Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Har prøvd å rense USB-porten på telefonen med isopropanol (som anbefalt på div forum).

Bakgrunnen er at telefonen for flere måneder siden tullet med lading. Melder at den er fulladet bare minutter etter at ladingen er startet.

 

Når jeg nå (omsider...) fikk tak i isopropanol og renset med tannpirkere, vil den ikke ta lading overhodet. Virker kun når den er tilkoblet strøm.

 

Noen som vet hvor man kan skaffe ny USB-port? Andre løsninger?

Gidder ikke sende den inn, da jeg har forstått at de fleste klager blir avvist som fuktskade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, noen som kan forklare hvorfor vi får dette? Jeg har bare brukt Kies tidligere (i det siste) og det har fungert fint. Kjører Android 2.3.5 med siste firmware før denne store oppgraderingen.

 

Hvis du hadde lest litt lenger opp i tråden så er nok dette fordi du har en operatørlåst telefon, og da venter Samsung på operatøren før en oppdatering blir lansert.

 

Hmm, ser nesten igjen forskjell på UI'en til ICS. Trodde det skulle bli noen tøffere ikoner osv. Må jeg kanskje legge inn en app for å få ikonene du har på Galaxy Nexus?

 

Samsung må nesten holde modellen lik, hvis ikke ville de fått problemer med bruksanvisninger som ikke fungerer, og folk som hadde vært misfornøyd etc. Vil du ha stock Android kan du installere det via f.eks Cyanogenmod

 

Hei! noen som har peiling på hvordan jeg får samsung sin touchwiz bort , jeg vil ikke ha den lenger.Har nettop oppdater til Ics 4. versjonen

 

Du får ikke bort Touchqiz på originale ROM. Du kan gjøre den mindre betydelig ved å endre launcher, kontaktapplikasjon og meldingsapplikasjon f.eks.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Etter å ha oppdtert til ICS sender telefonen 2 smser når jeg bruker GoSMS. Den sender riktig med det innebygde sms programmet.

 

Noen som har en løsning på dette?

 

Same question, brukar du det innebygde programmet i staden for GOSms?

 

Forloveden min har samme problemet med sin telefon, hun bruker Handcent though..

Lenke til kommentar

Mobilen min står stuck på oppstarten, jeg får frem "Samsung Galaxy SII", men ingenting mer. Jeg oppdaterte med WIFI, hvis dette og er viktig så har jeg Telenor. (Jeg kan heller ikke oppdatere noe med Kies nå, siden jeg ikke får startet selve mobilen) Alt fungerte fint før jeg oppdaterte telefonen. Så håper at dere har noen forslag thumbup.gif

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Mobilen min står stuck på oppstarten, jeg får frem "Samsung Galaxy SII", men ingenting mer. Jeg oppdaterte med WIFI, hvis dette og er viktig så har jeg Telenor. (Jeg kan heller ikke oppdatere noe med Kies nå, siden jeg ikke får startet selve mobilen) Alt fungerte fint før jeg oppdaterte telefonen. Så håper at dere har noen forslag thumbup.gif

Hadde det samme. Måtte bruke Odin og oppgradere en gang til. Funka fint da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...