Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

1. Email-klient. Jeg bruker, imap, exchange, gmail. Kan gjerne tenke meg å få alt inn i samme innboks så jeg har en total oversikt. Den innebygde er helt ok, men jeg liker ikke helt fargebruken i den, og den kunne vært mer funksjonsrik, tips?

Du kan jo prøve K9 mail klienten. Gratis open-source klient som er mye mer avansert enn den medfølgende. Jeg har ikke testet den veldig inngående da jeg fant ut at standardklienten egentlig dekket mitt behov, men den ga et meget bra førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har nå hatt Samsung Galaxy S2 i ca 3 uker. har oppgradert til Android 2.3.4 og nyeste Market 3.1.5. Sliter med dårlig batterikapasitet til tross for at jeg kjører Apps. som juice defender ultimate (valgt profil agressiv) turbo droid, 3G watchdog pro. Med dårlig batteri mener jeg at jeg må lade før det har gått 2 fulle dager.

 

Har noen peiling på hvor mye mere man kan tyne ut av telefonen ved å velge Programmer, innstillinger, Power Saving og huke ut boksen system power sawing? Vil dette gå ut over ytelsen på prosessoren og andre mobil funksjoner?

 

 

Greier du 2 dager før du må lade med moderat bruk, så vil jeg nok si det er ganske så bra, du vil nok neppe får stort mer ut av batteriet, så sant du ikke kjøper deg et batteri med mere kapasitet.

Lenke til kommentar

ATW: Jeg kjører det meste "rett gjennom" Google.

 

Bruker Googles kalender slik at jeg kan sitte på PC-en og legge inn hendelser/to-do på PC. For kalender-widget bruker jeg Jorte som er en enkel og grei app.

 

Kontakter er også lagret "hos" Google og da kan jeg redigere kontaktene på PC-en som også er veldig enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Hei, har nå hatt Samsung Galaxy S2 i ca 3 uker. har oppgradert til Android 2.3.4 og nyeste Market 3.1.5. Sliter med dårlig batterikapasitet til tross for at jeg kjører Apps. som juice defender ultimate (valgt profil agressiv) turbo droid, 3G watchdog pro. Med dårlig batteri mener jeg at jeg må lade før det har gått 2 fulle dager.

 

Har noen peiling på hvor mye mere man kan tyne ut av telefonen ved å velge Programmer, innstillinger, Power Saving og huke ut boksen system power sawing? Vil dette gå ut over ytelsen på prosessoren og andre mobil funksjoner?

 

 

Greier du 2 dager før du må lade med moderat bruk, så vil jeg nok si det er ganske så bra, du vil nok neppe får stort mer ut av batteriet, så sant du ikke kjøper deg et batteri med mere kapasitet.

Pass på at du ikke er logget inn på "latitude". Gå inn på Google maps og logg ut av latitude. Latitude så ut til å dra ca. 5-10 prosent ekstra av batteriet, bare i løpet av natten, på min før jeg fant ut at dette var synderen.

Lenke til kommentar

Er det mulig å bytte ut Bluetooth valget i navigasjonsmenyen med f.eks brightness? Altså når man drar ned linja fra toppen er det WiFi, Bluetooh osv, men jeg bruker ikke Bluetooth og savner bare brightness. Jeg vet at det finnes strømkontrollwidget, men bruker bare den til brightness uansett.

Tror ikke det. Men du kan jo justere brightness ved å dra fingeren mot høyre/venstre på den linjen. Bare husk å slå av auto brightness.

Lenke til kommentar

Sendte jo inn s2`en min som jeg hadde hatt knapt i en måned inn til service pga den ville ikke slå seg helt av.. fikk svar i dag.. fuktskade på usb port greiene... kan ikke huske at tlf min har vært i nærheten av fukt en gang. så ble ikke noe på garantien gitt.. noen som hva jeg eventuellt kan gjøre?

De er pliktet å dokumentere påstått fuktskader med bilder. Det høres merkverdig ut med mindre du slever mye under samtalene dine.

 

Du har vel ikke unger som stapper alt mulig i munnen, slik som ladekabler o.l. ?

Endret av byggeren
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...