Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som opplever svært dårlig kvalitet på samtaler på gs2 ?

Ikke svært dårlig, men det er ikke tvil om at den kunne/burde vært bedre etter mitt syn - det er vel DEN tingen jeg personlig syns er det jeg vil si er negativt med telefonen - fungerer greit, men for en tlf er DET det mest essensielle. Tror de bomma litt med den 'avanserte' teknikken sin, for min yngste sønn har en billig modell fra de og der er lyden supergod.

 

Selv når man har justert mic opp til 100

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

ser ut som jeg ligger ann dårlig til å få noe igjen på garantien eller noe.. Men uansett. Telefonen fungerer fint den.. så lenge den er på.. Må trykke inn dem 3 knappene og boote via den menyen for å få den på igjen da men... Delta service sa den kommer til å dø med tid... Men eventuellt hvor lang tid det tar vet ingen:S SÅ får vel bare bruke den så lenge jeg kan^^ Noen som har hatt en fuktskadet telefon i lang periode?:p

Lenke til kommentar

ser ut som jeg ligger ann dårlig til å få noe igjen på garantien eller noe.. Men uansett. Telefonen fungerer fint den.. så lenge den er på.. Må trykke inn dem 3 knappene og boote via den menyen for å få den på igjen da men... Delta service sa den kommer til å dø med tid... Men eventuellt hvor lang tid det tar vet ingen:S SÅ får vel bare bruke den så lenge jeg kan^^ Noen som har hatt en fuktskadet telefon i lang periode?:p

 

 

En tlf som er fuktskadet kan vare i mange år, det er hva slags fuktskade tlf har fått, som avgjøre om hvor lenge den vil leve.

 

Selv har jeg en Nokia N97, som jeg har mistet i vann, den lever enda, og har det fint.

Lenke til kommentar
Selv har jeg en Nokia N97, som jeg har mistet i vann, den lever enda, og har det fint.

Sønnen badet og kom på at samsungen(billig modell) lå i shorts - vannet rant av den og vi demonterte deksler osv, tørket der vi kom til og la den til lufttørking i sola. Var vel i juni elns, men den fungerer fint den - mulig vi fikk tørket opp såpass fort at eiring ikke oppstod. Det er uansett det beste rådet mot fukt - tørk kjappest mulig.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har en ca 2 mnd gammel Galaxy SII, som jeg opplever har veldig dårlig batterikapasitet. Den måtte lades hyppig de første gangene, som slik jeg har forstått det er vanlig, men fremdeles klarer ikke batteriet seg lenger enn fra kl. 07.00 til 19-20. Dette til tross for at jeg har et ganske beskjedent mobilbruk - OG har strømsparingsmodus aktivert. Kan ikke skjønne annet enn at det må være noe feil? Ser at Android OS står for ca 90% av batteriforbruket.

 

Er det noen som har liknende erfaringer, eventuelt noen tips til grep jeg kan ta for å bedre batteritiden? Har lastet ned Advanced Task Killer, uten at jeg merker noen særlig forskjell av den grunn.

Lenke til kommentar

er ved usb, ladeporten. Som Delta service påstår ialleflal. har ikke mista den i vann eller noe. Bare sikkert gått fra kaldt til varmt eller lignende.

 

 

At en tlf blir ødelagt av vanlig fukt som oppstår når man har den i lommen, eller i et varmt\kaldt klima overgang, den kjøper jeg ikke. Jeg har mer tro for at de ved deltaservice ikke har gjort jobben sin her, det bilde de viser til, kan være bilde av vilken som helst SG2 tlf, og det er ikke første gang jeg har hørt\lest om folk som ikke for fikset tlf sin via de. For de vrir ut seg noe møkk til forklaring.

 

Jeg er ikke eksptert på fukt, og elektro. Men jeg har drevet med mye elektronik, og har end atil gode å se en tlf som blir ødelagt av varm\kaldt fukt..

 

Ut fra det de sier, skal det stor mengde fukt til for at tlf skal bli ødelagt av det..

 

Når jeg gang på gang leser om sånne verksteder, blir jeg forbanna. Og har tro på det er innkompetenter folk som sitter der, og ikke har snøring på hva de driver med.

 

Er jo F med værre en folka på lagre til byggmaker.. Og det skal mye til..

Lenke til kommentar

Noen som vet om videosamtale funker på stock phone app eller må man installere en annen?

Stock

 

 

Hvordan gjør man det? Får ikke om noen mulighet om det når jeg svarer eller ringer.

Hmm, riktignok har jeg en custom ROM nå men var sikker på at jeg hadde det originalt? Eller tar jeg feil? Ser ikke din skjerm slik ut?

post-10980-0-06060400-1317320955_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...