Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Kjøpte Galaxy S II i dag. :D

Utrolig stor forskjell fra desire'n min.

Alt føles bedre. Raskere, klarere og større skjerm.

Utrolig responsiv i forhold til Miui som eg kjører på desire'n.

 

Er det noen som vet av en god fjernkontroll for spotify?

 

Jeg avventer å ordne root på min galaxy. Har ikke noe umiddelbart behov for det.

Men hvilken rom er det dere ville anbefalt å prøve først?

Endret av Netrum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man ikke nyeste oppdatering enda hvis telefon er telenor-låst?

 

 

Joda, oppdateringen har kommet til Telenor også, jeg oppdaterte min via Kies forrige uke en eller annen gang.

 

Hmm, får ikke oppdatert via Kies. har prøvd å innstalere Kies på nytt på 2 PC`er, og prøvd å kjøre Kies som admin men den mener at kf3 er nyeste versjon.

 

Er norske telefoner "låste" nå da?

Er det ikkje slik at den er åpne, men du binder abb'et i 12 eller 18 mnd i stade for å tukle med telefonen?

Var i allefall slik då eg hadde min HTC HD.

 

Har problemer med Android OS som sluker straum. I dag har eg hatt eit par samtaler og sms, og Android OS har brukt 92% av batteriet!

Har eit vanlig bilde som bakgrunn, yr.no widgeten og resten er kun snarveger til apps på heimeskjermene. Bruker Launcher pro og widgetlocker

Lenke til kommentar

Kan det være at du ikke har eller har slått av flash?

Jeg for noe ala "play" knapp symbol, men det er fordi jeg har satt flash til å spilles av bare når jeg trykker, men den er grå/hvit.

 

Uansett med firmware 2.3.4 så klarte de å bytte "strømsparings modus" til "power saving" og "kalender" til "calendar", men "places" appen er nå oversatt til "steder", hahaha, jaja.

Lurer på om de lo godt når de la ut den updaten.

Lenke til kommentar

Kan det være at du ikke har eller har slått av flash?

Jeg for noe ala "play" knapp symbol, men det er fordi jeg har satt flash til å spilles av bare når jeg trykker, men den er grå/hvit.

 

Uansett med firmware 2.3.4 så klarte de å bytte "strømsparings modus" til "power saving" og "kalender" til "calendar", men "places" appen er nå oversatt til "steder", hahaha, jaja.

Lurer på om de lo godt når de la ut den updaten.

Kan jo hende det. Jeg har lastet det ned, men vet ikke om det er skrudd på. Hvordan skrur jeg det på?

Lenke til kommentar

Omg, veit da faen men nå restarta tlf 2 ganger på en liten stund, første gangen så brukte jeg den bare normalt eller jeg oppdaterte firefox til 7.0 også like etterpå RS helt uten videre også prøvde jeg å presse den litt kjapt etter RS så tok dne RS igjen, jeje.

Eller jeg pressa den ikke, alt jeg gjorde var å tvangs avslutte FF i oppgavebehandling, gjorde vel det begge gangene den tok RS.

Jada, jeg veit det ikke er sunt, men den skal jo ikke bare avslutte uten videre.

Den tok også en ufrivillig RS på mandagen, hmmm.

 

Men nye FF appen starter jo kjapt da ihvertfall, det skal sies.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...