Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Kina, men "alt" kommer jo derfra om dagen. Men det kan selvfølgelig være varierende kvalitet uansett. Men jeg vil lade mitt minst et par ganger til før jeg drar noen konklusjon.

Det jeg reagerer på er at plutselig faller % meget fort, så står de plutselig stille en lang stund med samme type bruk.

Lenke til kommentar

Da har jeg slådd ny rekord for batteriet til mobilen min. 3d 12h 12m. 35% igjen :)

Holder nok en dag til med lite bruk, men legger den på lading i kveld..

 

Har en dlink DIR-655 som jeg mener jeg har klart å fikset wifi bugen på. Oppgraderte til den nyeste versjonen :Firmware Version: 1.31EU for 1 uke siden.

 

Skjermen har vært på i 57 minutter.. så det forklarer nok det "gode" batteriet!

 

Hvilken rom og kernel kjører du? dir-655 ble ikke fiksa til meg etter jeg oppgraderte til 1.31EI, har også prøvd med nyeste beta firmware 1.34EUb07Beta.

Lenke til kommentar

Da har jeg slådd ny rekord for batteriet til mobilen min. 3d 12h 12m. 35% igjen :)

Holder nok en dag til med lite bruk, men legger den på lading i kveld..

 

Har en dlink DIR-655 som jeg mener jeg har klart å fikset wifi bugen på. Oppgraderte til den nyeste versjonen :Firmware Version: 1.31EU for 1 uke siden.

 

Skjermen har vært på i 57 minutter.. så det forklarer nok det "gode" batteriet!

 

Hvilken rom og kernel kjører du? dir-655 ble ikke fiksa til meg etter jeg oppgraderte til 1.31EI, har også prøvd med nyeste beta firmware 1.34EUb07Beta.

Jeg kjører Light 3.0

Lenke til kommentar

3.40 på med skjerm, wifi på hele tiden ... knoting med alt mulig rart den lille tiden den har vært på. (google nav b.l.a litt) Første lading på org batteri og er på 50% nå og kun vært på 6 timer og 10 min.

 

Noen som vet hvordan jeg får accuweather.com programmet til kun å bruke wifi og ikke full tilgang som det står det har. (kanskje det ikke er en slik mulighet, for har lett?)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Jøss har Litening kommet til 6.0 nå? Hvordan er det nå, ser det er 15 dager siden 5.0?

Ikke superimponert over CriskeloROM for å si det slik.

 

Evt har nordisk stock kommet i 2.3.4?

 

 

Go kveld. Hva er det du ikke er fornøyd med CriskeloROM? Jeg har brukt det lengre tid nå.

Og jeg har nå lagt inn siste V:12

Er veldig fornøyd med den så langt da. ENeste som jeg sliter med, er at wifi er utrolig ustabil.. For se hvordan det er på V:12 utgaven da...

 

Har noen av dere spotify over tlf?

 

Er det ikke mulig å få over alle sangene så de kan spilles av offline?

plutselig mister jeg internett forbindelse online og vips kan jeg ikke høre på musikken

 

veldig irriterendes, der det ikke er verdt de 100 kronene man betaler i måneden

 

 

Er ikke noe problem det. Det skal bare være å sync offline i spille listen på tlf. Da skal du få spillet alt du har i dine spillelister offline..

Lenke til kommentar

Har noen av dere spotify over tlf?

 

Er det ikke mulig å få over alle sangene så de kan spilles av offline?

plutselig mister jeg internett forbindelse online og vips kan jeg ikke høre på musikken

 

veldig irriterendes, der det ikke er verdt de 100 kronene man betaler i måneden

Bare gjør om spillelistene dine til offline lister, den laster ned musikken, du har ikke mer problemer.

Lenke til kommentar

Criskelo er en av de mest gjennomførte jeg har sett så langt, men det som egentlig har imponert mest er MIUI ROM'en. Den skiller seg fra alle andre og er enda mer gjennomført enn Criskelo i mine øyne. Det som dog er litt negativt med MIUI er at den ligner generelt veldig mye på Apples IOS i utseende.

Lenke til kommentar

Kan dem som har testet Lite'ning & CriskeloRom?

Fortelle hva dem mener om dem.

 

Hva dem mener hva som er best og dårligst?

 

 

Nå har jeg brukt begge en tid. Og ut fra min erfaring er CriskeloRom mye bedre en Lite'ning.

 

Dette på en ting alene, Lite'ning bytter om på systeme, oftere en man bytter truse. Og hele tiden kommer det nye bug. Når han har fikset en bug, kommer det to nye. Og da bytter han om på kjerne, og man er tilbake til start. Sånn har Lite'ning drevet på i lang tid nå. Og ut fra det, har jeg lagt Lite'ning for hat.. :)

 

CriskeloRom har holdt seg på matta, og hører på det folk ønsker seg, rom's er stabil, og har en veldig ryddig oppsett. Siste rom's fra CriskeloRom er stabil, og jeg har enda ikke hatt noe problem med det.

 

Men, når dette er sagt, er det nesten umulig for oss andre å si hva vi liker, for når det kommer til rom's syvende og sist, er det 10000 meninger på hva som er bra, og ikke bra..

 

MEn min anbefalling er klart CriskeloRom.. Dønn stabil, og ryddige forhold...

 

Ser det også ble snakket om MIUI ROM'en, tar jeg ikke feil, er det ikke norsk språk på den.. Eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar

Syns bare criskelo rebooter støtt, henger seg opp, apps starter ikke etc.Og batteritiden er om mulig dårligere enn med litening.

Har versjon 10 trur eg.

 

edit: jeg bruker også go launcheren da, ikke den som følger med criskelo. har jo satt opp ting som jeg vil ha dem der.

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...