Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, de sier nå på sine sider at du kan bruke noe som de kaller FOTA, eller "firmware over the air", må vel ha en samsung konto tror jeg, men det har vel sånn 99% av alle som har eid ett nyere samsung produkt antar jeg.

 

Har du link til hvor man kan gjøre dette? Min USB fungerer nemlig ikke, så får ikke oppdatert via KIES.

Lenke til kommentar

Pitray : Instillinger -> Om telefonen (helt nederst) -> Software Update (helt øverst)

 

Den har jeg forsøkt flere ganger, men får vite at det ikke er oppdateringer tilgjengelig. Dette har jeg ikke fått til når jeg oppdaterte fra 2.3.4 til 2.3.5 heller. telefonen er ikke låst til f.eks Telenor.

Lenke til kommentar

Det skal være nytt kamera, nytt galleri, nytt ditten og datten. Jeg finner nesten ingenting nytt. Bruker en launcher så jeg slipper heldigvis touchwiz, men fryktelig skuffende å lese om Android 4 når man ikke har halvparten av de nye tingene.. Mapper nede på docken går heller ikke!

Lenke til kommentar

Noen som får launcher pro til å funke etter oppgradering til ICS? Bare kræsj her.

 

Launcher Pro har ikke blitt oppdatert på snart et år. Ikke regn med at det kommer noen oppdatering.

 

Finn deg en ny launcher, ADW f.eks

 

EDIT: la inn sitat da jeg var sent ute.

Endret av Mixy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke alt alle vil se på denne tlf av android ics siden samsung har sitt system på toppen. For å ha en ren android med alt det nye på en tlf som ikke er noe custom må du over på sgn.

 

Hvis samsung mener de har en bedre løsning på forskjellige ting bruker de det og fjerner det orginale. Slik er det med alle produsenter som legger sitt system oppå den orginale androiden.

Endret av Solosuper
Lenke til kommentar

"Enheten støtter ikke programvareoppdatering via Kies.

Aktuell fastvareversjon: I9100XWKI8/XXKI2/XXKI1/XWKI8 (NEE)."

 

Så må vel prøve med CWM :p Må eg fjerne alt som er på telefon før eg brukar CWM?

 

Hei, noen som kan forklare hvorfor vi får dette? Jeg har bare brukt Kies tidligere (i det siste) og det har fungert fint. Kjører Android 2.3.5 med siste firmware før denne store oppgraderingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...