ray001 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Hvordan har det vært med generelle oppdateringer med Samsung og Android? Har dem vært raske med å oppdatere, når det kommer ut oppdateringer? Og når man har root`et, kommer det rask med oppdateringer der og?(kommer ifra Apple verden, og ser på denne mobilen nå :-) ) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Når man først begynner å roote og legge inn egne ROMs, så kommer det rimelig fort, ja. Samsung selv har vært litt opp og ned. De er de første til å få ut Android 2.3. Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha lest at LGO2X har fått noen update enda, til tross for at de sa de skulle være superraske med update, og heller ikke hørt noe ifra HTC enda. SGS får Gingerbread før SGSII kommer ut. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 http://gizmocrunch.com/android/6384-samsung-galaxy-s2-release-date-us Må jo komme til Norge i starten av mai. På wiki står det Sverige 26 april, og danmark 5 mai. Så spørs det med disse ryktene og kildene da Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Samsung selv har vært litt opp og ned. De er de første til å få ut Android 2.3. Akkurat det stemmer vel ikke helt. Sony Ericsson Xperia Arc som nylig er blitt sluppet leveres med Android 2.3.2. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Samsung selv har vært litt opp og ned. De er de første til å få ut Android 2.3. Akkurat det stemmer vel ikke helt. Sony Ericsson Xperia Arc som nylig er blitt sluppet leveres med Android 2.3.2. Han snakker om nye Lg mobilen med dualcore, den har 2.2 fortsatt. Galaxy s får 2.3 før den. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Men det er helt sant, jeg glemte helt SE Arc! :-) På den andre siden er det de som generelt har den absolutt desidert dårligste oppdateringshistorikken hittil, da.. Dessuten er det sannsynlig at versjonen etter Ice Cream kommer til å kreve Dual-Core, og da har ikke Arc spesiell framtid på oppdateringer. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Samsung selv har vært litt opp og ned. De er de første til å få ut Android 2.3. Akkurat det stemmer vel ikke helt. Sony Ericsson Xperia Arc som nylig er blitt sluppet leveres med Android 2.3.2. Han snakker om nye Lg mobilen med dualcore, den har 2.2 fortsatt. Galaxy s får 2.3 før den. Det gjenstår nå fortsatt å se da, men var egentlig bare flisespikkeri. Lenke til kommentar
larsi Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 I prisguiden på hw.no opereres det med en 16gb og 32gb versjon. Stemmer det? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 nå som HTC sensation har kommet ble valget ganske vanskelig, super amoled+ skjermen til sasmung virker veldig overbevisene, men digger htc sense. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg syntes ikke noe særlig om HTC sense, så valget er enkelt for meg Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har bare en ting jeg lurer på. Til sommeren skal jeg bytte til mac og så vidt som jeg vet fins et ikke kies til mac. Så går det an å oppdatere telefonen uten kies? Da tenker jeg på OTA oppdateringer. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 ny video duell: http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S-II-vs-LG-Optimus-2X-outdoor-camera-samples_id18072 Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 (endret) http://gizmocrunch.com/android/6384-samsung-galaxy-s2-release-date-us Må jo komme til Norge i starten av mai. På wiki står det Sverige 26 april, og danmark 5 mai. Så spørs det med disse ryktene og kildene da http://samsunggalaxys2review.org/samsung-galaxy-s2-release-dates. Det står på siden: Requently updated as official release dates are reported/announced by Samsung or official dealers. May be subject to change. Ser ut som en god kilde, fordi alt som står der stemmer med de andre landene. Omfg. Sweden here i come! Hvem blir med på harry tur til sverige ? Endret 12. april 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Hmm. Var egentlig fast bestemt på S2 men nå ser det ut som at det blir motorola atrix... Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Fant denne, https://twitter.com/#!/eldarmurtazin/status/57846918272917504 3053 score på quadrant med standard firmware, er ikke det helt OK da ? Endret 13. april 2011 av doh123 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Kommer Atrix til Norge i det hele tatt? Jeg har alltid trodd at det var en Amerika-telefon? Derfor har jeg heller aldri sett noe særlig på specsene, annet enn at den har qHD og Tegra2... Men etter å ha gått igjennom en sammenligning, kan jeg ikke forstå hvorfor du heller skulle ønske Atrixen? Lenke til kommentar
peids Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Vedrørende det at SGSII blir sluppet i Sverige 26. april, så kan en interessant ting være at Teknikmagasinets butikker i Norge får telefonene sine fra Sverige Dvs at Teknikmagasinet bør ha telefonen i sine butikker innen slutten av april! Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Vedrørende det at SGSII blir sluppet i Sverige 26. april, så kan en interessant ting være at Teknikmagasinets butikker i Norge får telefonene sine fra Sverige Dvs at Teknikmagasinet bør ha telefonen i sine butikker innen slutten av april! Hmm, spent på om sgs2 virkelig lanseres 26. April i Sverige, 1 uke før GB og 1 dag etter sør korea... Men om det er sant kan det jo være mulig vi får se den i Norge il. uke 18, noe jeg vil se på som en positiv overaskelse! Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Hmm. Var egentlig fast bestemt på S2 men nå ser det ut som at det blir motorola atrix... Det at motorola atrix ikke har microUSB med MHL gjør den uaktuell for min del. Liker også designet bedre på sgs2. Hvis du ikke vet hva MHL gjør kan du lese mer(se video) her. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Råeste utgave av Galaxy S II til Norge http://www.amobil.no/artikler/raaeste_utgave_av_galaxy_s_ii_til_norge/93898 Langø kunne imidlertid ikke si så mye om hvilken dato Samsung Galaxy S blir å finne i butikkene, annet enn at den definitivt kommer innen 17. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg