Gå til innhold

Den store hudtråden!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Du får kjøpt de der i dagligvare i danmark, ihvertfall. Har brukt 2 pakker med de. Er veldig effektivt, men de får bare bort der og da, ikke over lenger tid, føler det som. Kommer alltid tilbake, uansett hvor regelmessig jeg brukte dem.

Skal gå til innkjøp på nye, så får jeg se hva resultatet blir etter sommeren :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nå er det jo ikke nødvendigvis hudormer/blackheads du har, om du har svarte prikker på nesen. Det er gjerne noe annet som heter 'Sebaceous Filaments'.

 

Whitney Laurence kan forklare det bedre enn meg, så jeg siterer:

The same process that creates sebaceous filaments also causes blackheads. However, there's a major difference in degree. Sebaceous filaments occur in number and have a uniform appearance; blackheads erupt in isolation. Sebaceous filaments are tiny and look like pinpricks while blackheads look more like the aftereffects of a thumbtack or nail. Blackheads are darker than sebaceous filaments which typically appear only a few shades darker than surrounding skin.

 

While some people luck out and have minimally visible sebaceous filaments, almost everyone has them to some degree.

 

If you have "blackheads" on or near your nose but have otherwise clear skin, you're probably confusing a normal occurrence with a problematic condition.

 

Larger pores mean more prominent sebaceous filaments. As you age and your skin produces less sebum, you'll see your sebaceous filaments diminish as well.

 

Kilde:

http://www.associatedcontent.com/article/5578980/sebaceous_filaments_no_they_arent_blackheads_pg3.html?cat=69

Endret av Jostein K.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har litt antydninger til poser under øynene, hva er den beste behandlingen for det? Agurkskiver på øynene?

Hei.

 

- Ikke klø deg hardt eller belast øyeområdet unødig, da dette ødelegger blodkarene under øynene. Har du allergi?

 

- Spis grønne grønnsaker rik på k-vitaminer. Brokkoli og spinat f.eks. Dette for å få bedre blodsirkulasjon.

 

- Hold deg unna alkohol. Hold deg i fysisk aktivitet. Nok søvn til rett tid! Man har et ur i mekanikken vår som faktisk sliter kroppen litt ut om vi f.eks ikke sover til de tidene kroppen er innstilt til.

 

- Gjør øvelser som skaper blodsirkulasjon i området. F.eks så kan du nappe øyenbrynene forsiktig, eller tappe panna som om du skulle spilt piano på den. Ved å gjøre dette presser du blod ut fra området, dermed må blod fra områdene rundt bevege seg litt for å kompensere dette.

 

Noen mennesker får ikke poser, andre har store fra de var barn. Gener har mye å si. Enkelte kan trene vekk posene sine, stresse mindre f.eks. Du må prøve å finne ut hva som ligger til grunn for at du har fått dine, så kan du evt. ta noen grep for å lindre det. Hvem vet, kanskje du drikker for mye vann? 5 liter hørtes ut som i meste laget. Kommer an på hvor stor du er.

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt:

 

Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash

Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser

Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub

Anthony Logistics for Men Deep Pore Cleansing Clay

 

Fra Feelunique.com. Leste litt lenger bak i tråden at man kunne få refundert noe hvis man sendte inn, men skjønte det ikke helt -- noen som kan utdype? :)

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt:

 

Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash

Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser

Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub

Anthony Logistics for Men Deep Pore Cleansing Clay

 

Fra Feelunique.com. Leste litt lenger bak i tråden at man kunne få refundert noe hvis man sendte inn, men skjønte det ikke helt -- noen som kan utdype? :)

Visst du leser på denne siden. Husk at 3 pund trekkes fra totalvareverdi per vare, slik at man kan ofte være godt over 200-grensa. I tillegg finner en alltid en kupong. Gyllen regel er vell også å handle på fredager (ekstra rabatter). Jeg og kjenninger har hatt et par ordre over 200-grensa, men har heller ikke fått moms på det. Kanskje en glipp?

 

Tror det bare er å ta et bilde av momskvitteringen, og sende den som vedlegg på mail. Regn om summen til pund, så skal pengene være på konto innen noen dager.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt:

 

Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash

Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser

Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub

Anthony Logistics for Men Deep Pore Cleansing Clay

 

Fra Feelunique.com. Leste litt lenger bak i tråden at man kunne få refundert noe hvis man sendte inn, men skjønte det ikke helt -- noen som kan utdype? :)

 

Kan du fortelle hvordan cleansing clayen er etter å ha brukt den? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...