Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hmm, den sorte varianten så interessant ut, passformen er bra? Ikke noe slark eller lignende når den er satt på telefonen?
Nei, den sitter helt tight.Hadde til og begynne med en Case-Mate Safe Skin i silikon, men den satt knapt på, og ble skrellet av bare jeg skulle ta telefonen ut av bukselomma. Dvs. ganske ubrukelige greier...

 

Jeg hadde en slik silikon-sak til min gamle Galaxy S, selv. Men da jeg fikk meg S2 kjøpte jeg en

. Husker ikke hvilken nettbutikk. Men er strålende fornøyd. Sitter tight, og forandrer ikke noe på funksjonaliteten mht knapper og tilkoblinger. Eneste aberet, er at den bygger litt ut. For å få mobilen på plass i den gamle bilholderen, er jeg derfor nødt til å ta av casen. Men det er veldig fort gjort det ôg.

Husker ikke

 

Ta en titt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1136791

 

Selv har jeg hatt denne hele tiden og er svært fornøyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte telefonen idag. Herregud, hvorfor har jeg ikke bytta fra iphone 3GS'møkket tidligere? Plis svar meg på det.

Har måtte levet med denne iphonen i ett år nå, ødelagt skjerm, knapper funker ikke, den krasjer ofte og mer.

 

Dette må være sinnet som slapp løs, etter et surt opphold med 3GS`en :-)

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Har lest noe her en plass, men husker ikke presis hva jeg leste, og finner det ikke igjen. Men er det slik at hvis laderen står i telefonen (SGS2) over natta så tar batteriet skade av dette?

 

Takker for svar.

Det samme har jeg lest, men det jeg har lest er til ASUS Transformer og på XDA forumet. Kanskje en sammenheng med det du har lest?

Lenke til kommentar
Hmm, den sorte varianten så interessant ut, passformen er bra? Ikke noe slark eller lignende når den er satt på telefonen?
Nei, den sitter helt tight.Hadde til og begynne med en Case-Mate Safe Skin i silikon, men den satt knapt på, og ble skrellet av bare jeg skulle ta telefonen ut av bukselomma. Dvs. ganske ubrukelige greier...

 

Jeg hadde en slik silikon-sak til min gamle Galaxy S, selv. Men da jeg fikk meg S2 kjøpte jeg en

. Husker ikke hvilken nettbutikk. Men er strålende fornøyd. Sitter tight, og forandrer ikke noe på funksjonaliteten mht knapper og tilkoblinger. Eneste aberet, er at den bygger litt ut. For å få mobilen på plass i den gamle bilholderen, er jeg derfor nødt til å ta av casen. Men det er veldig fort gjort det ôg.

Husker ikke

 

Ta en titt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1136791

 

Selv har jeg hatt denne hele tiden og er svært fornøyd

 

 

Kjøpte faktisk noe lignende på Elkjøp her om dagen, Katinkas heter den. Dog den passer litt dårlig på den nedre venstre siden av telefonen, så ble litt skuffet.

 

Uansett er vel ingen steder i Norge man finner disse forskjellige beskyttelsene? Må bestilles fra ebay o.l?

Lenke til kommentar

Ta en titt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1136791

 

Selv har jeg hatt denne hele tiden og er svært fornøyd

 

Uansett er vel ingen steder i Norge man finner disse forskjellige beskyttelsene? Må bestilles fra ebay o.l?

 

Det kan virke slik ja... Men det vare en dude i denne tråden som importerte og hadde nettbutikk tror jeg...

 

Men ser ikke problemet med å bruke ebay jeg altså.. 50 kr og gratis frakt jo sykt billig for det jeg kjøpte i alle fall..

 

Du ville jo garantert måtte betalt det dobbelte i Norge uansett

Lenke til kommentar

Hmm, kansje samme greia jeg har da, lol, at jeg ikke har gjort så jeg kan sende mms syns det var rart den ikke ville sendes. :p

Av og til ønsker man mms greia langt bort, hehe.

Setter man opp mms som "vanlig" ved å gå inn på abonnement nett siden også får noe kode greier osv eller er det noe spes man må gjøre?

 

 

Man kan roote stock rom uten å måtte legge inn anna rom(eller hva det kalles)?

Men rooting generelt, hva gjør det, hva fordeler kan jeg få ut av det, osv osv?

Hva åpner det opp for, om dere skjønner.

Lenke til kommentar

Ta en titt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1136791

 

Selv har jeg hatt denne hele tiden og er svært fornøyd

 

Uansett er vel ingen steder i Norge man finner disse forskjellige beskyttelsene? Må bestilles fra ebay o.l?

 

Det kan virke slik ja... Men det vare en dude i denne tråden som importerte og hadde nettbutikk tror jeg...

 

Men ser ikke problemet med å bruke ebay jeg altså.. 50 kr og gratis frakt jo sykt billig for det jeg kjøpte i alle fall..

 

Du ville jo garantert måtte betalt det dobbelte i Norge uansett

 

 

Ikke noe problem å bruke ebay, bare lurte på om det fantes noe plass i Norge, så det kanskje var mulig å få tak i beskyttelsen litt kjappere enn fra utlandet.

Lenke til kommentar

Og er det flere som sliter med mms med talkmore nå?

Har satt opp selv, og lastet ned konfigurasjon, men den vil ikke laste ned.

 

Edit: eller sende. ARRGH Jeg hater seriøst når dette mms-problemet dukker opp!

Jepp, den ene dagen fikk jeg mms og fikk se bilde, 2 dager etterpå, fikk jeg to stk nye mms, og dem fikk jeg ikke laste ned / bilde kom ikke opp.

 

På dem 2 siste står det bare laster ned og går ut dato/klokke. Og får jeg ikke lastet ned det før utgangs tid, får jeg ikke se mms`en. :-(

 

 

Er ikke sikker hva som gjør det.

Lenke til kommentar

Ta en titt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1136791

 

Selv har jeg hatt denne hele tiden og er svært fornøyd

 

Uansett er vel ingen steder i Norge man finner disse forskjellige beskyttelsene? Må bestilles fra ebay o.l?

 

Det kan virke slik ja... Men det vare en dude i denne tråden som importerte og hadde nettbutikk tror jeg...

 

Men ser ikke problemet med å bruke ebay jeg altså.. 50 kr og gratis frakt jo sykt billig for det jeg kjøpte i alle fall..

 

Du ville jo garantert måtte betalt det dobbelte i Norge uansett

 

 

Ikke noe problem å bruke ebay, bare lurte på om det fantes noe plass i Norge, så det kanskje var mulig å få tak i beskyttelsen litt kjappere enn fra utlandet.

 

www.samok.no Bestilte selv herfra og gikk ganske raskt.

Endret av Nilsido
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan roote stock rom uten å måtte legge inn anna rom(eller hva det kalles)?

Men rooting generelt, hva gjør det, hva fordeler kan jeg få ut av det, osv osv?

Hva åpner det opp for, om dere skjønner.

Man kan roote stock rom. Jeg sitter med telefonen for hånden nå, så jeg anbefaler at du kikker gjennom førstepost da det står noe informasjon der.

Lenke til kommentar

Husker noen hvor jeg finner den der infoen om hvordan finne menyen for hvordan ikke bruke den raskeste H-protokollen for datatrafikk, men bare 3-g og den nest raskeste H...?

 

En endring man kunne gjøre om det drev og vekslet hele tida.

 

Denne du tenkte på: http://forum.xda-dev...31#post15253531

 

Det stemmer, og takk.

JAggu skjønte jeg det selv i går også ut fra denne Samsung Secret Codes - xda-developers

 

Men å få MMS til å funke, det klarer jeg f... ikke!

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å bruke ebay, bare lurte på om det fantes noe plass i Norge, så det kanskje var mulig å få tak i beskyttelsen litt kjappere enn fra utlandet.

 

www.samok.no Bestilte selv herfra og gikk ganske raskt.

 

Der ja.... det var den norske siden jeg tenkte på som jeg ikke husket navnet på....

 

 

http://www.iutstyr.no har både nett- og fysisk butikk i Oslo. Har ikke bestilt derfra, men utsalget i Kongens gate er veldig ålreit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...