Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jammen si JuiceDefender gjør underverker, la den kontrollere WiFi og Data gjør virkelig at telefonen varer lenger, telefonen levde i ca. 3 dager før den nådde 15%, var ikke stor forbruk av telefonen i denne perioden, men må si jeg ble overrasket.

 

Nå har ikke jeg brukt min tlf så mye etter sist lading, har sitti 2-3 dager med litt internet surfing i toppen 20 min, så også filmklipp i ca 5-8 min i de dagene og min har klart seg nå 4 dager, med wifi på 24/7 og helt standard tlf og først nå idag traff den 15%, nå for noen minutter siden når jeg satt å snakka med noen.

Har også brukt alarm klokka når jeg skulle våkne i alle dagene.

Og jeg har ingen av de greiene som slår av og limiterer alt mulig, står at wifi har brukt 2% batteri eller hva det betyr.

Lenke til kommentar

Nja, nå er ikke jeg så flink til å skru av ting, men jeg bruker sjelden eller aldri gps og bluetooth, er liksom bare wifi som er på 24/7 også litt surfing på senga enten før man sovner eller etter man ha våkna(det er mest for å prøve å holde seg våken, men uansett).

Men hvis jeg først bruker batteri er jeg nokså skjødesløs i bruken.

Lenke til kommentar

Er det forskjellige typer å roote telefonene på? Er noen bedre enn andre? Kan noen nevne i fleng noen fordeler med det?

Kan ofte være forskjellige fremgangsmåter og programer man kan bruke til og roote, andre kan være mere "stabile" enn andre, men de har de samme målet. Enkelte metoder kan f.eks være midlertidige, slik at når du rebooter, så mister man root. Men måler er som regel det samme, og det er og gi deg administrative rettigheter over telefonen.

 

Edit: "administrative" er det et norsk ord eller fant jeg på det?

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er det forskjellige typer å roote telefonene på? Er noen bedre enn andre? Kan noen nevne i fleng noen fordeler med det?

Kan ofte være forskjellige fremgangsmåter og programer man kan bruke til og roote, andre kan være mere "stabile" enn andre, men de har de samme målet. Enkelte metoder kan f.eks være midlertidige, slik at når du rebooter, så mister man root. Men måler er som regel det samme, og det er og gi deg administrative rettigheter over telefonen.

 

Edit: "administrative" er det et norsk ord eller fant jeg på det?

 

Hmm, okey. Har du noen å anbefale? Ville du nevnt noen fordeler i sleng?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...