Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

På min skjer det hele tiden, kan legge fra meg telefonen på bordet og ser at den ligger og veksler. Skal kikke etter widget, men si gjerne fra om du finner den.

Samme her. Om jeg prater på facebook messenger med mobilen sier personen i andre enden at jeg logger av og på hele tida, og jeg ser at den veksler mellom. Dette gjelder når jeg sitter i ro i sentrale Oslo, som når jeg går rundt.

 

Og også problemet at sider rett og slett ikke vil laste på 3g. Jeg laster tregt på Edge. Raskt på H+ og ikke i hele tatt'ish på 3g. Står den på H+ og begynner laste, stopper det hele opp om den veksler til 3g, og da skjer det nada før den får H+ igjen. Slik har det vært uansett rom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min skjer det hele tiden, kan legge fra meg telefonen på bordet og ser at den ligger og veksler. Skal kikke etter widget, men si gjerne fra om du finner den.

Samme her. Om jeg prater på facebook messenger med mobilen sier personen i andre enden at jeg logger av og på hele tida, og jeg ser at den veksler mellom. Dette gjelder når jeg sitter i ro i sentrale Oslo, som når jeg går rundt.

 

Og også problemet at sider rett og slett ikke vil laste på 3g. Jeg laster tregt på Edge. Raskt på H+ og ikke i hele tatt'ish på 3g. Står den på H+ og begynner laste, stopper det hele opp om den veksler til 3g, og da skjer det nada før den fårH+ igjen. Slik har det vært uansett rom.

 

Har du lastet ned APN browser instillingene fra din telefon nett leverandør. Se tilsvarende problem i Galaxy Note tråden.

Endret av Kallagtunet
Lenke til kommentar

Det virker ikke som den siste oppdateringen (4.0.3) er helt god på exchange tilkoblinger lengre.

I alle fall 3 av 5 telefoner jeg har fått oppdatert, fungerer ikke mot exchange lengre.

 

Har testet en tredjeparts mailklient, og det fungerer, men det er ikke aktuelt å bruke, og uansett så får man ikke da søkt etter kontakter i den globale adresselisten.

 

Er det mange her som benytter Exchange, og kan dele noen erfaringer?

 

Redigert: Nå begynte min å slite også, så da kan vi vel si minst 4 av 5.

Det ser ut til at det bare er veldig ustabilt, hvor det fungerer noen få ganger.

 

Har prøvd både 3G og WiFi, samt både Exchange 2003 (med SSL) og 2010 (uten SSL).

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Det virker ikke som den siste oppdateringen (4.0.3) er helt god på exchange tilkoblinger lengre.

I alle fall 3 av 5 telefoner jeg har fått oppdatert, fungerer ikke mot exchange lengre.

 

Har testet en tredjeparts mailklient, og det fungerer, men det er ikke aktuelt å bruke, og uansett så får man ikke da søkt etter kontakter i den globale adresselisten.

 

Er det mange her som benytter Exchange, og kan dele noen erfaringer?

 

Redigert: Nå begynte min å slite også, så da kan vi vel si minst 4 av 5.

Det ser ut til at det bare er veldig ustabilt, hvor det fungerer noen få ganger.

 

Har prøvd både 3G og WiFi, samt både Exchange 2003 (med SSL) og 2010 (uten SSL).

 

Har Exchange-sync på min, og har ikke merket noen forskjell etter oppdateringen. Det fungerer like smertefritt.

Lenke til kommentar

snodig problem oppsto nå netopp, alle min installerte apps i play vises ikke , noen som har det lignende å hva eventuelt kan gjøres for å fikse dette, mine kjøpte apps viss jeg går på f.eks beautiful widgets så trykker oppdater så kommer det opp at jeg må betale 15kr for å oppdatere denne, samme skjer viss jeg trykker på diverse andre apper jeg har betalt for. tlfn kjører på 4.0.3 oppdatert via kies.

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

snodig problem oppsto nå netopp, alle min installerte apps i play vises ikke , noen som har det lignende å hva eventuelt kan gjøres for å fikse dette, mine kjøpte apps viss jeg går på f.eks beautiful widgets så trykker oppdater så kommer det opp at jeg må betale 15kr for å oppdatere denne, samme skjer viss jeg trykker på diverse andre apper jeg har betalt for. tlfn kjører på 4.0.3 oppdatert via kies.

noen som kan hjelpe?

Har du sjekket at du er logget inn med rett konto?

Lenke til kommentar

snodig problem oppsto nå netopp, alle min installerte apps i play vises ikke , noen som har det lignende å hva eventuelt kan gjøres for å fikse dette, mine kjøpte apps viss jeg går på f.eks beautiful widgets så trykker oppdater så kommer det opp at jeg må betale 15kr for å oppdatere denne, samme skjer viss jeg trykker på diverse andre apper jeg har betalt for. tlfn kjører på 4.0.3 oppdatert via kies.

noen som kan hjelpe?

Har du sjekket at du er logget inn med rett konto?

ja har bare 1 gmail konto , prøvd restart på tlf også

Lenke til kommentar

??? Jeg tok screenshot med home + power slik som på GB. Måtte bare holde litt lenger enn med GB.

 

Hva har skjedd med screenshot-funksjonen? Ser enkelte steder så hevdes det at det har byttet plass til vol+ + power, men det stemmer jo ikke?

Det er volume ned + power - holdes inne 1 sekund

 

??? Jeg tok screenshot med home + power slik som på GB. Måtte bare holde litt lenger enn med GB.

Lenke til kommentar

Det virker ikke som den siste oppdateringen (4.0.3) er helt god på exchange tilkoblinger lengre.

I alle fall 3 av 5 telefoner jeg har fått oppdatert, fungerer ikke mot exchange lengre.

 

Er det mange her som benytter Exchange, og kan dele noen erfaringer?

 

Har samme erfaring som deg. Fungerte utmerket før ICS, nå får jeg bare sporadisk mail inn via stock exchange-app..

Lenke til kommentar

Men noen som veit hvorfor jeg ikke får oppdatert min SGS2 til Ice cream sandwitch. Er bundet til Telenor.

Nettopp fordi du er bundet til telenor så vil du ikke få oppdateringa offisielt enda, da ICS må godkjennes av nettoperatørene. Det er derimot Ingenting som hindrer deg i å flashe ICS manuelt. Du vil ikke miste garanti når du flasher offisiell firmware

Lenke til kommentar

Men noen som veit hvorfor jeg ikke får oppdatert min SGS2 til Ice cream sandwitch. Er bundet til Telenor.

Nettopp fordi du er bundet til telenor så vil du ikke få oppdateringa offisielt enda, da ICS må godkjennes av nettoperatørene. Det er derimot Ingenting som hindrer deg i å flashe ICS manuelt. Du vil ikke miste garanti når du flasher offisiell firmware

 

Prata med Telenor, og dem påstår at det ikke skulle ha noe å si??

Lenke til kommentar

snodig problem oppsto nå netopp, alle min installerte apps i play vises ikke , noen som har det lignende å hva eventuelt kan gjøres for å fikse dette, mine kjøpte apps viss jeg går på f.eks beautiful widgets så trykker oppdater så kommer det opp at jeg må betale 15kr for å oppdatere denne, samme skjer viss jeg trykker på diverse andre apper jeg har betalt for. tlfn kjører på 4.0.3 oppdatert via kies.

noen som kan hjelpe?

Har du sjekket at du er logget inn med rett konto?

ja har bare 1 gmail konto , prøvd restart på tlf også

noen som vet en løsning? er lite intressert i å betale på nytt for appsa

Lenke til kommentar
noen som vet en løsning? er lite intressert i å betale på nytt for appsa

Logg på play.google.com og sjekk om de står som kjøpt der.

Hvis de ikke gjør det, er det noe feil med kontoen.

Hvis de gjør det, er det noe feil på telefonen. Slett kontoen og legg den til pånytt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...