Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

La oss begynne med den første og knytte gassingen opp mot de 2 millioner Höss sa han gasset i Auschwitz. Som i dag på mystisk vis er blitt 1 million.

Hvorfor på nytt begynne med disse historiene når de er tilbakevist i tråder som denne:

 

[www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

 

tråden BelzeBob. Finn deg noe bedre å gjøre enn å gjenta deg selv og tygge drøv på det som for lengst er tilbakevist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

http://folkets.info/component/content/article/12901-holocust-moderne-religion

 

Holocaust er i den vestlige bevisstheten det eneste historiske massemordet med et eget navn og et eget uforanderlig tall. Men hva med bevisene? spør Bjørn B.

 

Løgn, løgn, løgn, løgn. Holocaust har ikke et eget uforanderlig tall. En ekte revisjonist, dvs. en person som ikke er en rasistisk motivert nazi-sympatisør ville ikke bygd revisjonismen sin på åpenbare løgner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg har lest den diskusjonen nå som RoaldN linker, og Bjørn B. er visst ingen andre enn vår egen BelzeBob som har funnet seg en ny arena for å gjenta stoffet sitt for et nytt publikum.

 

Det går i at HCN er eksplosivt, Bad Arolsendokumenter, og "gi meg ett bevis, bare ett bevis." Han bruker til og med de samme absurditetene og "morsomhetene" som her, når han får motbør og ikke kan svare for seg.

 

Intet nytt, men det er jo synd at han ikke er mottagelig for noe som helst av fakta som legges på bordet, og at han får støtte fra en del unge, som ikke har satt seg inn i dette.

 

Gutten fra Eventyret/Askeladden har visst også slengt seg med, og hva gjør han, jo han spammer youtubeklipp. Moderator der har ikke den kustus som moderatorene her tydeligvis.

Endret av Bidalaka
  • Liker 7
Lenke til kommentar

9 innlegg forsvant, nei, vi tillatter fortsatt ikke at brukere bare klipper og limer inn lange artikler/videoer eller mer uten å ha noe egenprodusert, redegjør for hvorfor det er relevant og hva det betyr. Aller helst bør man ha et egetprodusert innlegg og hente ut relevante sitater eller linke til saken. Utelukkende klipping og liming er ikke et bidrag til tråden.

 

Vi har forøvrig fortsatt ikke ytringsfrihet i form av at man si hva man vil som man vil, men ingen informasjon blir sensurert vekk sålenge det blir fremlagt på riktig måte (dvs. redegjort for).

 

Diskusjonen som kom ut av det fjernede innleggene pluss kranglingen forsvant, kommentarer tas på PM eller i tilbakemeldingstråden (flyttet også 3 innlegg over dit).

Endret av Rampage
  • Liker 4
Lenke til kommentar

En av de bedre antiHolocaustbenekterbloggene, Holocaust Controversies har samlet stoffet sitt i det som rett og slett er en 571-siders bok. Den kan man få gratis for ymse format, og .pdfen er perfekt formatert for Kindle.

 

Holocaust Controversies er kjent for å spesielt ta seg av Aktion Reinhardleirene, altså de leirene som var rene dødsleire. Disse leirene er svært dårlige kort for benektere, og de færreste av dem vil snakke noe om dem.

 

 

http://holocaustcontroversies.blogspot.com/

 

Direkte til pdf på google docs:

 

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B6Gu9NuQ7Zi4ZTFiYjFjZjUtOGNkYi00NzFiLTg5NTMtNWNlMWY2ODcxZDI2&hl=en_US

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen ekspert på Holocaust, så skal ikke bevege meg for mye inn på detaljer jeg ikke har greie på, men hvordan dreper dette myten om en dødsleir?

 

Dette er jo ikke akuratt noen kjempeavsløring heller da selv "de jødestyrte mediene" har en artikkel om dette der det henvises til literatur om temaet. At man prøver å gjøre det beste ut av situasjonen som fange, og at man som leirkommandant lar folk beholde håp er vell bare logisk sett fra begge parters perspektiv?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Women's_Orchestra_of_Auschwitz

  • Liker 5
Lenke til kommentar

... snip ...

Er det alt du har? I så fall kan du kanskje forklare, som Herzeleid og Quote etterspør, hvordan denne snutten motbeviser noe som helst om Holocaust?

 

Jeg venter enå på at du skal komme med en god forklaring på hvor ofrene ble av. Vi kan begynne med de 250,000 fra Warsava-ghettoen, men du trenger vel å lese en historiebok før du har noe mer enn YouTube filmer å komme med.

 

For øvrig ble Eric Hunt, som har laget filmen, dømt til to års fengsel ether at han trakkasserte da 79 år gamle Elie Wiesel i en heis. Hunt er bipolar, og uttalte: “I had been sucked into anti-Semitic conspiracy theories on the Internet,” Hunt said in August 2008. “I don’t believe any of that garbage now that I’m taking my medication.”

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Hmm, ser da ut til å fremdeles være aktiv denne Hunt.. Selvsagt om man blir truet og neddopet så kan man jo være i stand til å si litt av hvert av rariteter.

 

Hvordan denne snutten motbeviser Holocaust? Vel, det er ikke mulig å "motbevise" noe som aldri hendte.. så enkel er den saken.

 

Hvorfor gå til lengden å gi de slike rekreasjonsmuligheter om de uansett bare skulle gasses og pælmes i en grøft og brennes? Vel, videoen setter i det minste i gang tankerekken til mange av de hjernevaskede for den stemmer ikke overens med det bildet som har blitt gitt av alle disse "dødsleirene" hvor onde tyskere kastet babyer opp i luften og fanget dem på bajonettene sine før de gjorde dem om til wienerpølser og konsumerte dem med lokalprodusert sauerkruat.

 

http://www.holocaustdenier.com/

Lenke til kommentar

Helt enig med deg, Roald, i at dette er en del av historien som har fått lite oppmerksomhet, og at historien man får inprentet tidlig ikke er dekkende. Jeg er ikke i tvil om at veldig mange av historiene er overdrevet og utnyttet av de seirendes propagandaaparat. Samtidig finner jeg ingen støtte for teorien om at alt bare er en gigantisk jødekonspirasjon. Altså, jeg mener den offisielle forklaringen her er den mest troverdige, men at det oppstår myter og overdrivelser, og at man ofte ikke ser hele bildet. Likevell føler jeg at denne tråden har belyst temaet temmelig bra, og jeg er mer overbevist nå enn før jeg leste den.

 

Hvorfor gi dem slike tiltak spør du. Om man skal utnytte folk til arbeid og unngå opptøyer er det viktig å gi dem håp. Om alle vet at de skal dø neste gang de skal i dusjen og ikke har noe håp om å overleve vil de sannsyneligvis gjøre motstand. Hvorfor ikke da gi dem ett par timer på kvelden om noen småting som de kan drive med.

Lenke til kommentar

Likevell føler jeg at denne tråden har belyst temaet temmelig bra, og jeg er mer overbevist nå enn før jeg leste den.

På tross av at du har sett utallige videoer med jøder som lyger deg rett i trynet så er du nå mere overbevist om at Holocaust™ er en sannhet.

 

Jeg har merket meg dette argumentet fra ganske mange fanatikere med tiden og jeg tror du har brukt det selv i andre kontroversielle tema også. Det er så uærlig som man får det. Det er kun noe du sier for å forsterke dine vrangforestillinger.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar

Likevell føler jeg at denne tråden har belyst temaet temmelig bra, og jeg er mer overbevist nå enn før jeg leste den.

På tross av at du har sett utallige videoer med jøder som lyger deg rett i trynet så er du nå mere overbevist om at Holocaust™ er en sannhet.

 

Jeg har merket meg dette argumentet fra ganske mange fanatikere med tiden og jeg tror du har brukt det selv i andre kontroversielle tema også. Det er så uærlig som man får det. Det er kun noe du sier for å forsterke dine vrangforestillinger.

 

Du må nesten si hvilket argument du tenker på. Om du tenker på det med å gi håp regner jeg med du har noe bedre svar enn at jeg er en fanatiker osv.

 

Jeg er mer overbevist nå, etter å ha sett diskusjonen mellom de to sidene og sett hvordan påstand etter påstand har blitt tilbakevist og hvordan den ene siden derfor har gått over til å prøve å få seg selv kastet ut av forumet eller gjenta ting som har blitt tilbakevist. Igjen, jeg kjenner ikke temaet veldig godt, det er det åpenbart andre her som gjør mye bedre enn meg.

Lenke til kommentar

Vi har virkelig vært gjennom dette til det kjedsommelige nå Roald(!). Dere klarer ikke å komme opp med en god forklaring på hva som skjedde. Dere forholder dere ekstremt selektivt og forutinntatt til hvilken dokumentasjon dere godtar. Dere har ingen god forklaring på hvor ofrene fra østfronten, gettoene, arbeidsleirene eller dødsleirene ble av.

 

Hadde du lest litt mainstreamhistorie, hadde du i det minste visst hva den konvensjonelle historien forteller. Kanskje vi hadde sluppet disse stråmannsrekordforsøkene hele tiden. Så kunne bidraget ditt vært noe annet enn en link til en YouTube-film …

 

Dere klarer også å lire av dere ideer som at ofrene egentlig ikke er døde, men lever under falsk identitet i Palestina eller USA. Som ingen hadde lagt merke til det om 1,3 millioner jøder med falsk leg dukker opp et eller annet sted øst for Treblinka. Eller ble de hentet i uidentifiserte flyvende objekter?

 

Deres forklaringsmodell er ikke mulig uten en konspirasjon som er så stor at den involverer mange, mange millioner mennesker. Hvor mange litauiske og polske bønder må være med på konspirasjonen deres? Hvor mange tyske soldater er med? Hvor mange pårørende til mange millioner ikke-jødiske ofre?

 

Dette har dere av naturlige årsaker heller ingen god forklaring på hvordan skulle gått til.

 

Egentlig bør dere vurdere UFO-teorien. Jo mer jeg tenker på det virker den mer sannsynlig enn alternativene dere har hintet om.

 

I en annen diskusjon spurte jeg BelzeBob om hvor mange jøder han mente døde under 2. verdenskrig. Han satt taket på 500,000, basert på blant annet Arolsen-dokumentet, folketellinger osv. Når han ble spurt om hvorfor han aksepterte de kildene, men ikke andre, som f. eks Jäger-rapporten, Höfle-telegrammet eller situasjonsrapportene fra Einsatzgruppen på østfronten ville han ikke svare. Hvorfor er Arolsen-dokumentet ekte, mens de som bekrefter at tallet deporterte og drepte jøder er langt høyere er falskt?

 

Det illustrerer noe vesentlig. For å renvaske nasjonalsosialismen er de villige til å manipulere data, lyve, overdrive og å utelate kilder.

 

Vi viser fram god dokumentasjon på massedrap på jødiske barn. Benekterne skylder på en jødisk konspirasjon.

 

Totalkollaps, både moralsk og intellektuelt.

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, godt dokumentert massedrap på jødiske barn sier du? Dette må jeg se nøyere på.. har du noen massegraver å vise til hvor det har blitt gjort faktisk undersøkelser.. og da snakker jeg ikke om plasser hvor man i ettertid for å dekke over at det ikke eksisterer noe der har bestemt seg for å "verne grunnen", jeg snakker om definitive beviser som levninger og ikke noe billig tekstdokument.

 

Du anklager meg for å lyve samtidig som du glatt overser de hauger med jøder som har blitt tatt for å lyge og som i mange tilfeller fortsetter å lyge som f.eks Zisblatt, Rosenblatt, Schiefler, Wiesel, Wiesenthal og flere..

 

Benekter du at jøder har en historie med å skifte navn?

 

Jeg synes også det er fascinerende at du hevder at tallet som er en del av det du kaller en konspirasjon må være såpass høy.. det holder i lange baner med hjernevaskede, lammede idioter som ikke greier å en gang vurdere muligheten for at de har blitt løyet til og et monopol på presse og media.. Jo større løgnen, jo flere beskyttere (vitende og uvitende).

 

Ja, du greide å dra inn noe om UFOer også ser jeg.. sikker på at du ikke skulle tatt med Elvis og små grønne menn i samme slengen? Og du snakker om stråmenn?

 

Jeg prøver ikke å renvaske nasjonalsosialismen om det er det du tror er min gulrot i denne saken.. Det er heller slik at du og dine desperat forsøker å dekke over hvor pill-råtten det nåværende økonomiske systemet er og i den forbindelse så er HolyHoax en gral som om eksponert vil føre til en rekke oppdagelser om dagens verden.. ting som ikke tåler lyset om enkelte mørke krefter skal få bygget sitt helvetes tempel i Jerusalem og den slags.

 

Gjesp.

 

Er du jøde Salvo? Du virker ikke å være like detaljfokusert som venninnen din Bidalaka så jeg lurer i grunn på hva din motivasjon i det hele er.. for det er ganske tydelig at det ikke er sannheten du ønsker at skal komme på banen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævla komisk at du har nerver til å prate om moralsk kollaps og få det til å gjelde meg når det demonstrerbart finnes hauger og dunger at jøder som lyger skamløst om denne hendelsen for personlig vinning samtidig som konsekvensen av de løgnene er at ressurser blir stjålet fra uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar

Likte denne veldig godt, den sier igrunn alt:

 

"Er du jøde Salvo? Du virker ikke å være like detaljfokusert som venninnen din Bidalaka så jeg lurer i grunn på hva din motivasjon i det hele er.. for det er ganske tydelig at det ikke er sannheten du ønsker at skal komme på banen".

Endret av herzeleid
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...