Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Før oppdateringen har jeg hatt Facebookprofilbilder på alle kontaktene. Etter oppdateringen, får jeg ikke frem bildene. Verken mellom SocialHub eller appen til Face. Noen som opplever det samme?

 

LØSNING: Avinnstaller Facebook, restart tlf og innstaller Facebook igjen. I tillegg bør du ha litt tålmodighet, slik at telefonen rekker å laste ned alle bildene :)

Endret av Pitray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E det noen kloke hoder som kan hjelpe meg før jeg knekker hele telefonen i 1000 biter.

Som mange andre her inne har jeg oppdatert over trådløsnettet til programvare 4.0.3

Og fått samme problemer som mange andre her inne. Kjøpte telefonen i mai i fjor med djuice abonnement.

Oppdaterte min og min samboers telefon nettopp og hennes fungerer utmerket mens jeg ikke har dekning lenger.

Saqmsung er vel ikke så jævla dom at de legg ut oppdatering som ikke funke på telenor nette? Ser noen snakke om Ten utgave osv, hvordan finner jeg ut dette? Og hvordan går jeg tilbake til min tidligere version på enklest mulig måte? Håper noen kan hjelpe, sitter uten nett her og det passer veldig dårlig.

 

Kim

Lenke til kommentar

Noen som får launcher pro til å funke etter oppgradering til ICS? Bare kræsj her.

 

Launcher Pro har ikke blitt oppdatert på snart et år. Ikke regn med at det kommer noen oppdatering.

 

Finn deg en ny launcher, ADW f.eks

 

EDIT: la inn sitat da jeg var sent ute.

Fungere ikke med min SGS2 sier dem:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRkb2VzLmxhdW5jaGVyIl0.

 

 

<br class="Apple-interchange-newline">This app is incompatible with your Telenor Samsung GT-I9100.

Telenor Samsung GT-I9100This item is not compatible with your device.

Lenke til kommentar

Lastet ned Apex uten problemer :p

 

Ok, da kan det ha med å gjøre at jeg ikke har ICS enda. Har Criskelo v38 enda.

 

Om jeg oppdatere med Odin, og tar en full wipe, vil en kunne roote og bruke Titanium Backup Pro root for å få tilbake alle app`s med alle innstillinger?

Og noen som kan bekrefte at noen av disse app`ene fungere:

 

Logitech Harmony

Logmein

Titanium Backup Pro root

Dashcommander

Dolpin web browser

PayPal

Ebay

Movielicious

Samsung remote control

Truecaller

CoPilot

Navigon

iGO

Dropbox

Pano

Photobucket

Readitlater

Enigmanoid

Dreamdroid

AnDream

Dreamstream

JuiceDefender

Chess free

Astro

DireKtor

D-Messure

SMS Backup & Restore

Angry Birds

MX Video Player

MarineTraffic.com

Onkyo Remote

Prisjakt / PriceSpy

Quickoffice Pro (Office & PDF)

SMS Backup & Restore

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Pft tomsi bare innrøm at du er litt misunnelig siden du må bruke tannbørste når du rengjør sensoren, mens vi andre bruker toalettbørsta !

Trenger ikke å rengjøre sensoren, jeg - har en selvrensende en :)

 

Dvs - ristende sensor hjelper ikke mot nikotinbelegg som legger seg på sensoren. Så det er kanskje så ikke lurt å handle fra storrøykere ...

 

 

Har alltid brukt stocklauncher og stockrom. Er lei av ikonene til stock-launcheren og den elendige mappehåndteringenen, men ellers er alt bra. Nå som alle hjemskjermene mine forsvant etter ICS, så har jeg bestemt meg for å bytte launcher. Det eneste jeg trenger er stabilitet, god mappehåndtering og andre ikoner. Hadde håpet på at dette skulle komme med ICS uten at jeg trengte tredjepartslauncher. Finnes dette i menyene et sted?

 

Evt setter jeg pris på tips om en helt stabil launcher uten dill, kun med god mappehåndtering og kanskje andre ikoner...

 

EDIT: Hadde også sett for meg bedre oppgavebehandling, men den er jo dønn lik slik den var tidligere. Egentlig ser jeg ingen særlig forskjell mellom ICS og Gingerbread før jeg går inn i menyene.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Hei

 

Her kommer nok et noob spm, jeg kjører custom rom nå, en stund siden jeg flashet. Men hvilken versjon bør jeg velge nå som jeg vil ha ICS?

 

Bør jeg gjøre det via Kies? I såfall hvordan, siden jeg har custom rom?

 

Hva kan jeg bruke for å ta backup, lagre den på pc'n? Som jeg evt kan åpne i orginal rom?

Lenke til kommentar

Gledelig å komme sent hjem til overraskelsen om at ICS er klar :D¨

Litt småkjipt at jeg for tiden sitter på tidenes tregeste internettlinje, og det tar laaaaaang tid å få iskremsandwichen hjem...

 

Til dere som har flashet med Odin:

Er det nødvendig å wipe telefonen?

(bortsett fra cache og dalvik cache som alltid bør wipes når man flasher ny ROM)

Noen som har flashet uten å wipe? Hva skjedde, beholdt dere data?

 

Til dere som har oppgradert med Kies:

Hvilket versjon-kode har dere i settings-om telefonen-build-nummer?

Er det XXLPQ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...