Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Så de fleste er skuffet over den den offisiele ICS ?

Etter all den ventinga og klagene over hvorfor det tar så lang tid osv.. så er jeg meget skuffet, det er nesten ikke noe merkbar forskjell fra den gamle versjonen i det helle tatt. Etter alle de forhåpningene så forventet jeg at telefonen skulle bli som ny med helt nytt theme og kule effekter osv, men er omtrent som det var når telefonen kom ut.. :hrm: Jeg sjekket for sikkerthetsskyld om jeg ikke oppdaterte til feil versjon, men står 4.0.3 ...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk blir så skuffet.

Det er jo ikke som om de har laget noe helt nytt her, android er jo fremdeles android.

Det er jo tross alt bare en utgave med en del oppretting og utbedring, samt et par nye funksjoner. Det er jo ikke rakettkirurgi de lover oss....

Er man ute etter nye effekter osv har den slags alltid vært tilgjengelig gjennom xda... HVerken Samsung eller Google bedriver denslags i utstrakt grad.

 

Men kan noen bekrefte at de kar XXLPQ som versjon etter oppdatering gjennom Kies?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så de fleste er skuffet over den den offisiele ICS ?

Etter all den ventinga og klagene over hvorfor det tar så lang tid osv.. så er jeg meget skuffet, det er nesten ikke noe merkbar forskjell fra den gamle versjonen i det helle tatt. Etter alle de forhåpningene så forventet jeg at telefonen skulle bli som ny med helt nytt theme og kule effekter osv, men er omtrent som det var når telefonen kom ut.. :hrm: Jeg sjekket for sikkerthetsskyld om jeg ikke oppdaterte til feil versjon, men står 4.0.3 ...

Jeg er veldig fornøyd. Rask og veldig pent gjort (hvis man legger fra seg ideen om at de skal droppe TouchWiz).

Endret av jenskristian
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så de fleste er skuffet over den den offisiele ICS ?

Etter all den ventinga og klagene over hvorfor det tar så lang tid osv.. så er jeg meget skuffet, det er nesten ikke noe merkbar forskjell fra den gamle versjonen i det helle tatt. Etter alle de forhåpningene så forventet jeg at telefonen skulle bli som ny med helt nytt theme og kule effekter osv, men er omtrent som det var når telefonen kom ut.. :hrm: Jeg sjekket for sikkerthetsskyld om jeg ikke oppdaterte til feil versjon, men står 4.0.3 ...

Akuratt sånn føler jeg det å, regnet med ICS theme, ikke standard samsung som har vært siden den var ny. Jeg og måtte sjekke om jeg har tatt rett versjon

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk blir så skuffet.

Det er jo ikke som om de har laget noe helt nytt her, android er jo fremdeles android.

Det er jo tross alt bare en utgave med en del oppretting og utbedring, samt et par nye funksjoner. Det er jo ikke rakettkirurgi de lover oss....

Er man ute etter nye effekter osv har den slags alltid vært tilgjengelig gjennom xda... HVerken Samsung eller Google bedriver denslags i utstrakt grad.

 

Men kan noen bekrefte at de kar XXLPQ som versjon etter oppdatering gjennom Kies?

 

Kan bekrefte det.

jeg er også fornøyd. telefonen er raskere...ser litt bedre ut. spesielt widgetlocker har blitt enda mer "gjennomsiktig" sånn at man ser bakgrunnen.

Bug'en på mailen er borte med swype så nå kan jeg endelig slette ord igjen :)

 

det er en del programvare som nå blir unødvendige.

ikke minst så er batteribruk tilbake til sitt "gode" jeg med litt mer info om hvilke programmer som bruker batteri

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen får jeg ikke lenger opp alle mappene fra jobbmailen (Exchange gjennom det medfølgende mailprogrammet). Får opp standardmappene (inbox, sent etc) + et par andre, men mangler i hvert fall 3-4 undermapper som jeg bruker aktivt. Har noen vært borti det samme? Forslag?

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen får jeg ikke lenger opp alle mappene fra jobbmailen (Exchange gjennom det medfølgende mailprogrammet). Får opp standardmappene (inbox, sent etc) + et par andre, men mangler i hvert fall 3-4 undermapper som jeg bruker aktivt. Har noen vært borti det samme? Forslag?

 

 

trykk på selve "mappen" og ikke på innboks så kommer alle undermappene frem :)

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen får jeg ikke lenger opp alle mappene fra jobbmailen (Exchange gjennom det medfølgende mailprogrammet). Får opp standardmappene (inbox, sent etc) + et par andre, men mangler i hvert fall 3-4 undermapper som jeg bruker aktivt. Har noen vært borti det samme? Forslag?

 

 

trykk på selve "mappen" og ikke på innboks så kommer alle undermappene frem :)

Fungerer ikke med ICS hos meg. Men fant omsider at det ser ut til å være en kjent bug, som blir fikset i 4.0.4: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=25389

Lenke til kommentar

Ser nok ut til at enkelte har forventet seg alt for mye. Er selv kjempefornøyd :)

 

Finnes det noe ICS rom der ute til Samsung som så og si er 100% stock bare uten TouchWiz?

Er jo bare å laste ned Apex Launcher. Da får du den uten TouchWiz.

 

 

Interessant, takker =)

 

Den er prikk lik den som er default i ICS? Med noe ekstra funksjonalitet? Ikke tukla med standards interfacet på ICS, men utifra hva jeg har sett på bilder ser den veldig lik ut.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Finnes det noe ICS rom der ute til Samsung som så og si er 100% stock bare uten TouchWiz?

 

Er på utkikk etter akkurat det samme.

 

Flasha med Odin i dag. Brukte også CF-root. Er generelt fornøyd, telefonen er merkbart raskere fra 2.3.5 og noen av funksjonene er veldig kjekke. Spesielt menysystemet virker til å flyte mye bedre.

 

Ser nok ut til at enkelte har forventet seg alt for mye. Er selv kjempefornøyd :)

 

Finnes det noe ICS rom der ute til Samsung som så og si er 100% stock bare uten TouchWiz?

Er jo bare å laste ned Apex Launcher. Da får du den uten TouchWiz.

 

Bruker Nova Launcher nå. Men et 100% stock ICS-rom til S2 hadde ikke vært å forakte. Det er mye tjafs som følger med fra Samsung. Ikke bare bloatware, men også feks dialern, som de ikke har endret på siden gud vet nå. Stock dialer i ICS ser jo faktisk helt latterlig bra ut.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen får jeg ikke lenger opp alle mappene fra jobbmailen (Exchange gjennom det medfølgende mailprogrammet). Får opp standardmappene (inbox, sent etc) + et par andre, men mangler i hvert fall 3-4 undermapper som jeg bruker aktivt. Har noen vært borti det samme? Forslag?

 

 

trykk på selve "mappen" og ikke på innboks så kommer alle undermappene frem :)

Fungerer ikke med ICS hos meg. Men fant omsider at det ser ut til å være en kjent bug, som blir fikset i 4.0.4: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=25389

 

på de mappene som har "undermapper" så får jeg opp en grønn pil som peker til venstre..trykker jeg på den så fikk jeg opp alle undermappene. viktig å ikke trykke på navnet men kun på mappeikonet

Lenke til kommentar

Kordan oppdaterer man via ODIN?

 

Har jo hatt inne ein haug med rommer på denne telefonen min så den er ikkje heilt stock.

Eventuelt kva firmware kan man slenge inn så eg kan oppdatere via KIES

 

Fikk det til. Måtte wipes før du flasher.

 

Vol opp + home + power on

 

Så starta telefonen opp med polsk som standard språk, men det var jo heldigvis kjapt å bytte om...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...