Gå til innhold

Den store hudtråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli bekymra da jeg har anlagt poser under øynene. Ser trøtt og sliten ut. Jeg har tatt opp kampen mot dem nå. Dvs, ikke noe kraftig gniing i området, da det ødelegger blodkar og lager væskeansamlinger. Har også kraftigere poser på venstre side, da det er siden jeg har lent hånd/arm mot, når jeg sitter på data, eller leser. Så vekk med diverse uvaner.

 

Følger også råd jeg har lest om på nettet, hvor jeg fryser bomullsservietter med litt vann, tar dem opp morgen og kveld, og kjøler ned området forsiktig. Samt masserer, og poker øyenbrynområdet for å skape blodstrøm, samt spise grønnsaker rik på vitamin-k.

 

Det jeg lurer på. Kremer for å stramme opp hud og minske rynker i området. Er helt fersk på kosmetikk og dens effekt. Så lurer på om dette kunne vært noe for meg i tillegg? Isåfall hvilke type produkt. Spurte på apotek, der det selges et hav av kremer mot "puffiness" og "dark circles" under øynene. Hvorvidt noe av dette fungerer stiller jeg meg skeptisk til, det kan vel ikke fjerne posene, men sikkert stramme opp?

 

Noen med erfaringer, råd?

Lenke til kommentar

Fikk min bestilling fra feelunique idag.

 

post-105988-0-21962900-1301745135_thumb.jpg

 

Tok ca 7 dager.

 

Ordren er på 18,4 £, men butikken trekker fra 3£ fra hver ting som service charge, slik at verdien som ble oppført på pakken var 6,4£. Det vil si det er godt under 200-grensa. Men på en annen side så får du refundert moms og gebyrer dersom du tar et bilde av kvittering og sender det til dem. Da får du refundert beløpet til det kortet du betalte med. Må si jeg er er rimelig fornøyd med den sia :)

Lenke til kommentar

Det går helt fint :)Du slipper moms og fortollingsgebyr uansett. Det er bare å sende en mail med kvittering og skrive hvilken verdi det omtrent er i pund. Da refunderer de beløpet til kortet du har brukt.

Skal du bestille for 40 £ kan du i tillegg legge til kupongen SPRING5 så får du 5£ i rabatt. :)

 

 

Føler dette er litt for godt til å være sant. Håper ikke for mange finner ut av det :p

 

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...