Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe en USB-jig på Ebay for å ha liggende i tilfelle jeg skulle trenge den. Telleren er ikke akkurat på 0 :tease:

 

Noen som har kjøpt en på Ebay og kan gi meg en link til hvilken jeg bør kjøpe? Er jo uendelig mange å velge mellom der.

 

Har fått det filtrert ned til dette:

http://www.ebay.com/sch/i.html?LH_BIN=1&LH_FS=1&LH_ItemCondition=11&LH_TopRatedSellers=1&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A5218&rt=nc&_nkw=usb+jig+samsung+i9100&_dmpt=PDA_Accessories&_sticky=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m14&gbr=1&_sop=15&_sc=1

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe en USB-jig på Ebay for å ha liggende i tilfelle jeg skulle trenge den. Telleren er ikke akkurat på 0 :tease:

 

Noen som har kjøpt en på Ebay og kan gi meg en link til hvilken jeg bør kjøpe? Er jo uendelig mange å velge mellom der.

 

Har fått det filtrert ned til dette:

http://www.ebay.com/sch/i.html?LH_BIN=1&LH_FS=1&LH_ItemCondition=11&LH_TopRatedSellers=1&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A5218&rt=nc&_nkw=usb+jig+samsung+i9100&_dmpt=PDA_Accessories&_sticky=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m14&gbr=1&_sop=15&_sc=1

 

Kjøpte en usbjig herifra: http://usbjig.com/ i forrige uke, landa i postkassa på mandagen eller noe, funker flott her.

Lenke til kommentar

Ærede forumister!

 

Oppdaterte min SGSII til siste firmware gjennom Kies for noen dager siden, ingen root andre modifikasjoner. Etter dette klarer ikke Polaris Office å lese ecxel-filer eller powerpoint-filer (.pptx og .xlsx), får da feilmelding med "programmet måtte uventet avsluttes.....bla...bla" Dette funket før oppgraderingen, klarer fortsatt å åpne word documenter. Noen med samme problem og evt løsning?

 

JILDG

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ærede forumister!

 

Oppdaterte min SGSII til siste firmware gjennom Kies for noen dager siden, ingen root andre modifikasjoner. Etter dette klarer ikke Polaris Office å lese ecxel-filer eller powerpoint-filer (.pptx og .xlsx), får da feilmelding med "programmet måtte uventet avsluttes.....bla...bla" Dette funket før oppgraderingen, klarer fortsatt å åpne word documenter. Noen med samme problem og evt løsning?

 

JILDG

 

233, eller 234?!

Lenke til kommentar

Ærede forumister!

 

Oppdaterte min SGSII til siste firmware gjennom Kies for noen dager siden, ingen root andre modifikasjoner. Etter dette klarer ikke Polaris Office å lese ecxel-filer eller powerpoint-filer (.pptx og .xlsx), får da feilmelding med "programmet måtte uventet avsluttes.....bla...bla" Dette funket før oppgraderingen, klarer fortsatt å åpne word documenter. Noen med samme problem og evt løsning?

 

JILDG

 

233, eller 234?!

 

2.3.4

 

JILDG

Lenke til kommentar

Android 2.3.5 er tilgjengelig på XDA. Offisielt utgitt i Polen og Hong Kong. Har selv flashet XXKI3 (Frankenstein) :)

 

Hmm, 2.3.5 er vel ikke offisiell noe sted?

 

http://droidangel.blogspot.com/2011/09/samsung-galaxy-s2-official-android-235.html

 

The official release of Android 2.3.5 Gingerbread for Samsung Galaxy S II I9100 is finally rolled out by Samsung. The firmware build number is I9100XXKI3 same as the leaked version. The first public released was pushed out already over Poland, Hong Kong and Taiwan. Other region all over Europe and the rest of Asia will get the said official update sooner and this report has been confirmed by samfirmware kies update.

The firmware build date was still the same from the leaked version which is September 15, 2011.

 

Jøss.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hatt min i 3 uker nå, stått på konstant.. ALDRI lægga eller hengt seg.. :thumbs: :thumbs:

 

Hvis du starter med å følge hva whiz-kids anbefaler fra starten av i tråden - you will soon be in a world of shit .. plystre ...

Lenke til kommentar

Er aldrig godt og si hvordan er fuktskadet telefon vil oppføre seg fremover i tid. Jobber som mobilforhandler og har sett mye rare fuktskader. Mange telefoner som er helt døde, kan plutselig begynner virke etter og ha ligger i f.eks 3 månder. Om telefonen virker, men fusker, så vil den som regel begynne og svikte mere og mere med tiden som går, men også fult mulig at den varer i mange år fremover. :)

 

Edit: Leste litt lengere bak og så det var USB kontakten de påpekte feilen ved, om den begynner lager problemer kan du forsøke bytte den, skal ikke være kompliserte jobben, men litt erfaring fra slike jobber skader ikke.

 

Her er en til 30 kroner .. ikke sikker på hva de tar i frakt men.

http://www.tvc-mall.com/details/Samsung-I9100-Galaxy-S-2-Dock-Connector-Charging-Port-Flex-Cable-Ribbon-Original-SAMF-I9100/

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

hvordan får dere til å oppdatre til 2.3.4? jeg søker fra mobilen men står det ikke er noe ny oppdatering. jeg har 2.3.3

 

Les de ti siste sidene i denne tråden, så står det sikkert beskrevet 50 ganger :-)

Kies på PC, USB og plugg inn :-)

(Jeg slet selv med oppdateringen, men etter x-antall forsøk fik jeg 2.3.4)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...