Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Kanskje greit med et ekte bilde av leggen til nani etter taklingen til carragher:

 

189740_194588840573133_118450714853613_559625_3363785_n.jpg

 

Litt forskjell på dette bildet og dette mørke og merkelige bilde? :

 

189334_194580233907327_118450714853613_559584_5824872_n.jpg

 

Uansett ingen fin takling av carragher, men fantastisk gjort av carragher å unnskylde seg til Nani etter kampen. Det viser hvilken respekt han har for fotball og sine motstandere :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen Nani? :!:

DU er en skam for dette innlegget.

Mens du bare generelt sett er en skam, ta deg en bolle. Jeg så på en okei stream, og en fyr reiser seg opp etter ei takling, går bort til motspiller og dommeren, blir vifta mot av motspiller og går i bakken igjen. Alle andre ganger jeg har sett lignende ting så er det filming på høyt nivå. Denne gangen var det ikke det, beklager at jeg lo av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med å hate og håne deres egne like mye som Carra? Albue-Rooney og Crazy-Rafa?

 

Neida, jeg skjønner godt at det provoserer når en ekte scousergutt viser hvem som er mann. Dessverre førte en blanding av overdrivelse og uhell til at taklingen ble altfor stygg, og det beklager jeg på vegne av Liverpool og Carra. :) Men det er et helt ærlig forsøk på å ta ballen likevel og langt ifra noe bevisst, men det er leit og uheldig for Nani at han får taklingen så brutalt og (denne gangen faktisk) blir skada. Ingen liker å se stygge taklinger, og man håper alltid at det går så bra som mulig. Til og med jeg som misliker sutre-Nani sterkt håper han er tilbake neste ligakamp og at det ikke er verre enn litt vondt og et kutt.

 

Spesielt irritert er jeg på at Carra ender opp med å gå så hardt når det ikke er farlig, og vi er i veldig stor fare for å plutselig være 10 mann når vi leder 2-0. Det er idiotisk, og en så erfaren toppspiller skal vite bedre.

 

Poenget mitt er vel at det var både uheldig og leit at taklingen ble så stygg, og at det ikke var bra av Carra og ikke noe vi vil se, men at det er viktig å huske på at deres egen mann også hadde en svært fin takling minuttet etter som ikke bør glemmes midt oppi dette hvis man først skal hugge hoder.

 

Men takk for kampen, takk spesielt til Game. :)

 

Edit:

At folk ikke helt tror på Nani umiddelbart når han ligger og ruller, er nesten noe han må ta på sin kappe etter så mye skuespill og utallige rullinger. Det er ikke rart folk er litt skeptiske når han går ned, og kanskje sørger den konstante overdrivingen hans til at dommerne har vanskeligere for å blåse og gi kort mot ham fordi de vet han filmer mye. Det er først når man ser resultatet og reprisene at man faktisk forstår hvor alvorlig og stygt det var, og det samme gjaldt meg selv. Så jeg skjønner godt at folk reagerte først med Nanis reaksjon og opptrinn etterpå.

Endret av Hewitt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mr highandmighty himself.

 

Hvem har hatet og hånet Carra? Egentlig påfallende lite lynsjestemning her etter den taklingen. Hat og hån, vel det fikk vel Nani nok av idag når han ble buet ut på båre. Storhet, det viste ikke Anfield idag, hadde det vært på OT ville jeg skammet meg til beinet.

 

At Carra har stolthet, vel han er Engelsk. Han hadde ikke trengt å unnskylde seg, det var likevel stort av han. Og ja han får pluss i boka.

Lenke til kommentar

Og der har vi scousere her inne også. Lurer på hvorfor de kommer nå

 

Tror ikke det har vert så mange scousere her inne siden sist gang de hadde medgang

 

United-kidza er så herlige.

 

Er det storkamp på gang, kommer det smånisser og fjotter innom Diskusjon.no og biter fra seg. Slår aldri feil.

 

Hersketeknikkene er så lavmål at det hele blir bare komisk. Det er også moro at en 24 år gammel gutt som mest sansynlig fremdeles er i puberteten (14-25år) liker å heve seg over resten av forumet og antyde at du der så mye mer moden enn oss andre.

Det slår aldri feil :)

 

Stilig bruk av z i "United-kidza". 5 ekstrapoeng på modenhetskalaen for den.

 

YNWA32 er medgangsupporter pga at han ikke skriver så mye på forumet.

Nå vrir du på det jeg sa. YNWA32 slenger rundt seg med ordet "medgangssupporter" til alt og alle. Da er det jo litt interessant at han ikke har vært her den perioden det har gått dårlig for Pool denne sesongen, men nå når det går mye bedre er han plutselig tilbake for fullt.

 

Igjen er det manusupportere som skal bestemme reglene. Men vi vant idag, og manu har 2 kamper på rad med noenlunde rettferdig dømming.

Hurra!

Lenke til kommentar

Takk. :) Vi trenger noen som er høyt oppe også.

 

Det er bare til å lese bakover. De fleste angriper Carra, men nevner ikke Rafael med et ord. Det er jo for så vidt helt naturlig, men det er også naturlig for meg å påpeke det.

 

Da regner jeg med du skammes ofte av Old Trafford? :) Ikke uventa at du prøver å dra Liverpool-supporterne litt ned i gjørma, men Anfield i dag var fantastisk - intet mindre. Stolt av å være Liverpool-supporter - always.

Lenke til kommentar

Når har vi buet ut en spiller på båre? Om vi gjør det i fremtiden vil jeg også skjemmes over det.

 

Jeg forstår at de gjør det (siden det er Nani), men når en spiller blir tatt ut på båre bør de skjønne alvoret, spesielt når byttet er klart før han er av banen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv var jeg en av de som umiddelbart trodde at Nani hadde tatt rollen i juleskurken og surret rundt på et teater, men når jeg så det i reprise gikk det opp for meg hvor ille taklingen var. Nå vet jeg ikke hvordan dommeren var plassert i forhold til situasjonen, men det var helt på grensen til rødt. Hadde kampen allerede inneholdt flere stygge taklinger, og testostoronnivået enda høyere, hadde nok dommer gitt det røde for å forsøke å få kontroll på kampen..

 

Samtidig tør jeg ikke tenke på skaden Rafael hadde påført Lucas om han sto med bena plantet i gressmatta..

Lenke til kommentar

Når har vi buet ut en spiller på båre? Om vi gjør det i fremtiden vil jeg også skjemmes over det.

 

Jeg forstår at de gjør det (siden det er Nani), men når en spiller blir tatt ut på båre bør de skjønne alvoret, spesielt når byttet er klart før han er av banen.

David Navarro filmet så lenge under kampen mot Athletic Bilbao for litt siden at han til slutt ble båret ut på båre. Dette gjorde han kun for å unngå kort etter at han satte en albue i hodet på F. Llorente i samme duellen. Llorente måtte sy. Da er det greit å bue.

 

Når en spiller blir båret av banen med en diger flenge i leggen er det bare degenererte aper og scousere som buer, uansett hvem den spilleren måtte være.

Lenke til kommentar

Betyr dagens resultat at både Latias og Points er bannlyst for å lage kamptråder?

Den sistnevtne er ikke et direkte stor tap men.

 

Bare undrar.

 

Jepp. Bare YNWA32 som får lage nå fremover. Får håpe Liverpool vinner fremover, hvis ikke blir det lite kamptråder.

Lenke til kommentar

Når har vi buet ut en spiller på båre? Om vi gjør det i fremtiden vil jeg også skjemmes over det.

 

Jeg forstår at de gjør det (siden det er Nani), men når en spiller blir tatt ut på båre bør de skjønne alvoret, spesielt når byttet er klart før han er av banen.

 

Når en spiller blir båret av banen med en diger flenge i leggen er det bare degenererte aper og scousere som buer, uansett hvem den spilleren måtte være.

Jeg skal svare på dette på bakgrunn av slik jeg ser det, jeg kan ikke snakke for andre. Men Anfield-publikummet er generelt sett et svært generøst publikum med respekt for motstanderne, det vet jeg godt etter mang en kamp der. De klapper for andres spillere når de gjør det bra, klapper ofte når motstandere bytter, og er generelt sett høflige i forhold til hva man forventer på en fotballkamp. Jeg sitter selvfølgelig ikke på videoklipp av Old Trafford som buer, og ei heller leter jeg etter det, men Old Trafford-publikummet er hvert fall ikke et vennligere publikum enn Anfield, tør jeg påstå, spesielt ikke på slike kamper, så at det er gjort har jeg ingen tvil om, uten at det er har så mye med diskusjonen å gjøre. Det er også klart at tenningen på slike kamper som dette egentlig er langt over grensen, og det fører til mye rart, både på og utenfor banen.

 

Selv buer jeg aldri på stadion. Roper kanskje og banner på dommeren og motspillere, men jeg buer ikke, synes ikke det har stort for seg. Når jeg så situasjonen med Nani, var det første jeg tenkte filming og overspilling, spesielt når han spratt opp og sprang bort til dommeren. Når dette var det første jeg som så det på TV tenkte, hva tenker da et tent publikum på stadion? De har ingen mulighet til å se reprise av det, til å se at han blør og tydelig har det vondt, osv. Det er tross alt Nani det er snakk om, som jeg nevnte i et av de forrige innleggene så har han gjort seg selv en bjørnetjeneste ved å leke ulv, ulv ved hver anledning, jeg tviler på at noen egentlig trodde han var særlig skadet etter at han spratt opp igjen. De færreste, men sikkert noen, ville buet på en spiller som soleklart var skadet.

 

Det er leit at dere prøver å gjøre Anfield-publikummet om til sorte får ved å komme med hva jeg vil kalle latterlige oppgulp for å ta fokus bort fra kampen og over på "de stygge scouserne", men nå har dere hvert fall fått mitt syn på saken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...