Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det henger fortsatt mange medgangsupportere her ser eg. ;)

Fatter ikke hvorfor jeg gidder å svare deg, har heller ikke noe behov for å forsvare meg. Men anyway, jeg gidder nesten aldri å diskutere fotball her. Til det er det alt for idiotisk nivå. Det er håpløst. Derimot er det artig å lese tråden/er. God underholdning er det jo å se idioter duellere. Og hvert tiende innlegg ca. kommmer det jo noe nyttig og godt skrevet. Så alt i alt er det verdt å lese. Og dette var en lang freakings tråd på kort tid så da blir det til at man henger igjen. Særlig når enkelte prioriterer å SE kampen mens den foregår.

 

Nok om det. Kampen fikk et utfall som jeg ærlig talt aldri hadde trodd. Ja, det var noen mindre hederlige situasjoner fra begge lag, men under ett vant vi da fortjent. Bare så synd vi presterer som dette når avstanden opp er som fra Tromsø til Bangkok på sparkesykkel.

 

Det smakte godt uansett og deodoranten fikk jobbe overtid. :p Stakkars Gerrard-trøya mi stinker nå. Men den blir på. :D

Lenke til kommentar

Drogba er nydelig der han ligger og dingler med beina

Ikke ofte jeg er enig med deg Limbeck, men det du skrev der er noe av det beste du har sagt på god tid :lol:

 

Like nydelig å se Nani ligge å gråte på gresset.

Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer.

 

Hva vet du om ikke f.eks. hjertet ble slått ut av rytme? Du kan ikke trekke en slik konklusjon basert på tv-bilder når du ser at han får et spark i brystet.

Lenke til kommentar

Drogba er nydelig der han ligger og dingler med beina

Ikke ofte jeg er enig med deg Limbeck, men det du skrev der er noe av det beste du har sagt på god tid :lol:

 

Like nydelig å se Nani ligge å gråte på gresset.

Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer.

 

Hadde likt å sett nani istedenfor Drogba i den taklingen med evans! Men selfølgelig vet manusupportene akkurat hvor mye smerte Drogba har. Forøvrig bruker nani 14 sekunder på å finne ut at han faktisk er skadet!

Lenke til kommentar

Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer.

 

Hva vet du om ikke f.eks. hjertet ble slått ut av rytme?

 

Fortell mer. Hva skjer når et hjerte slås ut av rytme? Er det mulig å slå et hjerte ut av rytmen?

Lenke til kommentar

Drogba er nydelig der han ligger og dingler med beina

Ikke ofte jeg er enig med deg Limbeck, men det du skrev der er noe av det beste du har sagt på god tid :lol:

 

Like nydelig å se Nani ligge å gråte på gresset.

Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer.

 

Hadde likt å sett nani istedenfor Drogba i den taklingen med evans! Men selfølgelig vet manusupportene akkurat hvor mye smerte Drogba har. Forøvrig bruker nani 14 sekunder på å finne ut at han faktisk er skadet!

 

Får jeg komme og takle deg slik så ser vi hva reaksjonen din er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det henger fortsatt mange medgangsupportere her ser eg. ;)

Fatter ikke hvorfor jeg gidder å svare deg, har heller ikke noe behov for å forsvare meg. Men anyway, jeg gidder nesten aldri å diskutere fotball her. Til det er det alt for idiotisk nivå. Det er håpløst. Derimot er det artig å lese tråden/er. God underholdning er det jo å se idioter duellere. Og hvert tiende innlegg ca. kommmer det jo noe nyttig og godt skrevet. Så alt i alt er det verdt å lese. Og dette var en lang freakings tråd på kort tid så da blir det til at man henger igjen. Særlig når enkelte prioriterer å SE kampen mens den foregår.

 

Nok om det. Kampen fikk et utfall som jeg ærlig talt aldri hadde trodd. Ja, det var noen mindre hederlige situasjoner fra begge lag, men under ett vant vi da fortjent. Bare så synd vi presterer som dette når avstanden opp er som fra Tromsø til Bangkok på sparkesykkel.

 

Det smakte godt uansett og deodoranten fikk jobbe overtid. :p Stakkars Gerrard-trøya mi stinker nå. Men den blir på. :D

 

 

Ro deg. Følte du deg truffet? Isåfall så kan du ta det med ro, eg tenkte ikke på deg i det hele tatt. Var til han over meg :)

Lenke til kommentar

Drogba er nydelig der han ligger og dingler med beina

Ikke ofte jeg er enig med deg Limbeck, men det du skrev der er noe av det beste du har sagt på god tid :lol:

 

Like nydelig å se Nani ligge å gråte på gresset.

Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer.

 

Hadde likt å sett nani istedenfor Drogba i den taklingen med evans! Men selfølgelig vet manusupportene akkurat hvor mye smerte Drogba har. Forøvrig bruker nani 14 sekunder på å finne ut at han faktisk er skadet!

 

Får jeg komme og takle deg slik så ser vi hva reaksjonen din er?

 

Bare om jeg for takle deg først slik evans takler Drogba. :)

Lenke til kommentar

Ro deg. Følte du deg truffet? Isåfall så kan du ta det med ro, eg tenkte ikke på deg i det hele tatt. Var til han over meg :)

Nei, jeg følte meg ikke truffet. Derfor jeg skrev: "Fatter ikke hvorfor jeg gidder å svare deg, har heller ikke noe behov for å forsvare meg."

 

Drit i dette da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...