Gå til innhold

Fest i morgen, får ikke tak i drikke.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar alle sammen, og Flimzes gå og brenn!

 

Mamma hentet meg på trening i stad og sa hun hadde kjøpt to cider til meg og at det var 2 øl i kjøleskapet jeg kunne ta. Hun sa også at dette ikke har skjedd :whistle:

Det er ikke mye, men får nøye meg med det, satser på at jeg kan få noen slurker av flaska til noen i tilegg :D Nå får jeg bare satse på at jeg ikke feiger ut i morgen.

 

 

Ja, så lenge det blir det, så går det nok bra. Men hovedpoenget mitt er at man fint kan være på en fest uten alko. Presset kommer garantert fra de som ikke tørr å si fra sjøl fordi man da gjerne fort kan bli litt latterligjort og utstøtt. Men nå er det jo heldigvis en mellomting mellom å ta to øl og det å komme dritings til festen. Klarer man å holde seg på det første går det nok bra.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg bare skulle kopiere inn noe fra min gamle lokalavis her, angående at "du blir aldri straffet for falsk legitimasjon":

To jenter forsøkte å komme seg inn på utestedet Martins i Lillestrøm ved 23.00-tiden fredag kveld med falsk legitimasjon. Vaktene gjennomskuet de to 17-åringene og varslet politiet.

 

– Etter å ha sjekket fakta fikk vi det bekreftet. Anmeldelse blir utstedt, opplyser operasjonsleder Trond Aune ved Romerike politidistrikt.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5516592.ece

Lenke til kommentar

Jeg syns det er dritkjipt og være edru med fulle folk. Det er bare ukoselig og slitsomt.

Da er du en kjedelig person.

 

Tja, edru og edru. Jeg syntes ikke det er noe særlig å drikke bare brus på fest- så om jeg skal på jobb eller lignende dagen etterpå tar jeg å nyter noen pils isteden.

 

TS: Godt å høre at det ordnet seg og du koste deg! Ps. Det heter vel røyke som en skorstein og drikke som en svamp ;) En svamp røyker fint lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...