Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det flere som har slitt med "Sim-kort fjernet" -feilmeldingen? Jeg har et nytt 64K -simkort fra Netcom, men etter 2-3 måneder nekter mobilen å godta dette. Det som er rart, er at jeg får mulighet til å taste inn pin-kode. Det vil si at den først detekterer simkortet. Først under den siste (andre) "Medieskanning" får jeg feilmeldingen.

 

Noen med tips eller skal jeg bare prøve å be om nytt kort?

 

Cheers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med jeg endelig tar meg sammen og kjøper denne før nyåret en gang, men jeg har ett par spørsmål om den.

Funker voice commands bra på Norsk, eller er det kun engelsk man kan bruke for å skrive meldinger osv?

Byggekvalitet - God, dårlig?

Og er samtalekvalitet like god som Samsungs andre toppmodeller?

 

Kjøp telefonene og hvis du finner noen problemer med f.eks samtalekvalitet så bruker du garantien din og får en ny. Mikrofon volum problemet er både hardware og software. Hardware pga mic hullet er for lite (kan enkelt forstørres) og software der lyden er stilt for lavt til samtalene (er egentlig ikke stilt for lavt, men pga for lite mic hull må det stilles høyere).

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar

For å gjøre dette går du inn på innstillinger - trådløs og nettverk - internettdeling og portabel hotspot - innst for portab. Wi-Fi-hotspot.

 

Aktiver det der og så kan du forandre navn eller sette kode på nettverket

Takk for svar. Skal teste det ut. Funker dette nogen lunde greit?

Funker fett. Leier ut på skolen jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg automatisk sortere apps under "applications"? Av en eller annen grunn så etterlates det "hull" når apps uninstalleres, og de neste som blir installert fyller ikke de hullene men legges til på enden istedenfor... Om det også er en mulighet til å sortere apps basert på dato installert, type og/eller alfabetet så hadde det vært kjekt å vite :)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Da er den første Beta versjonen av Android 4.0.1 til Samsung Galaxy S II sluppet.

...

Her kan du se et filmklipp i fra Beta versjonen.

 

Advarsel! Dette er en tidlig beta/alpha versjon som er lekket fra Samsung. Den er ikke ment for daglig bruk. Rapporteres om problemer med radio (telefonfunksjon).

 

Ikke ment for daglig bruk ennå dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avinstallerte et program og så kræsjet Android Market. Jeg tok å restartet mobiltelefonen fordi AM kræsjet hver gang jeg gikk inn på Mine Apps.

 

Etter restart finner jeg ut at rekkefølgen på alle mine apps har blitt stokket om. Jeg begynte å gjøre noen få endringer i rekkefølgen, avinstallerte nok et program og finner så ut at rekkefølgen har blitt endret igjen.

 

Noen som har slitt med dette problemet?

 

 

Edit: Jeg hadde akkurat sortert alle applikasjonene etter min egen sortering og restartet telefonen og så stokker den om ALLE min app igjen. Hva i all verden er det som skjer med telefonen. Den har aldri oppført seg slik tidligere når jeg har restartet. Det skjedde etter jeg avinstallerte appen til Dagbladet.

Har ikke veldig lyst å sortere applikasjonen mine hver gang jeg restarter. I verste fall må jeg sikkert ta en liten reset. Det er ikke en vilkårlig omstokking hver gang. Applikasjonene legger seg på samme plass ved hver restart.

 

 

Edit2: Jeg tok å tømte datacache til TouchWiz. Jeg måtte sette opp alle widgets og snarveier og måtte reorganisere hele listen over applikasjoner. Nå når jeg tar en restart forblir alt som jeg har satt det opp.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Jeg skal fabrikk gjenopprette min Samsung s ll for salg. (fabrikksdata nullstilling) men da vil telefonen ha et passord. Husker ikke om jeg engang opprettet en Samsung konto. noen som kjenner til et standard samsung passord? Eller vet hvor jeg kan resetter eget passord ( om det er det jeg har gjort)

Blir veldig glad for svar. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...