på dagen, og i hvilken temperatur, hvert lik ble kremert.

 

For de av oss som lever i den virkelige verden vil undersøkelsene forsterke den allerede svært godt funderte forklaringen om hva som skjedde i Treblinka II, hvor omtrent 800,000 mennesker skal ha blitt drept.

 

I tillegg til de antatte massegravene/kremeringsgravene som er merket med gult på bildet under, antar Sturdy Colls at det er flere graver i de områdene hvor det i dag er skog.

 

Programmet blir liggende ute som podcast i en uke til. Anbefales.

 

BBC iPlayer - The Hidden Graves of the Holocaust

 

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-16657363

 

_58004030_treblinka_464.gif

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fra artikkelen

 

"Despite this, in a later statement they said they had discovered no mass graves"

 

"This revealed the existence of a number of pits across the site."

 

"Another five pits of varying sizes and also at least this deep are located nearby. Given their size and location, there is a strong case for arguing that they represent burial areas."

 

"No excavation was carried out and the ground was not disturbed, which would be a violation of Jewish law and tradition, banning the exhumation of the dead."

 

"However, no geophysical methods will reveal conclusively what is below the soil - they do not detect human remains. "

 

 

Du burde tenke deg om før du poster slik søppel for det styrker ikke akkurat din sak.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar

Liker ordbruken på det mspaint bildet ditt.. Probable.

 

Grav opp noen levninger da vel. Bevis det.

Det er allerede gjort. Selv om ikke ALLE levningene er funnet, betyr ikke det at de ikke er der.

 

Den Polske Statsadvokaten og The Main Commision for the Investigation of the German Murders in Poland undersøkte Treblinka i november 1945.

 

I sluttrapporten skriver de at de har funnet flere graver, den største 6 meter dyp. I veggene i et krater som ble undersøkt var det store mengder menneskelig aske og levninger. Videre utgravinger viste talløse menneskelige beinrester, ofte med menneskelig vev. I tillegg, sand som dekket et område på 20,000 kvadratmeter var blandet med menneskelig aske. Jorda luktet sterkt brent og av forråtnelse, noe som også kunne merkes i lufta 100 meter unna.

 

De relevante delene av rapporten finner du på http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2006/07/polish-investigations-of-treblinka.html

 

I tillegg har det blitt funnet flere levninger av lokalbefolkningen i området.

 

På tide å lese seg opp snart?

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fra artikkelen

 

"Despite this, in a later statement they said they had discovered no mass graves"

 

"This revealed the existence of a number of pits across the site."

 

"Another five pits of varying sizes and also at least this deep are located nearby. Given their size and location, there is a strong case for arguing that they represent burial areas."

 

"No excavation was carried out and the ground was not disturbed, which would be a violation of Jewish law and tradition, banning the exhumation of the dead."

 

"However, no geophysical methods will reveal conclusively what is below the soil - they do not detect human remains. "

 

 

Du burde tenke deg om før du poster slik søppel for det styrker ikke akkurat din sak.

Nå har jeg postet flere argumenter og kildehenvisninger i noen få innlegg enn du har gjort i hele din tid som "RoaldN". Hvem er det som kommer med søppel?

 

Vi har dokumentasjon på at ofrene ble fraktet dit. Dere har ikke klart å finne et komma som peker på at de ble transportert videre. Vi har øyenvitneskildringer som bekrefter massedrapene. Vi har levninger. Vi har dokumentasjon på at bygningsmassen var der før det ble jevnet med jorden.

 

Nå har en ny undersøkelse bekreftet undersøkelsen fra 1945.

 

Selv om det ikke er 100% sikkert akkurat hva som skjedde i Treblinka, eller nøyaktig hvor mange som ble drept der, er det krystallklart at de som har en dårlig sak er de som hevder ingen ting skjedde der, at det var en transittleir e.l.

 

Hvor ble ofrene av?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...