Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Alt-Ctrl: "Får det han er ute etter"? Det er da vel ikke noen som er så dumme at de løper med brystet først inn i knotene til en forsvarsspiller. Og hva i all verden skal Evans sparke for når han får ballen på hodet? Ta av deg unitedbrillene.

 

Som jeg skrev gidder jeg ikke ta diskusjonen. Og som jeg skrev (kan du lese?) er det naturlig å få en reaksjon videre ned i kroppen når en hopper opp og header på den måten.

 

Hva er du nevrolog eller noe? Kom med kilder så skal jeg tro deg. Det må være temmelig nedsig å ikke kunne hoppe uten å sparke ut i luften samtidig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt-Ctrl: "Får det han er ute etter"? Det er da vel ikke noen som er så dumme at de løper med brystet først inn i knotene til en forsvarsspiller. Og hva i all verden skal Evans sparke for når han får ballen på hodet? Ta av deg unitedbrillene.

 

Som jeg skrev gidder jeg ikke ta diskusjonen. Og som jeg skrev (kan du lese?) er det naturlig å få en reaksjon videre ned i kroppen når en hopper opp og header på den måten.

 

Hva er du nevrolog eller noe? Kom med kilder så skal jeg tro deg. Det må være temmelig nedsig å ikke kunne hoppe uten å sparke ut i luften samtidig.

 

Er du lam eller noe? Har du spilt fotball selv noen gang? Du ser det jo hver jævla kamp når folk hopper opp og header at armer og bein spreller ukontrollert.

Lenke til kommentar

Og ja kozeklumpen, hvem faen er du?

 

Det må da være mulig at laget "ditt" taper, uten at du oppfører deg som en liten drittunge?

 

Hva?

Du ber om alt for mye.

 

Du kjenner meg ikke og du kommer og sier at vedkommende ber om alt for mye. Til din informasjon klarer jeg meg fint uten United-briller, jeg har faktisk aldri brukt de. Men du må gjerne ta av deg skylappene og ABU-brillene dine.

 

 

Btw; dette er jo prima eksempel på drittungeoppførsel.

Hvordan gikk kampen? Klarte manu å vinne denne gangen, da?

Lenke til kommentar

Du er helt på bærtur du. Ved mindre du har parkinson eller noe spreller du ikke ukontrollert med bein og armer når du hopper. Har du et minimumskrav av kroppskontroll når du hopper, klarer du å holde beina rett ned, det har i hvertfall jeg klart mange ganger, er jeg unik da?

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Det at beinet går såpass ut fra kroppen er ikke naturlig. Den rykningen kunne kommet ned mot bakken, istedenfor ut mot Drogba. Tror ikke det er tilsiktet fra Evans, men at han beskytter seg derfra som en reaksjon.

 

Å forsvare et slikt spark, blir som å forsvare det Heinz Muller gjorde mot Geir Ludvig Fevang for noen år siden(for de som husker og følger med på norsk fotball).

Lenke til kommentar

Og ja kozeklumpen, hvem faen er du?

 

Det må da være mulig at laget "ditt" taper, uten at du oppfører deg som en liten drittunge?

 

Hva?

Du ber om alt for mye.

 

Du kjenner meg ikke og du kommer og sier at vedkommende ber om alt for mye. Til din informasjon klarer jeg meg fint uten United-briller, jeg har faktisk aldri brukt de. Men du må gjerne ta av deg skylappene og ABU-brillene dine.

 

 

Btw; dette er jo prima eksempel på drittungeoppførsel.

Hvordan gikk kampen? Klarte manu å vinne denne gangen, da?

 

Skjønte du ikke hva jeg mente? Jaja. Heia IQ.

 

Jeg spurte om manu vant. De tapte sist kamp de spilte, derfor blir det naturlig å spørre på måten jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Du er helt på bærtur du. Ved mindre du har parkinson eller noe spreller du ikke ukontrollert med bein og armer når du hopper. Har du et minimumskrav av kroppskontroll når du hopper, klarer du å holde beina rett ned når du hopper, det har i hvertfall jeg klart mange ganger, er jeg unik da?

 

Hvorfor ser vi eksempler på dette under hver eneste kamp?

Lenke til kommentar

Du er helt på bærtur du. Ved mindre du har parkinson eller noe spreller du ikke ukontrollert med bein og armer når du hopper. Har du et minimumskrav av kroppskontroll når du hopper, klarer du å holde beina rett ned når du hopper, det har i hvertfall jeg klart mange ganger, er jeg unik da?

 

Hvorfor ser vi eksempler på dette under hver eneste kamp?

 

Vet ikke hva du ser gjennom unitebrillene dine, jeg. Skal love deg at jeg skal følge med på dette i kampene fremover i hvertfall. Og da skal jeg se minst 22 karatespark i løpet av kampen.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du ser gjennom unitebrillene dine, jeg. Skal love deg at jeg skal følge med på dette i kampene fremover i hvertfall. Og da skal jeg se minst 22 karatespark i løpet av kampen.

 

Se så mye du vil, at du ikke har lagt merke til dette før sier jo sitt. Hvorfor tror du forresten det er så mange som får albuer midt i skallen under hodedueller? Det er vel med vilje hver eneste gang det og eller?

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du ser gjennom unitebrillene dine, jeg. Skal love deg at jeg skal følge med på dette i kampene fremover i hvertfall. Og da skal jeg se minst 22 karatespark i løpet av kampen.

 

Se så mye du vil, at du ikke har lagt merke til dette før sier jo sitt. Hvorfor tror du forresten det er så mange som får albuer midt i skallen under hodedueller? Det er vel med vilje hver eneste gang det og eller?

 

Fordi de prøver å komme høyest og få ballen på hodet, de hadde fint klart å ha armene rett ned hvis de ville.

Lenke til kommentar

de hadde fint klart å ha armene rett ned hvis de ville.

 

 

Haha, jah. Synes jeg ser det. Du har tydeligvis særdeles lite forståelse for hvordan kroppen fungerer. Jeg er ingen ekspert selv, men jeg forstår såpass at for å få høyest mulig spenst i hoppet må en bruke hele kroppen, inkludert armene. Alt henger i sammen, husk det. Hvorfor beveger man armene frem og tilbake i rytme når man løper? Hvorfor beveger folk på armene i det hele tatt når de tar frispark, cornere, skyter, whatever. "De hadde jo fint klart å ha armene rett ned".

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

de hadde fint klart å ha armene rett ned hvis de ville.

 

 

Haha, jah. Synes jeg ser det. Du har tydeligvis særdeles lite forståelse for hvordan kroppen fungerer. Jeg er ingen ekspert selv, men jeg forstår såpass at for å få høyest mulig spenst i hoppet må en bruke hele kroppen, inkludert armene. Alt henger i sammen, husk det. Hvorfor beveger man armene frem og tilbake i rytme når man løper? Hvorfor beveger folk på armene i det hele tatt når de tar frispark, cornere, skyter, whatever. "De hadde jo fint klart å ha armene rett ned".

 

Å, herre. Grunnen til at de strekker ut armene når de skyter og tar cornere osv. er jo får å holde balansen og kontrollere skuddene. Jeg ser ikke helt nytteverdien av å ta et karatespark ut i løse luften når du skal nå en ball på hodet, du kommer ikke høyere av det.

Lenke til kommentar

Ja, for det er jo fysisk umulig å løpe/sparke med armene rett ned...

 

Det er ikke umulig, men resultatet blir dårligere av det. Så Lester sier forsåvidt ikke noe feil, men det er klart at flere albuer i fotballen er utilsiktet. Spørsmålet her, er bare om Evans sitt spark er det.

 

Ser veldig få spillere som sparker ut til siden når de hopper opp. Det vanligste er å ha beina pekt mot bakken når man er oppe i lufta.

Lenke til kommentar

de hadde fint klart å ha armene rett ned hvis de ville.

 

 

Haha, jah. Synes jeg ser det. Du har tydeligvis særdeles lite forståelse for hvordan kroppen fungerer. Jeg er ingen ekspert selv, men jeg forstår såpass at for å få høyest mulig spenst i hoppet må en bruke hele kroppen, inkludert armene. Alt henger i sammen, husk det. Hvorfor beveger man armene frem og tilbake i rytme når man løper? Hvorfor beveger folk på armene i det hele tatt når de tar frispark, cornere, skyter, whatever. "De hadde jo fint klart å ha armene rett ned".

 

Å, herre. Grunnen til at de strekker ut armene når de skyter og tar cornere osv. er jo får å holde balansen og kontrollere skuddene. Jeg ser ikke helt nytteverdien av å ta et karatespark ut i løse luften når du skal nå en ball på hodet, du kommer ikke høyere av det.

Du ser ikke nytteverdien i å bevege beinet ut? Du har jo nettopp gitt svaret selv! Merkelig å kalle det et karatespark, antar at det er for å byge oppunder illusjonen om at det ble gjort med overlegg. Snedig debatteknikk. Hvorfor ikke kalle det drapsforsøk når du først er i gang? (retorisk spørsmål, fyi).

 

Siden du tydeligvis gjør alt for å misforstå/ikke forstå det jeg skriver (det burde jo være enkelt) får det bare være. Over og ut.

 

 

Edit: Bare et kjapt svar til Maefteda. Det er særdeles urealistisk å tro at alle fotballspillere ville løpt med armene rett ned til enhver tid. En annen ting er at utholdenheten hadde blitt svekket fordi motorikken i kroppen ikke hadde fått fungere slik den skal.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

de hadde fint klart å ha armene rett ned hvis de ville.

 

 

Haha, jah. Synes jeg ser det. Du har tydeligvis særdeles lite forståelse for hvordan kroppen fungerer. Jeg er ingen ekspert selv, men jeg forstår såpass at for å få høyest mulig spenst i hoppet må en bruke hele kroppen, inkludert armene. Alt henger i sammen, husk det. Hvorfor beveger man armene frem og tilbake i rytme når man løper? Hvorfor beveger folk på armene i det hele tatt når de tar frispark, cornere, skyter, whatever. "De hadde jo fint klart å ha armene rett ned".

 

Å, herre. Grunnen til at de strekker ut armene når de skyter og tar cornere osv. er jo får å holde balansen og kontrollere skuddene. Jeg ser ikke helt nytteverdien av å ta et karatespark ut i løse luften når du skal nå en ball på hodet, du kommer ikke høyere av det.

Du ser ikke nytteverdien i å bevege beinet ut? Du har jo nettopp gitt svaret selv! Merkelig å kalle det et karatespark, antar at det er for å byge oppunder illusjonen om at det ble gjort med overlegg. Snedig debatteknikk. Hvorfor ikke kalle det drapsforsøk når du først er i gang? (retorisk spørsmål, fyi).

 

Siden du tydeligvis gjør alt for å misforstå/ikke forstå det jeg skriver (det burde jo være enkelt) får det bare være. Over og ut.

 

 

Edit: Bare et kjapt svar til Maefteda. Det er særdeles urealistisk å tro at alle fotballspillere ville løpt med armene rett ned til enhver tid. En annen ting er at utholdenheten hadde blitt svekket fordi motorikken i kroppen ikke hadde fått fungere slik den skal.

 

Selv om jeg ikke er enig i det du skriver, betyr ikke det at jeg ikke forstår det. :no:

 

Å rakke ned på min forståelse er jo en annen debatteknikk som taler for at ens egen sak begynner å bli tynn.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...