Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Noen som har formeninger om hvor mange timer telefonen skal lades første gangen? Trenger den bare å lades til den blir full, eller x antall timer?

Den stopper jo å lade når den når 100% så å la den ligge lenger er vel ikke noe poeng. Hvis du etter at den er kommet til 100% slår den av, så kan du sikkert lade den litt til før den stopper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har formeninger om hvor mange timer telefonen skal lades første gangen? Trenger den bare å lades til den blir full, eller x antall timer?

Den stopper jo å lade når den når 100% så å la den ligge lenger er vel ikke noe poeng. Hvis du etter at den er kommet til 100% slår den av, så kan du sikkert lade den litt til før den stopper.

 

Okei, før var det slik at man skulle lade i minimum 10-12 timer osv, men stopper den å lade er jo ikke det noe poeng nei;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

fortsatt ingen som kan svare på om de telefonene komplett mener de har inne er satt av, sånn at det ikke går an å få en før neste levering. Jeg bestilte fredag, og har fortsatt ikke fått selv om det står at de har på lager

 

Ta kontakt med Komplett? Er vel ingen her som jobber der og kan svare deg 100% alikevel.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få tak i ZAGG Invisible Shield i Oslo? Får noia med tanke på riper på skjermen :p

 

Så har jeg et annet spørsmål: Bruker WidgetLocker og er strålende fornøyd med den. Eneste som irriterer meg er at det er mulig å bryte ut av lock screen med home-knappen. Noen som vet om det er mulig å disable dette?

 

Tipper dette endrer seg i en oppdatering av widgetlocker. Var ikke slik på min desire ser du.

 

svortevik, fins vel kanskje en brukanes erstatning til blinke-led i appen NoLED etter hva jeg har lest. Få notification på skjermen og det skal visst ikke bruke mye strøm pga. Super Amoled ultra thin med vinger :)

 

Ja det stemmer, men ikke helt slik jeg ville ha det.

 

Denne lyser opp touchknappene istedet, og vil mye heller ha det slik:-)

 

https://market.android.com/details?id=neldar.bln.control.free&feature=search_result

 

This app *REQUIRES* a kernel with BLN mod

 

Ja eg vet, er det som er problemet og grunnen til at den ikke er i bruk her:-)

Lenke til kommentar

Nå begynner frustrasjonen å ta litt overhånd her, jeg trenger å ventilere.

Jeg baserte kjøpet mitt på hvem som fikk SGS2 inn først av norske nettbutikker, dette var mpx/komplett, 13.05.2011 bekreftet dato. Var igjen 27 stk. når jeg bestilte, 11.05.

Ingenting skjedde og 'lagerbeholdningen' ble forandret til en par hundre, ubekreftet dato. Da tok jeg kontakt med kundeservice med spørsmål om jeg hadde bestilt fra første lasset mpx hadde mottatt osv. Fikk svar 16.05,

 

"Vi har hatt full driftstans på lageret vårt grunnet at vi legger om lagersystemene våres, så beklager det. Derfor er denne forsinket. Det første innkjøpet som du har bestilt fra er kommet til oss, men ikke fått meldt dem inn enda grunnet omleggingen.

Håper dette blir klart i løpet av dagen

Beklager det."

 

Jeg biter i det sure eplet å har forståelse for dette, men hvis de har fått inn første innkjøp så må det begynne å skje noe snart? Ordrestatus står fortsatt på 'Frigjort for plukk' og jeg begynner å miste tålmodigheten. Det føles litt som om vi som har kjøpt på grunnlag av bekreftet dato rett å slett har blitt lurt, for hvis tallene fra 'lagerbeholdningen' på mpx.no er rett blir, 252 stk. 19.05.2011 ubekreftet, deres tredje innkjøp.

Noen tanker rundt dette? Flere med skjegget i postkassa?

 

Michael

Lenke til kommentar

På de stedene jeg bruker wifi så har jeg ikke merket noe til dårligere dekning. Nå har jeg ikke tatt noen stor analyse utav dette, men der Desire hadde en dekningsstrek har også Galaxy s2 en strek. Mulig det hadde vist seg større forskjeller dersom jeg hadde brukt et analyse program for å få dekningen i prosent, men til mitt bruk er de telefonene ganske så identisk.

 

Jeg har brukt et analyseprogram. Wifi analyzer.

Lenke til kommentar

αкαѕнα : Hvordan fikk du til en slik Lockscreen? Jeg sitter med en HTC Desire fra før av. Tror du jeg vil merke forskjell i ytelse hvis jeg kjøper en Galaxy S II til vanlige bruk? Jeg lurer også litt på hvordan det er å surfe på nettet med den digre skjermen :)

Lenke til kommentar

Nå begynner frustrasjonen å ta litt overhånd her, jeg trenger å ventilere.

Jeg baserte kjøpet mitt på hvem som fikk SGS2 inn først av norske nettbutikker, dette var mpx/komplett, 13.05.2011 bekreftet dato. Var igjen 27 stk. når jeg bestilte, 11.05.

Ingenting skjedde og 'lagerbeholdningen' ble forandret til en par hundre, ubekreftet dato. Da tok jeg kontakt med kundeservice med spørsmål om jeg hadde bestilt fra første lasset mpx hadde mottatt osv. Fikk svar 16.05,

 

"Vi har hatt full driftstans på lageret vårt grunnet at vi legger om lagersystemene våres, så beklager det. Derfor er denne forsinket. Det første innkjøpet som du har bestilt fra er kommet til oss, men ikke fått meldt dem inn enda grunnet omleggingen.

Håper dette blir klart i løpet av dagen

Beklager det."

 

Jeg biter i det sure eplet å har forståelse for dette, men hvis de har fått inn første innkjøp så må det begynne å skje noe snart? Ordrestatus står fortsatt på 'Frigjort for plukk' og jeg begynner å miste tålmodigheten. Det føles litt som om vi som har kjøpt på grunnlag av bekreftet dato rett å slett har blitt lurt, for hvis tallene fra 'lagerbeholdningen' på mpx.no er rett blir, 252 stk. 19.05.2011 ubekreftet, deres tredje innkjøp.

Noen tanker rundt dette? Flere med skjegget i postkassa?

 

Michael

 

Det er som de sier det med lageret. Jeg vet ikke hvor lang tid de kommer til å bruke på å sende ut. Men, har fulgt med på siden dems i hele dag og sett at det har gått ut en etter en. Men, nå... plutselig er det mye mer igjen.

 

Kjerringa var oppom der (komplett) og henta et kamera, og de sa at det var 181 forhåndsbestilte, så det bør jo være rett rundt hjørnet nå.

Fordelen min er at så fort pakken er klar, er det bare å hente ;)

Lenke til kommentar

αкαѕнα : Hvordan fikk du til en slik Lockscreen? Jeg sitter med en HTC Desire fra før av. Tror du jeg vil merke forskjell i ytelse hvis jeg kjøper en Galaxy S II til vanlige bruk? Jeg lurer også litt på hvordan det er å surfe på nettet med den digre skjermen :)

 

Her har jeg brukt WidgetLocker Lockscreen

 

Et lite NB er at man må dra på seg nerdebrillene for å få deaktivert home knappen...

 

Settings > Advanced > Homehelper > og velg først "WL HomeHelper" under seSelect System Home og så må man huke av for "HomeHelper Block Home".

 

Ellers er det en genial app synes jeg ja ^^^

 

Det er den HTC Desire widgeten jeg bruker der på toppen btw :p

 

Hadde den på min Desire HD og savnet den umiddelbart :love:

 

jeg merker ikke noen særlig forskjell i hastighet på min Desire og denne egentlig, men forskjellen mellom Sense og touchwiz er enorm...

 

Er ikke helt sikker på at det er til det bedre for å være helt ærlig..

 

må vel egentlig si at Sense nok er en del smoothere...

 

men skjermen er en drøm da :D

Lenke til kommentar

αкαѕнα, hva er alle greiene du har på lockscreen? Forsvinner ikke litt av poenget med tastlås/lockscreen hvis man kan trykke hvor som helst på skjermen for å åpne den? :p

 

Det er jo slidere da... Du kan jo ikke bare trykke der...

 

Du må trykke inn og dra til siden..

 

Du trenger jo ikke ha alt dette der om du ikke vil, men jeg syntes det er kjekt.. Kan jo være jeg endrer det senere om det blir et problem...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...