Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Har oppdatert til Android 4.0 på min Galaxy S2 nå. Og alt går veldig glatt og flott nå! Utrolig fornøyd! :new_woot:

 

Var ikke Android 2.3 optimalisert til 2 kjerners prosessorer? Fordi jeg opplevde endel hakking i menyene. Men etter oppdateringen ble det kanon!

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mista ikke noe data når jeg oppdaterte.

 

Forøvrig noen som har lagt merke til en error med noen applikasjoner fra market? "couldn't install on usb storage or sd card." etter ICS oppdateringen? Eneste måten rundt jeg har funnet så langt er å unmounte SD kortet, så installerer applikasjonen, så kan jeg mounte igjen etterpå. Dog bare Line Runner dette har skjedd med så langt.

Lenke til kommentar

Mista ikke noe data når jeg oppdaterte.

 

Forøvrig noen som har lagt merke til en error med noen applikasjoner fra market? "couldn't install on usb storage or sd card." etter ICS oppdateringen? Eneste måten rundt jeg har funnet så langt er å unmounte SD kortet, så installerer applikasjonen, så kan jeg mounte igjen etterpå. Dog bare Line Runner dette har skjedd med så langt.

 

Jeg hadde samme problem og løste det på samme måte som deg.

Lenke til kommentar

Ser nok ut til at enkelte har forventet seg alt for mye. Er selv kjempefornøyd :)

 

Finnes det noe ICS rom der ute til Samsung som så og si er 100% stock bare uten TouchWiz?

Er jo bare å laste ned Apex Launcher. Da får du den uten TouchWiz.

Vel, ikke akkurat.

Jeg gjorde det, prøvde både apex og nova launcher.

Man får muligheten til å legge ikoner på hverandre som danner mapper, og litt stock utseende, men de stygge ikonene i docken som Telefon, kontakter,sms r der uansett launcher dessverre...

 

Blir nok custom Rom på meg ja.

Lenke til kommentar

Dette er sikkert spurt om før, har ikke tid til å lese gjennom alle sidene mtp at jeg sitter på skolen. :/

 

 

Er det flere som sliter med at Handcent sender to smser samtidig når jeg skriver og sender én sms (etter oppdateringen til ICS dette skjer hos meg.)?

 

 

Jeg regner med det har noe med at standar sms-appen sender i tillegg til Handcent, noen som har kloke tips?

Lenke til kommentar

Det virker som de har fjernet muligheten for å ta skjermbilde. Noen som har funnet ut av det?

 

Får i tillegg ikke lastet ned flere applikasjoner. Kommer bare opp en feilmelding. "xxxxx kunne ikke lastes ned på grunn av en feil. (-101) "

 

Noen andre som har dette problemet?

Lenke til kommentar

Ser nok ut til at enkelte har forventet seg alt for mye. Er selv kjempefornøyd :)

 

Finnes det noe ICS rom der ute til Samsung som så og si er 100% stock bare uten TouchWiz?

Er jo bare å laste ned Apex Launcher. Da får du den uten TouchWiz.

 

Nei det er ikke så enkelt. Touchwiz ligger dypere i systemet, og på tvers av flere programmer som kontakter, telefon, kalender, meldinger.. For ikke å snakke om at de har themet innstillinger og bruker en annen font. Alt dette er "TouchWiz".

 

Du kan enten få:

- Touchwiz ROM med eller uten themes

- ROMs som er bygget fra AOSP, som Cyanogenmod.

 

Jeg kan varmt anbefale siste selv om det er i Nightly stadiet. De venter på kernel-kildekode før de lanserer en beta. Ergo venter de på Samsung.

Lenke til kommentar

Etter å ha oppdtert til ICS sender telefonen 2 smser når jeg bruker GoSMS. Den sender riktig med det innebygde sms programmet.

 

Noen som har en løsning på dette?

 

Noen som har funnet en løsning på dette? Ser det er flere som sliter med det samme. Jeg er en av dem.

 

x2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...