Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Samok: Holder enda på å teste det, kalibreringen er ikke ferdig fra det nye romet jeg la inn. utifra det jeg kan se nå er batteritiden forbedret. Nå har jeg 35% igjen og skjermen har vært på i 5t og 13min. Wifi har vært på ganske ofte (har d-link så ekstra drain der). Jeg har også brukt den til litt spilling og noen meldinger. Selve telefonen har vært på i 1d 22t og 18m.

Lenke til kommentar

Wifien min sluker strøm... men bruker nesten ikke strøm når jeg slår den av... noen løsning på å få den til å bruke mindre strøm?og en annen ting.. ser det er sånn sporings opplegg på den.. hvor kan jeg spore den opp om "uhellet" er ute?

 

Dersom du har D-Link DIR655, er sikkert denne problemet ditt. Folk her inne sier at det beste er å bytte til en annen router.

Lenke til kommentar

typisk så måtte jeg jo ha den routern:p

 

fant nettopp ut at jeg har skrevet e-post adressen til samsung kontoen feil.. altså regga den med con istedenfor com på slutten.. men når jeg trykker slett samsung konto på tlf så sier den at de nvil slettte alt som er på tlf... noen måte å få endret dette uten å måtte gjøre det?

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Dersom du har D-Link DIR655, er sikkert denne problemet ditt. Folk her inne sier at det beste er å bytte til en annen router.

 

Hmmm dette hadde jeg ikke fått med meg. Gjelder det kun dir 655 eller gjelder det flere? Har selv dir635.

 

OT: Bestilte 2 stk S2 i helga, så bestilling ble behandlet i går(første virkedag) og tlf ligger nå her og blir laddet. Ikke verst å få tlf dagen etter gitt. Posten og netonnet får en pluss i margen for den. (PiB pakke)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Skal nå holde telefonen også

 

Sant, men det har ikke noe med utseende å gjøre da ;)

 

Edit: men for meg er egentlig dette et viktigere poeng. Er den like god å holde i med dette dekselet og hvordan føles det å 'drasse' den med seg. Merkes dette godt, eller ei.

 

Varierer sikkert fra person til person. Personlig syns jeg telefonen var "for tynn" uten f. eks TPU eller annen case på den. Hadde følelsen av at den kom til å knekke i bukselommen. (bruker ikke case med dette batteriet, da de ikke passer) I tillegg "drasser" jeg stort sett telefon med meg ut i bilen og inn et annet sted. Da bærer jeg den stort sett i hånden eller har den i bukselommen. Den er nok en del penere å se på med original deksel/batteri. Men for meg oppveier det å slippe å tenke på batteritiden dette. Andre vil sikkert syns den er forferdelig med dette dekselet/batteriet. Om jeg en dag skulle bli opptatt av utseendet på tlf bytter jeg bare tilbake. Verre er det jo ikke....

Hadde jeg gått med den i bukselommen hele dagen hadde jeg kanskje hatt en annen mening.

Lenke til kommentar
Skal nå holde telefonen også

 

Sant, men det har ikke noe med utseende å gjøre da ;)

 

Edit: men for meg er egentlig dette et viktigere poeng. Er den like god å holde i med dette dekselet og hvordan føles det å 'drasse' den med seg. Merkes dette godt, eller ei.

 

Varierer sikkert fra person til person. Personlig syns jeg telefonen var "for tynn" uten f. eks TPU eller annen case på den. Hadde følelsen av at den kom til å knekke i bukselommen. (bruker ikke case med dette batteriet, da de ikke passer) I tillegg "drasser" jeg stort sett telefon med meg ut i bilen og inn et annet sted. Da bærer jeg den stort sett i hånden eller har den i bukselommen. Den er nok en del penere å se på med original deksel/batteri. Men for meg oppveier det å slippe å tenke på batteritiden dette. Andre vil sikkert syns den er forferdelig med dette dekselet/batteriet. Om jeg en dag skulle bli opptatt av utseendet på tlf bytter jeg bare tilbake. Verre er det jo ikke....

Hadde jeg gått med den i bukselommen hele dagen hadde jeg kanskje hatt en annen mening.

 

"Is that a Samsung Galaxy S2 with extended battery, or are you just happy to see me?"

 

:-D

Lenke til kommentar

Noen som har testet ut waze naviering ??

 

android.png

 

Testet det litt tidligere i dag. Syns den var litt "gøyal" men tror man fort blir lei den. Den spurte meg f. eks om jeg fortsatt var "i trafikk" når jeg stoppet bilen og gikk ut. Den oppga også gjennomsnittsfarten og at det hadde vært "middels trafikk" når jeg kom frem. Man kan sikkert skru av dette, men hadde ikke tid til å holde på noe særlig med den.

Nå som man får satelitt bilde på Google sin NAV er det nok liten sjanse for at denne blir brukt hos meg.

Lenke til kommentar
Varierer sikkert fra person til person. Personlig syns jeg telefonen var "for tynn" uten f. eks TPU eller annen case på den.

 

Fikk den i huset idag og akkurat det tenkte jeg også. Jeg vil gjerne ha mer batteri, men vil også ha case, så spørs hva jeg kommer fram til etter litt bruk.

 

Nå som man får satelitt bilde på Google sin NAV er det nok liten sjanse for at denne blir brukt hos meg.

 

Spurte om google sin tidligere i tråden, men den er vel ikke helt oppdatert for norske forhold ennå slik jeg forstod det? (viser den f.eks fartsgrensene?)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Da har jeg slådd ny rekord for batteriet til mobilen min. 3d 12h 12m. 35% igjen :)

Holder nok en dag til med lite bruk, men legger den på lading i kveld..

 

Har en dlink DIR-655 som jeg mener jeg har klart å fikset wifi bugen på. Oppgraderte til den nyeste versjonen :Firmware Version: 1.31EU for 1 uke siden.

 

Skjermen har vært på i 57 minutter.. så det forklarer nok det "gode" batteriet!

Lenke til kommentar

Spurte om google sin tidligere i tråden, men den er vel ikke helt oppdatert for norske forhold ennå slik jeg forstod det? (viser den f.eks fartsgrensene?)

 

Er vel ikke noe i veien for å ha både batteri og case. Så bytter man bare etter hvilken bruk man skal ha tlf til. Er ikke akkurat noen stor jobb å bytte batteri eller case.

Har selv En flip case i skinn, En annen i imitert skinn (har ca 40 stk. Betaler du porto kan du få en. Men de var så "dårlige" at vi ikke vil selge dem. Porto er vel 20 kr)en TPU case, en silicone case, en carbon flipcase. Carbon og TPU casen i sort pianolakk er uten tvil mine favoritter!

 

Ang GPS, så har ikke google fartsgrenser. I alle fall ikke som jeg har funnet ut, men det kommer vel snart får vi håpe. De oppdaterer det nok ganske snart vil jeg tro. Er det fare for farten setter jeg i tillegg på min vanlige GPS med fotoboks varsling så lenge :)Egentlig litt tungvint, men jeg syns det var så opptur og slippe å se på "tegneserie kartet" jeg er vant til på GPS.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...