Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny offisiell firmware for norden ser ut til å være ute, KI8. Ser ut som denne blant annet inneholder Android 2.3.5. Skal ligge ut på Kies for de som bruker det. Dukker nok også snart opp på XDA.

 

Hvorfor kan man ikke laste denne ned via "innstillinger" "programoppdateringer" på tlf?

Godt spørsmål. Spør Samsung ;)

 

Full info:

 

Firmware info

PDA:XWKI8

PHONE: XXKI4

Date: 28/09/2011

Android 2.3.5

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

ARGH

Nå har telefonen begynt med random reboots igjen. Når jeg starter apps etc.

Pokkers skit.

 

Går det an å slette alle app-settings uten å fjerne alle apps og legge inn igjen?

 

Kan gjøres med titanium backup.

Mmmhm, hvordan?

En av de batchjobbene? Wipe data for app'ene?

Lenke til kommentar

Ny offisiell firmware for norden ser ut til å være ute, KI8. Ser ut som denne blant annet inneholder Android 2.3.5. Skal ligge ut på Kies for de som bruker det. Dukker nok også snart opp på XDA.

 

Hmm... Flashet 2.3.4 i går eller forigårs... ikke noe bra tegn at det kommer ny versjon så kjapt, noe galt med 2.3.4? Får prøve å oppgradere i dag igjen, da...

Lenke til kommentar

Noen som bruker talekomandoen ofte? Hver gang jeg dobbeltklikker på hjem knappen kommer den opp, og siden jeg aldri bruker den er den egentlig bare i veien. Testetn din litt isted, og ble ikke veldig overbevist, men kan ha vært litt støy i bakgrunnen, men er det noen her som har gitt den et forsøk? Og kommer den på norsk?

Lenke til kommentar

Ja, syns det er bra at det forskjellsbehandles etter behov. Var jo ganske mange som slet veldig med 2.3.4 faktisk, og jeg merker gode forbedringer generelt på min telefon. Mest på at den virker kjappere og at språkfeilene er korrigert. Litt plagsomt at de har funnet ut at symbolet for vibrasjon skal være i statusbaren selv når lyden er på.

Lenke til kommentar

ARGH

Nå har telefonen begynt med random reboots igjen. Når jeg starter apps etc.

Pokkers skit.

 

Går det an å slette alle app-settings uten å fjerne alle apps og legge inn igjen?

 

Kan gjøres med titanium backup.

Mmmhm, hvordan?

En av de batchjobbene? Wipe data for app'ene?

 

Menu - batch - wipe data for user & system apps. Har ikke testet dette selv, men funker nok sikkert.

Lenke til kommentar

Noen som bruker talekomandoen ofte? Hver gang jeg dobbeltklikker på hjem knappen kommer den opp, og siden jeg aldri bruker den er den egentlig bare i veien. Testetn din litt isted, og ble ikke veldig overbevist, men kan ha vært litt støy i bakgrunnen, men er det noen her som har gitt den et forsøk? Og kommer den på norsk?

 

Den støtter ikke norsk nei.

 

Jeg har brukt den i noen få sammenhenger når jeg har kjørt bil. Bl.a. til å svare på tekstmeldinger, tvitre ^^ og huskelapp. Samt selvsagt å ringe opp.

 

Norske navn er ofte en utfordring å uttale slik at den forstår det.

 

Den blir ofte mer nøyaktig når man snakker saaakte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...