Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

@Hewitt

 

Det å løfte hånda å si at det kanskje ikke var Anfields stolteste øyeblikk falt for tungt for brystet? Jeg har ikke sagt noe stygt om publikummet på Anfield utover det. Jeg ytrer t.o.m forståelse for at de buer.

 

Men selvfølgelig, det sedvanlige pompøst kvalme innlegget som glorifiserer deg selv og Anfield måtte komme. For så avfeie det andre sier som oppgulp, selv om det er fakta, å du vet det. Det var ikke Anfield, slik du kanskje kjenner det, det var likevel Anfield som buet.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva som skjer i situsjonen med nani og Carra. Carra kommer inn med høyrefoten strak og gir en kakk på nanis venstre legg. Carras venstrefot holder han ut i vinkel, Carras rist treffer nanis høyrefot, som han står på. Rist mot legg, og et slikt sår? Forøvrig dømmes ofte en strak fot bare med gult kort, men jeg synes at det røde kortet kan finnes fram oftere.

Forøvrig:

44:13 Taklingen

44:24 nani er opp og maser med dommeren

44:27 nani ser ned på foten sin.

44:29 nani faller ned.

Sjønner min reaksjon mot nani.

 

Edit: Ser at jeg tar feil, det er nanis venstrefot som er skadet.

Endret av toreae
Lenke til kommentar

Haha, har ingen grunn til å gjøre det. :) Anfield har så mange stolte øyeblikk, hvor skal man begynne? Dette var definitivt ikke blant dem, til og med ikke kampen sett under ett, så da er vi vel enige da. Der fikk du litt mer glorifisering, just for you my friend. ;)

Lenke til kommentar

Haha, har ingen grunn til å gjøre det. :) Anfield har så mange stolte øyeblikk, hvor skal man begynne? Dette var definitivt ikke blant dem, til og med ikke kampen sett under ett, så da er vi vel enige da. Der fikk du litt mer glorifisering, just for you my friend. ;)

Takk, selv du kunne komme ned av hesten :)

 

Det var forøvrig ikke noe angrep på publikummet på Anfield, jeg ville rett og slett bare ha det sagt. Mitt sure oppgulp kommer mot Carrick og resten av den sentrale midtbanen vår idag.

Lenke til kommentar

Var vell en del United-supportere(og andre) som lo av Evans karatekick på Drogba noen sesonger tilbake. Men det var ok?

 

 

Det var da faen meg ikke noe annet enn overspilling til tusen fra Drogba og. Eller er du uenig i det?

http://www.youtube.com/watch?v=PlVOlYKwhHo

Overspilling? Ja. Karatekick? Ja.

 

Jeg gidder ikke ta diskusjonen om "sparket" til Evans igjen. Annet enn at Evans har øynene på ball, header og i det han gjør hodestøt-bevegelsen så får han en bevegelse som går gjennom hele kroppen helt ned til beinene. Helt normalt. Det som er unormalt er å komme løpende inn i en slik situasjon. Drogba konstruerer hele greia og får nesten det han er ute etter. Men takk for å understreke innlegget mitt.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke ta diskusjonen om "sparket" til Evans igjen. Annet enn at Evans har øynene på ball, header og i det han gjør hodestøt-bevegelsen så får han en bevegelse som går gjennom hele kroppen helt ned til beinene. Helt normalt. Det som er unormalt er å komme løpende inn i en slik situasjon. Drogba konstruerer hele greia og får nesten det han er ute etter. Men takk for å understreke innlegget mitt.

:lol:

 

Haha, ler meg skakk i hel. Siden vi hadde flere sider med akkurat denne diskusjonen når det hendte orker ikke jeg heller, men det er latterlig å prøve å uskyldiggjøre Evans åpenbare karatespark.

Lenke til kommentar

Det er jo direkte farlig å få et spark i brystet like ved hjertet. Om Drogba får slått hjertet ut av rytme er det jo ikke rart han får panikk for det er en forferdelig følelse. Alt kan ikke dømmes ut i fra ytre skader.

 

Serlig når en Manchester United spiller gjør noe. Da trenger det ikke synes engang

Lenke til kommentar

Alt-Ctrl: "Får det han er ute etter"? Det er da vel ikke noen som er så dumme at de løper med brystet først inn i knotene til en forsvarsspiller. Og hva i all verden skal Evans sparke for når han får ballen på hodet? Ta av deg unitedbrillene.

Endret av Lester Freemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å prøve å se en sak fra nøytral side er da vel ikke for mye å be om? Om Drogba ville prøve å få et straffespark ut av den situasjonen er godt mulig, men et spark i brystet gjør det urimelig for utenforstående, som ikke sitter på annen informasjon en tv-bilder, å ta den konklusjonen at han overspilte.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Alt-Ctrl: "Får det han er ute etter"? Det er da vel ikke noen som er så dumme at de løper med brystet først inn i knotene til en forsvarsspiller. Og hva i all verden skal Evans sparke for når han får ballen på hodet? Ta av deg unitedbrillene.

 

Som jeg skrev gidder jeg ikke ta diskusjonen. Og som jeg skrev (kan du lese?) er det naturlig å få en reaksjon videre ned i kroppen når en hopper opp og header på den måten. At Evans liksom sparker med vilje der ... tror du på det selv?

 

 

Og ja kozeklumpen, hvem faen er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...