Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt en type håndsydde Bugatti lærvesker på alle mine telefoner de siste årene, også begge Galaxyene, både 1 og nå min 2. Veskene er utrolig hendige, og de har støtputefunksjon som gjør at en kan miste telefonen i bakken uten at det skjer noe. Samt at de beskytter mot fukt som svette og fukt utenfra dersom en får en lett sprøyt væske på seg. Perfekte vesker som ikke koster mye heller:

 

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-51181p.html

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Ehm, er inne der alle de andre appsene ligger, ikke ute der du har "meldinger", "telefon" etc etc.

 

Der inne får du ikkje fjerna den så enkelt... litt usikker på kordan du fjerner den der inne.

Det du nesten gjer når du held fingern på appen og drar den ned er at du lager ein snarveg på skrivebordet (om du hadde sluppet taket oppe på skjermen, og ikkje over bossbøtta)

Lenke til kommentar

Så hvordan i alle dager fjerner jeg den da?

Det er jo lite lønnsomt å avinstallere flash, eller, det har jeg jo strengt tatt liten bruk for siden flash bare viser all den unødige, bortkasta reklamen som er på alle nettsider nå til dags.

Men du kan jo ta faen på at når det er borte så trenger jeg det.

 

Jeg kunne jo lagt den i en av de mappene man kan lage, men det er bare teit det å når den spøle bøtta kommer opp, burde jo gått ann å kasta den i søpla.

Lenke til kommentar

....

Jeg kunne jo lagt den i en av de mappene man kan lage, men det er bare teit det å når den spøle bøtta kommer opp, burde jo gått ann å kasta den i søpla.

 

Du har sikkert flere programmer du ikke bruker i oversikten. Den enkleste måten å rydde på blir å lage en mappe for lite brukte programmer og putte alle i denne.

 

Eventuelt putt de du bruker på en av hjemmesidene, og ikke åpne programfanene. Da slipper du å se iconet...

Lenke til kommentar

Noen flere som har opplevd at telefonen har lastet ned noe uten at dere er klar over det? I dag tidlig når jeg våknet sto det på Droidstats at jeg hadde brukt nesten 90% av min totale nedlastningsdata for måneden..

 

Sjekket med Netcom og der står at det jeg kl.. 00.28 i natt lasted ned 930 (!) mb, eneste problemet er at jeg på det tidspunktet sov! Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar

 

Kunne ha bruk for en slik, eller tilsvarende, i noen tilfeller. Vet du om det fins en butikk i Oslo hvor man fysisk kan kjøpe slikt?

 

 

Teknikkmagasinet har en del tasker :)

jeg har en veldig enkel en som egentlig er til DesireHD men funket greit til SII

 

jeg liker "lommene" bedre enn etuiene, selv om det er en jobb å ta de ut :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har litt problemer med sending av MMS på min Galaxy s2. Har telenor abo. Og oppsettet kom inn på tlf automatisk.

 

Når jeg legger ved et bilde, og skriver litt under, og sender, så får jeg veldig ofte serverrespons feil (noe slikt, husker ikke helt ordrett, men serverfeil av et slag).

 

Sletter jeg meldingen, og lager den på nytt, så funker det, av og til vil ikke den sende da heller. Dette er veldig fortvilende :dontgetit:

 

 

Noen som har noe tips til hva jeg bør sjekke? :)

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Noen som har fått problemer med batteriet eller tlf som vet hvem av de kan være ?

 

Jeg får IKKE rebootet tlf om ikke ladern er koblet i fordi den tror at den alltid blir ladet, om jeg prøver å reboote uten lader så får jeg opp en error som viser et bilde av en temperaturmåler som er høyt noe som er feil, og jeg får heller ikke slått den av da den velger å reboote seg sjæl asap. Noen som har hørt noe om dette ? Vet ikke om jeg skal bestille batteri eller sende inn tlf back to chess.

Lenke til kommentar

Jøsses, der hadde jeg plutselig det nye market på telefonen.

 

kossen fekk du det?

 

Aner ikke, har ikke gjort noe som helst. Siste originalrom installert på lanseringsdagen for et par uker siden. Telefonen er rootet, men har ikke gjort noe for å installere siste versjon av markedet. I dag var det installert av seg selv.

Lenke til kommentar

Noen som har fått problemer med batteriet eller tlf som vet hvem av de kan være ?

 

Jeg får IKKE rebootet tlf om ikke ladern er koblet i fordi den tror at den alltid blir ladet, om jeg prøver å reboote uten lader så får jeg opp en error som viser et bilde av en temperaturmåler som er høyt noe som er feil, og jeg får heller ikke slått den av da den velger å reboote seg sjæl asap. Noen som har hørt noe om dette ? Vet ikke om jeg skal bestille batteri eller sende inn tlf back to chess.

Reset eller recovery vil trolig fikse tlf: http://www.jayceooi.com/2011/07/18/how-to-hard-reset-samsung-galaxy-s-ii/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...