Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Men de var så "dårlige" at vi ikke vil selge dem.

 

Da er de ikke gode nok for meg heller ... husk jeg har S2 ;)

(men takker for tilbudet)

 

Ang GPS, så har ikke google fartsgrenser. I alle fall ikke som jeg har funnet ut, men det kommer vel snart får vi håpe. De oppdaterer det nok ganske snart vil jeg tro.

 

Greit å ha, men ikke helt nødvendig - man får følge med litt bedre selv ^^

Men har jo søkt litt med google kart og mange plasser mangler de veier osv og må gå over til f.eks gulesiders sin karttjeneste for å finne en adresse. Selve applikasjonen tror jeg er god ettersom det er google, men er litt tvilende til at deres app viser alt i norge ennå. (kun største byene, hovedveiene osv kanskje?)

Men blir kartene lastet ned til tlf, eller må dette oppdateres via nett og at man deretter får tlf regning tilsvarende? (hvis kart er med i app, så tror jeg dette blir min første test på GPS app)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men de var så "dårlige" at vi ikke vil selge dem.

 

Da er de ikke gode nok for meg heller ... husk jeg har S2 ;)

(men takker for tilbudet)

 

Ang GPS, så har ikke google fartsgrenser. I alle fall ikke som jeg har funnet ut, men det kommer vel snart får vi håpe. De oppdaterer det nok ganske snart vil jeg tro.

 

Greit å ha, men ikke helt nødvendig - man får følge med litt bedre selv ^^

Men har jo søkt litt med google kart og mange plasser mangler de veier osv og må gå over til f.eks gulesiders sin karttjeneste for å finne en adresse. Selve applikasjonen tror jeg er god ettersom det er google, men er litt tvilende til at deres app viser alt i norge ennå. (kun største byene, hovedveiene osv kanskje?)

Men blir kartene lastet ned til tlf, eller må dette oppdateres via nett og at man deretter får tlf regning tilsvarende? (hvis kart er med i app, så tror jeg dette blir min første test på GPS app)

 

http://www.datahjelperne.com/2011/08/google-maps-navigasjon-offline.html

 

Kartene kan lastes ned for noen områder. Har beskrevet hvordan i bloggen min. :)

Håper på sikt at man kan laste ned land, men byer og tettsteder går i første omgang.

Lenke til kommentar

Right...

Har nå endelig mottatt class 10 lexar micro sd på 32 gig og satt i tlf, men hvor fan finner jeg det når jeg browser telefonen?

 

skille

 

Brått var alt av offline musikk borte i Spotify, og under resync nå sier den lagringsplassen snart er full. Dvs at det gamle ligger og tar plass et sted? Hvordan får jeg "flushet" alt av spotify offline content, og hvordan får jeg evt flyttet det over til sd-kort, ikke telefonens hd?

Lenke til kommentar

Right...

Har nå endelig mottatt class 10 lexar micro sd på 32 gig og satt i tlf, men hvor fan finner jeg det når jeg browser telefonen?

 

skille

 

Brått var alt av offline musikk borte i Spotify, og under resync nå sier den lagringsplassen snart er full. Dvs at det gamle ligger og tar plass et sted? Hvordan får jeg "flushet" alt av spotify offline content, og hvordan får jeg evt flyttet det over til sd-kort, ikke telefonens hd?

 

 

Spotify-Settings-Clear saved data

Lenke til kommentar

Skulle gjerne funnet ut hva disse "Others" er for noe.

 

 

EDIT:

crap, jeg får fortsatt melding om at dusk nesten full, får ikke synce mer, og jeg syncer ikke mer enn 350 sanger. Hvor blir det av, hva skjer, hvordan får jeg det til minnekortet?

post-50678-0-33868800-1313578584_thumb.jpg

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Hvem sa at denne telefonen hadde dårlig batterilevetid? Det skal sies at jeg har nesten ikke brukt telefonen i det siste. Etpar korte samtaler, noen meldinger og litt nett.

Bruker jucedefender, underclocket til 500mhz, fryst applikasjoner jeg jeg ikke trengte og lysstyrke på det laveste.

 

 

 

Hva skal man med lang batteri tid på en telefon man "ikke kan bruke"..... :)

Da trenger man i alle fall ingen smart telefon. Har en 5 år gammel Nokia liggende her. Den slår sikkert den der på batteri tid. Det samme gjelder nok min gamle Omnia HD med nytt batteri...

Lenke til kommentar
Men de var så "dårlige" at vi ikke vil selge dem.

 

Da er de ikke gode nok for meg heller ... husk jeg har S2 ;)

(men takker for tilbudet)

 

De er ikke ubrukelige da! Om du allikevel skal ha noe den veien så gi meg beskjed så passer jeg på at de legger ved en til deg.

 

Jeg har nå hatt den på i 2d 16h 17m, wifi har vært på en del, radio har vært på ca 1 og en halv time, display har vært på i 7t og 47m, noen meldinger er sendt + mer dilldall og det er nå 1%igjen med mitt 2600 mah batteri etter første oppladning.

 

Slett ikke verst for et 2600 mAH batteri!

Lenke til kommentar

Telefonen ble drit stygg med de tykke batteridekslene i mine øyne. Selv om man alltids kan ønske seg bedre batterikapasitet, så finnes det en grense for hvor langt man vil gå synes jeg. Det er ytterst sjelden jeg ikke har tilgang på lader enten i hus, hytte eller bil, så for meg er disse batteri/dekslene helt uinteressant. Det er min mening. Andre har sikkert andre meninger/behov.

 

Enig i det. Men allikevel kunne det vært interresant til mitt bruk når jeg er på jobb. hvem bryr seg om utseende på en tlf da uansett. så kan jeg heller ha det andre batt. til privat bruk. da holder det mer enn nok uansett

Lenke til kommentar

Etter første test med mitt nye batteri på 3500 mAh,er det nå tomt etter 27 timer...

 

Skjerm på i 2 timer

Taleanrop 25 min

Spill CPU 33 min

Telefon inaktiv 1d 1h

Kalibrerte etter fulladingen.

Når den var inaktiv brukte den ingenting,men under surfing på nett RASTE det ned % fort.

3g har vært på nesten hele tiden mens WiFi har vært av.

 

Men nå er dette første test,og jeg skal nå lade igjen og se om det kommer seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...