Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk mail fra delta service idag og gitt. med tanke på om det ikke var noe dem kunne gjøre i det hele tatt.. svaret jeg fikk var : Vi vil ikke bytte noen ting på en væskeskadet telefon, for det vil uungåelig bli problemer i ettertid. Vi kunne ha byttet hovedkort og deksler, men det er ikke noe trivelig hvis det blir snodige saker som skjer etter kort tid... den var ikke veske skadet ... den var fuktskadet ifølge dem.. og dem sier "hvis". med andre ord er dem ikke sikker... blah

Lenke til kommentar

Har du låst den, så tror jeg du må levere den inn. Det er en sikring og da bør og skal det ikke være lett å åpne igjen - teknikere får det til. Derfor man bør ha en google konto, da er det lett å få den opp igjen selv. Dette er for å sikre at eier får info om åpning til sin konto og ingen andre lett skal bare åpne. Så lever inn og få den åpnet igjen, så ordner du deg en google konto slik at du er sikret hvis du 'roter' det til neste gang ;)

 

svaret jeg fikk var : Vi vil ikke bytte noen ting på en væskeskadet telefon, for det vil uungåelig bli problemer i ettertid.

De sier den ER vannskadet og da kan slike ting som de sier oppstå i etterkant. De har helt rett i det. Det eneste du kan gjøre er å forsikre deg om at bildet samsvarer med DIN tlf som tidligere nevnt.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Denne j.. com.android.phone prosessen som driver og krasjer og det at telefonen selv går i flightmodus og må rebootes holder på å drive meg til vanvidd.

 

Nøyaktig HVA skjer ved factory reset?

Sært om dette skulle være en hw-feil når den dukket opp første gangen jeg la inn Villain, og fulgte med til Litening igjen.

Lenke til kommentar

Både min og kånas SGSII har på forskjellige tidspunkt hatt denne syklusen: Plutselig begynner lading å ikke funke ordentlig, den bytter av seg selv til bilmodus, og generelt gjør litt rare ting. Etter noen dager har problemene fadet litt ut, og trodde nå at begge er tilbake til normalt igjen. Jeg kan imidlertid ikke koble min til pc på like god måte som før. Skulle legge inn ny firmware via kies, men tilkoblingen holder ikke lenge nok til at det fungerer. Den bryter hele tida.

 

Noen som har noe tips, utenom å kjøpe ny telefon? :/

Lenke til kommentar

Både min og kånas SGSII har på forskjellige tidspunkt hatt denne syklusen: Plutselig begynner lading å ikke funke ordentlig, den bytter av seg selv til bilmodus, og generelt gjør litt rare ting. Etter noen dager har problemene fadet litt ut, og trodde nå at begge er tilbake til normalt igjen. Jeg kan imidlertid ikke koble min til pc på like god måte som før. Skulle legge inn ny firmware via kies, men tilkoblingen holder ikke lenge nok til at det fungerer. Den bryter hele tida.

 

Noen som har noe tips, utenom å kjøpe ny telefon? :/

 

Noe galt med selve usb kabelen hvis du og kona bruker den samme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...