Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes backup-programmer på Play.

Glemte å ta backup av alt sist, var litt irriterende, men litt greit med en fresh telefon.

 

Har du ropte, kan du i tillegg ta backup av programmer med data..

Hva med Kies-backup, kan det brukes? Vil ikke de opprinnelige problemene bare dukke opp igjen ved å bruke backupen da?
Lenke til kommentar

@eik

 

Hva gjelder backup må du vurdere hva du virkelig trenger. Det er flere som syns det er deilig med en "ny telefon", men selvsagt er det gjerne noen meldinger eller tilsvarende man vil ha backup av. Kontaktene dine synces med google-konto, så det er ingen fare.

 

Etter reset vil jeg anbefale deg å prøve den en stund før du legger inn noe som helst. Så ser du om feilen er der originalt, eller om det kanskje er noen inkompatible apps du legger inn :)

Lenke til kommentar

Hvor faen er alle video filene som jeg la over på usb storrage telefonen før ICS ???

 

Altså alle serier film klipp osv er borte , men alikvel viser det på telefonen at jeg har like mye GB

 

Altså må de legge på telefonen et sted ???

 

Usb storage ligger ikke inne engang på telefonen under MY FILES, men den finnes når du kobler til telefonen til dataen, men heller ikke der finner jeg tv seriene osv...

 

What the fuck man ?

Lenke til kommentar

Helvete as

 

Total Space 11.50GB

 

Pictures, Video

3.66Gb

 

Audio

828mb

 

Downloads

78.03

 

Miscellaneous files

555mb

 

Avaiable

333 mb

 

Forklar google forklar ? Hvor i helvete på telefonen er videone jeg hadde på Usb storage mappa før ? De må jo ligge på phonen et sted når man ser på minnet mitt.

Lenke til kommentar

Det finnes backup-programmer på Play.

Glemte å ta backup av alt sist, var litt irriterende, men litt greit med en fresh telefon.

 

Har du ropte, kan du i tillegg ta backup av programmer med data..

Hva med Kies-backup, kan det brukes? Vil ikke de opprinnelige problemene bare dukke opp igjen ved å bruke backupen da?

 

Kies tar vel ikke backup av app'ene dine vel?

og som hovedsak er det gamle widgets og programmer som har skapt de største problemene med ICS for min del. så lenge du skal kun ha sms og anropslogg og kanskje noen innstillinger backup så tror jeg KIES er best til dette.

 

Men hver reset jeg har tatt så har tlf automatisk begynt å installere alle appene jeg hadde lagret før automatisk. dette er vel den tjenesten Google leverer tenker jeg

Lenke til kommentar

Men i svarte da....

 

Android 4.0.3 er en vits på min telefon og her låser programmer og henger seg i hue og ræva, jeg har formattert det interne kortet og satt telefon tilbake til fabrikkinstillinger. Hva får jeg? Masse bugs og en supertreig telefon, er det noen her inne som har fått de samme opplevelsene som meg etter denne oppdateringen?

 

Er det mulig å gå tilbake til gammel versjon for dette gidder jeg ikke lengre? Tar gjerne i mot tips og triks for det altså. :)

Lenke til kommentar

Men i svarte da....

 

Android 4.0.3 er en vits på min telefon og her låser programmer og henger seg i hue og ræva, jeg har formattert det interne kortet og satt telefon tilbake til fabrikkinstillinger. Hva får jeg? Masse bugs og en supertreig telefon, er det noen her inne som har fått de samme opplevelsene som meg etter denne oppdateringen?

 

Er det mulig å gå tilbake til gammel versjon for dette gidder jeg ikke lengre? Tar gjerne i mot tips og triks for det altså. :)

 

Samme skjedde hos meg og. Gikk tilbake til 2.3.5 og telefonen ble rask som vanlig igjen. Hvis du vil gå tilbake til 2.3.5 kan du laste den ned herfra: XDA. Søk etter XWKI8 og last ned NEE versjonen (nordisk versjon).

Lenke til kommentar

Men i svarte da....

 

Android 4.0.3 er en vits på min telefon og her låser programmer og henger seg i hue og ræva, jeg har formattert det interne kortet og satt telefon tilbake til fabrikkinstillinger. Hva får jeg? Masse bugs og en supertreig telefon, er det noen her inne som har fått de samme opplevelsene som meg etter denne oppdateringen?

 

Er det mulig å gå tilbake til gammel versjon for dette gidder jeg ikke lengre? Tar gjerne i mot tips og triks for det altså. :)

 

Samme skjedde hos meg og. Gikk tilbake til 2.3.5 og telefonen ble rask som vanlig igjen. Hvis du vil gå tilbake til 2.3.5 kan du laste den ned herfra: XDA. Søk etter XWKI8 og last ned NEE versjonen (nordisk versjon).

 

Tusen takk og da skal jeg gjøre det med det samme, hyggelig å få hjelp så jeg får nesten bare prøve ut. Er det noe jeg må ta hensyn til?

Lenke til kommentar

Men i svarte da....

 

Android 4.0.3 er en vits på min telefon og her låser programmer og henger seg i hue og ræva, jeg har formattert det interne kortet og satt telefon tilbake til fabrikkinstillinger. Hva får jeg? Masse bugs og en supertreig telefon, er det noen her inne som har fått de samme opplevelsene som meg etter denne oppdateringen?

 

Er det mulig å gå tilbake til gammel versjon for dette gidder jeg ikke lengre? Tar gjerne i mot tips og triks for det altså. :)

 

Samme skjedde hos meg og. Gikk tilbake til 2.3.5 og telefonen ble rask som vanlig igjen. Hvis du vil gå tilbake til 2.3.5 kan du laste den ned herfra: XDA. Søk etter XWKI8 og last ned NEE versjonen (nordisk versjon).

 

Tusen takk og da skal jeg gjøre det med det samme, hyggelig å få hjelp så jeg får nesten bare prøve ut. Er det noe jeg må ta hensyn til?

Ja, husk for all del og slå PÅ usb-feilsøking (usb-debugging). Når du har lastet ned den filen (NEE-versjonen) så pakker du den ut med winrar, og da får du en tar-fil som du bruker til å flashe med gjennom ODIN. Sjekk ut denne for hjelp (jeg fulgte denne): ODIN-flash. I denne guiden skal du ikke laste ned CF-Root kernel som det står i guiden, men kun følge prosedyren i trinn 1-5. Du trenger da ODIN og KIES som det står i guiden.

Lenke til kommentar

Men i svarte da....

 

Android 4.0.3 er en vits på min telefon og her låser programmer og henger seg i hue og ræva, jeg har formattert det interne kortet og satt telefon tilbake til fabrikkinstillinger. Hva får jeg? Masse bugs og en supertreig telefon, er det noen her inne som har fått de samme opplevelsene som meg etter denne oppdateringen?

 

Er det mulig å gå tilbake til gammel versjon for dette gidder jeg ikke lengre? Tar gjerne i mot tips og triks for det altså. :)

 

Jeg og to andre kompiser med SGS2 har lastet ned nyeste oppdateringa, og vi har alle tre samme problemer. Personlig så henger ikke telefonen seg opp hos meg, men den ene kompisen min har slitt med dette. Det som irriterer meg mest, er hvor hinsides tregt det mobile nettverket har blitt etter oppdateringa. Tar jo evigheter å laste inn enkle sider, og mer enn halvparten av gangene hopper nettet ut.

 

Noen som vet om dette er et utbredt problem, sånn at man kan forvente at Samsung vil slippe en oppdatering for å få en fix på dette, eller er det såpass lite utbredt at man rett og slett må leve med det? Hvis det er tilfelle, blir det ikke noe mer Samsung på meg.

Lenke til kommentar

-teknologien skal være så fantastisk.

 

Og jeg blir SPRØ av den konstante vekslingen mellom H+ og 3G når jeg sitter helt i ro og ikke flytterpå telefonen. Må gå an å gjøre noe med!?

 

 

Har du funnet ut noe om dette ennå? Ble litt skuffet da jeg så flere sleit med dette. Trodde det bare var nok en feil på telefonen min og at jeg kunne få sendt den til rep for tredje gang, men da er det tydeligvis flere som sliter med det samme.

 

Dette gjør jo telefonen helt komplett ubrukelig. Den er mer av nett enn på nett.

Lenke til kommentar

Hva mener dere med konstant?

 

Min veklser kun mellom H+ og 3G når jeg forflytter meg. Nå jeg står i ro er det sjelden den bytter. Mener det skal være en widget som dere kan prøve ut, som kun aktivere enten 3G eller H+.

 

På min skjer det hele tiden, kan legge fra meg telefonen på bordet og ser at den ligger og veksler. Skal kikke etter widget, men si gjerne fra om du finner den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...