DuckDuckGoose Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 Noen som opplever at når kameraet er aktivt starter det en vibrering? Det har skjedd hos meg både med vanlig kamera og med snapchat f.eks. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 Noen som opplever at når kameraet er aktivt starter det en vibrering? Det har skjedd hos meg både med vanlig kamera og med snapchat f.eks. Har aldri opplevd det nei... sorry Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 SPØRSMÅL: Her om dagen bytta vi operatør fra Network Norway til Netcom og jeg kan sverge på at jeg synes telefonen plutselig begynte å bruke mer strøm. Network Norway roamet i Telenor sitt nett, men jeg trodde da ikke det skulle spare strøm av den grunn... Jeg ville kanskje heller tro at det var motsatt at man brukte mer strøm ved roaming... Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 Det som betyr noe er avstanden til nærmeste sender, ikke om du roamer... Og det kan være at Netcom som sender står lenge vekk.. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 jeg har hatt en del wakelocks grunnet dårlig forbindelse før også, men jeg tror det nå har noe med innstillingen for fast dormancy å gjøre... men siden jeg har installert en ROM så får jeg ikke endret det. jaja... jeg får vel S4 til uken så da er jo det problemet løst uansett... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 Noen andre som opplever at alarmen av og til kutter etter ett ring når den går? Skjedde etter oppdatering til 4.1.2. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 Noen andre som opplever at alarmen av og til kutter etter ett ring når den går? Skjedde etter oppdatering til 4.1.2. Skjer med meg også. Heldigvis våkner jeg som regel av det.. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Jeg får absolutt ikke oppgradert til Jelly Bean på min S2. FIkk den levert fra England mener jeg, gjennom jobben. Kan det ha en sammenheng? Prøver både Kies og "søk etter oppdatering", men den insisterer på at 4.0.4 er nyeste tilgjengelig. Har ingen problemer forsåvidt, men stas med nyeste oppgraderingen av OS uansett. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Skjer med meg også. Heldigvis våkner jeg som regel av det.. Får håpe kjærringa også gjør det, hun fikk S2en når S4 kom i hus. Men nullstilte den, kanskje det gjorde susen. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Noen som opplever at når kameraet er aktivt starter det en vibrering? Det har skjedd hos meg både med vanlig kamera og med snapchat f.eks. Det har jeg også opplevd! Skjer sporadisk, men i større grad når objektet er lyssterkt. Fikses der og da ved å tappe på øvre del av telefonen temmelig hardt... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Det har jeg også opplevd! Skjer sporadisk, men i større grad når objektet er lyssterkt. Fikses der og da ved å tappe på øvre del av telefonen temmelig hardt... Ja, det forsvinner jo ved berøring av skjerm eller no sånt, men det er jo litt rart at det er sånn... Lenke til kommentar
polsen Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk akkurat en OTA oppdatering... noen som vet hva essensen i denne er? (Klikket oK før jeg rakk å se hva den sa...) Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Noen som vet hvordan man får den integrerte mail-appen til SGSII til å se etter ny mail hvert 5 min elns? Gikk før, men etter en oppdatering finner jeg ikke valget Svar her om mulig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Tar sin tid å prøve og få noe som helst over fra SGSII-en min og til PC-en, gitt. Kan ikke flytte eller slette videoene, da Kies henger seg og når det kommer til å bare bruke det rett fra explorer ... Vel, nå har jeg hatt telefonen tilkoblet maskina i 14 timer og fortsatt ikke fått åpna mappa som inneholder videoer. :| Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Som jeg skrev tidligere (husker ikke om du svarte på det) har du prøvd en annen kabel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Jepp. Og trådløst. Samme greia. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Min gikk merkbart raskere når jeg satte USB til masselaging, brukte ikke denne først, men virker bra. Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Jeg har etter hvert blitt lei av Touchwiz og tenkte derfor å bytte til CM10.1 eller MIUI. Skulle imidlertid gjerne hørt fra dere som alt har testet ut CM 10.1 eller MIUI mht. hvilken kernel jeg bør velge med tanke på batteritid og stabilitet, og om det er noen spesielle bugs jeg bør være forberedt på. Jeg har blant annet hørt at kamerafunksjonaliteten generelt er dårligere på AOSP-ROMs og at 3D-spill ikke kjører optimalt uten Samsung sine proprietære drivere. Jeg spør her fordi i9100-forumet på XDA etter hvert er svært omfattende og mengden ulike kernels og ROMs kan være overveldende for noen som ikke har fulgt utviklingen en stund (har ikke kjørt custom ROM på 1,5 år). Så vidt jeg forstår er SiyahKernel v6 et godt alternativ, alternativt PhilZ. Er det noen andre jeg evt. kan teste ut (bryr meg ikke særlig om hvilke tall jeg får i Quadrant, ønsker bare stabil ytelse og god batterilevetid). Edit: Advarsel. Det kan virke som om det er et ganske alvorlig problem med PhilZ-kernelen som gjør at mange opplever en "soft-brick". Har man alt installert CWM bør ikke dette by på noen problemer da man uansett kommer inn i recovery og kan flashe en annen rom. Selv hadde jeg imidlertid enda ikke installert CWM permanent, og var heller ikke fremsynt nok til å ha noen ROM liggende på SD-kortet og endte dermed opp med å måtte flashe stock 4.1.2 på nytt :/ Endret 13. mai 2013 av CptAwesome Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Noen andre som har prøvd Next launcher ? Knallbra !!! Finner ikke helt ut hva som er forskjell på gratis og betal versjonen, noen andre som vet dette ? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Nå hat android 4.1 vært ute en god stund og en god stund til gs2, men jeg har ends ikke tatt mot til meg å bytte, lol, misliker forandringer og jeg har ingen store problemee med min stock 2.3.4 som jeg har nå. Er redd for at tlf blir helt kålrabi stappe etterpå, er det major forandringer på gang i 4.1 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg