Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung er Sør-Koreansk og det er vel naturlig at dem er først ute i sitt eget land. Hvorfor skulle Samsung prioritere et land som Norge over land som UK, Tyskland eller Spania? Hvis Samsung hadde planer om et release i europa om drøye to uker så ville nok denne informasjonen lekket for lenge siden. Norge er nok ikke førsteprioritet blandt produsenter som Samsung (desverre :thumbdown:). Mulig jeg tar feil, men jeg tviler sterkt. :)

Lenke til kommentar

Så utrolig plagsomt dette her, eller, er vel kanskje mer et luksusproblem:-D

 

Skal ha ny telefon, men denne eller Optimus 2x, og hvorfor skal jeg ta det valget?

 

Jeg hadde absolutt ventet til GS II er ute. Bare les den siste testen som er postet her på forumet. Den fra GSM Arena.

Lenke til kommentar

Samsung er Sør-Koreansk og det er vel naturlig at dem er først ute i sitt eget land. Hvorfor skulle Samsung prioritere et land som Norge over land som UK, Tyskland eller Spania? Hvis Samsung hadde planer om et release i europa om drøye to uker så ville nok denne informasjonen lekket for lenge siden. Norge er nok ikke førsteprioritet blandt produsenter som Samsung (desverre :thumbdown:). Mulig jeg tar feil, men jeg tviler sterkt. :)

Sant det du sier, men hvorfor ikke release i andre land samtidig? Men ja ellers enig med deg... jeg bare drømmer meg fort bort fordi jeg har aldri vært hekta på en mobil som skal være ute snart:P

 

Denne phonen er til salgs i norge 20 mai.

Kilde?

Lenke til kommentar

Så utrolig plagsomt dette her, eller, er vel kanskje mer et luksusproblem:-D

 

Skal ha ny telefon, men denne eller Optimus 2x, og hvorfor skal jeg ta det valget?

Også her stod det mellom disse to.

Jeg orket ikke å vente så jeg "kjøpte" LG 2X for noen uker siden på siba for 0kr med tele champion.

Jeg synes den er veldig bra.Har kjøpt en lenger hdmi kabel + 32gb minnekort for å få mer plass.

Synes den funker bra koblet til tven (spill,internett,film,bilder).

 

Husk at den sammeligningen GSM Arena gjorde ikke bare var LG vs Samsung men også Android 2.2 vs 2.3.LG 2x vil få denne oppdateringen snart og da vil den nok bli endel raskere.

 

Fordelen med SGSII som jeg kan se så langt er kameraet samt den har mer minne innebygget.

Skjermen er nok også bedre ved direkte sammenligning men da jeg fikk min 2X ble jeg faktisk imponert over den og.Jeg tror ikke folk flest hadde merket særlig forskjell.

 

Prossesorene er det ikke mye forskjell på og jeg tviler på at noen av de kommer til å bli utnyttet skikkelig med det første.Det er ingen eller svært få som gidder å lage spill,apps som kun klarer å kjøre på en av disse.Utviklerene vil jo lage noe som de kan få solgt til flest mulig brukere.

 

Hvis du kjøper LG 2X nå så blir du nok fornøyd,men klarer du å vente så går du for SGSII.

 

Jeg angrer i hvertfall ikke et sekund på mitt kjøp.Viser det seg at SGSII er så mye bedre så kjøper jeg den og.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

tullebukk, rosa blogger du. Jeg spyr like mye av det som the next man. Ingen av de kommer opp på samme awesome skala som jeg. Dette er del av noe større.

 

uansett dette handler vel ikke om Sony eller jeg ? Selv om Sony er best så er ikke denne phonen dum. Jeg skal kjøpe S2 20 mai svart 16gb.

Lenke til kommentar

haha og hvordan går det med avisbudet ? ^^

 

Som sagt denne blir å få kjøpt 20 mai i Norge. Sendes fra elkjøp 16.05.2011 her

 

Det blir flere tilgjengelige 16gb modeller en 32, da samsung ikke greier å produsere nok pga skjermene bla.

Føler at du troller egentlig, fordi jeg ler ganske mye når du kommer med rare påstander og ikke kommer med en skikkelig kilde, good game dude, good game ;).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...