Gå til innhold

Den store hudtråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Alt Bulldog kan anbefales. Har nå brukt shaving gel, ansiktsvask, ansikts scrub, fuktighetskrem (fair-trade) og såpen. Veldig bra produkter til en finfin pris :)

 

Bare husk at når du bestiller så trekkes det fra 3 £ per vare som verdi utpå pakken. Det som du faktisk betaler er ikke det som står som verdi utpå pakken. Den er mye lavere.

 

Kan sende deg en 10% rabb kupong om du vil ha :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Har brukt produkter fra Bulldog en god stund nå, og har aldri hatt dårlige opplevelser. Duftene er kanskje ikke for alle, men er bedre enn syntetiske tilsetninger.

De kan lett konkurrere med betraktelig dyrere produkter (har faktisk opplevd mye dyrere fuktighetskremer som legger igjen mer dritt enn hva Bulldog sin gjør) og med den latterlige gode prisen de har er de en vinner for min del.

Lenke til kommentar

Jepp. Alt Bulldog kan anbefales. Har nå brukt shaving gel, ansiktsvask, ansikts scrub, fuktighetskrem (fair-trade) og såpen. Veldig bra produkter til en finfin pris :)

 

Bare husk at når du bestiller så trekkes det fra 3 £ per vare som verdi utpå pakken. Det som du faktisk betaler er ikke det som står som verdi utpå pakken. Den er mye lavere.

 

Kan sende deg en 10% rabb kupong om du vil ha :)

Send ivei! (Har dog registrert meg. Har det noe å si?)

 

EDIT: £3 per vare? Damn, da kommer 3 pack med Calvin Klein boksere nesten under 200 kr. (Hører man kan få toll/moms tilbake, men er jo litt arbeid, da.)

Endret av Sir Zu Zwat
Lenke til kommentar

Jepp. Alt Bulldog kan anbefales. Har nå brukt shaving gel, ansiktsvask, ansikts scrub, fuktighetskrem (fair-trade) og såpen. Veldig bra produkter til en finfin pris :)

 

Bare husk at når du bestiller så trekkes det fra 3 £ per vare som verdi utpå pakken. Det som du faktisk betaler er ikke det som står som verdi utpå pakken. Den er mye lavere.

 

Kan sende deg en 10% rabb kupong om du vil ha :)

Send ivei! (Har dog registrert meg. Har det noe å si?)

 

EDIT: £3 per vare? Damn, da kommer 3 pack med Calvin Klein boksere nesten under 200 kr. (Hører man kan få toll/moms tilbake, men er jo litt arbeid, da.)

Skal visst ikke være noe stress å få tilbake heller. Det er bare å ta bildet av kvitteringen og sende den som vedlegg på mail til dem. Da refunderer dem beløpet til det kortet du betalte med. Vare for verdi av 210,- blir fort 210x1,25 = 262 + 108 = 370,-

Lenke til kommentar

Har brukt produkter fra Bulldog en god stund nå, og har aldri hatt dårlige opplevelser. Duftene er kanskje ikke for alle, men er bedre enn syntetiske tilsetninger.

De kan lett konkurrere med betraktelig dyrere produkter (har faktisk opplevd mye dyrere fuktighetskremer som legger igjen mer dritt enn hva Bulldog sin gjør) og med den latterlige gode prisen de har er de en vinner for min del.

Lukten var helt for jævlig første gang, men nå er jeg blitt "immun" syns ikke lukta er ille lenger, Bulldog holder høyere kvalitet enn Clinique som jeg brukte før i mine øyne(Og prisen på Bulldog er jo også langt lavere!)

Lenke til kommentar

Å kjøpe hudprodukter fra en produsent som egentlig lager merkeklær hadde jeg aldri gjort. Blir litt som med sko; kjøper heller fra de som faktisk produserer skoene enn en designerlabel hvor du ofte betaler mye mer enn nødvendig.

Angående lukta på Bulldog-produkter (ihvertfall fuktighetskremen, den ordinære) kan jeg rapportere om at ikke alle damer liker den. Ihvertfall ikke min samboer som i lang tid har klagd over duften. Jeg liker den nå. Den lukter "ekte" og maskulint, ikke syntetisk og feminint som mange hudprodukter gjør.

Lenke til kommentar

Damn, jeg fikk lyst til å bestille disse bulldog"kremene" Men Hjelper de mot kviser? :ermm:

 

Daglig vask av ansiktet, morgen og kveld + eksfoliering + scrub et par ganger i uka er ikke å forakte om du ønsker å få bukt med kviser. Ansiktsmaske et par ganger i uka er heller ikke å forakte, men kan skape noen morsomme øyeblikk om du blir sett med ansiktsmaske på av folk som ikke forventer å se det :p Snakker selvfølgelig av erfaring.

Det er dog viktig å nevne at du vil ikke se en effekt i løpet av et par dager. Mange gir opp og legger fra seg rutinen fordi de ikke ser resultater med én gang. Ha tålmodighet og du vil mest sannsynlig se resultatet over tid, om du ikke er spesielt hardt angrepet av kviser.

Uansett, begynn med face wash og fuktighetskrem etter at du har stått opp og før du legger deg og du er allerede langt på vei. Det koster så lite og gir så mye, etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...