Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har denne mobilen samme sensorer som iPhone 4?

 

iPhone 4

http://en.m.wikipedia.org/wiki/IPhone

 

Hvilke sensorer tenker du på da? SGS2 har både akselerometer og gyroskop.

Har som sakt iPhone 4 og bl.a bil apps, der iPhone gjør en god jobb, og ønsker samme formål på SGS2 og. Som bl.a Dashcommand, REV og lignede apps.

Prøver vel å se etter noen "feil" på SGS2, men det har jeg ikke funnet enda(utenom NFC, 32gb minne med 32gb minne kort).

Så når denne kommer ut blir det nok denne jeg kjøper meg:-)

Skal til USA i april/mai mnd skifte, så ser der hva dem har og hva det koster. Se om en kan ringe med den i Norge og om jeg kan kjøpe den der borte. Selv om det er liten sannsynlighet for å ringe i Norge. Den kommer nok ikke ut i Norge før anyway.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke vitsen med at du kommenterer her hvis du ikke er interessert i telefonen.

 

Hehe, denne er bestillt allerede. Skulle egentlig kjøpe Sony Arc, pga ståpels av nesten allt de lager, men fant ut at denne har mer og tilby. Og så liker jeg hva jeg ser av video opptak.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KTsUgetnGu8&feature=player_embedded

 

Dette er kjekt til bilen

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Har denne mobilen samme sensorer som iPhone 4?

 

iPhone 4

http://en.m.wikipedia.org/wiki/IPhone

 

Hvilke sensorer tenker du på da? SGS2 har både akselerometer og gyroskop.

Har som sakt iPhone 4 og bl.a bil apps, der iPhone gjør en god jobb, og ønsker samme formål på SGS2 og. Som bl.a Dashcommand, REV og lignede apps.

Prøver vel å se etter noen "feil" på SGS2, men det har jeg ikke funnet enda(utenom NFC, 32gb minne med 32gb minne kort).

Så når denne kommer ut blir det nok denne jeg kjøper meg:-)

Skal til USA i april/mai mnd skifte, så ser der hva dem har og hva det koster. Se om en kan ringe med den i Norge og om jeg kan kjøpe den der borte. Selv om det er liten sannsynlighet for å ringe i Norge. Den kommer nok ikke ut i Norge før anyway.

 

Jeg kan garantere deg at den kommer ut i norge før den slippes i USA.

Grunnen til dette er pga operatørene borti uniten har alt for mye makt og liker å slippe sine "egne" versjoner av produsentenes telefoner. Dette tar derfor lengre tid..

Tror ikke den kommer ut der før på sommeren en gang.

Lenke til kommentar

Det virker som om denne har kun èn høyttaler. Merkelig at samsung ikke kunne fortsatt med stereo slik som på Omnia HD. Også siden denne har virtuell 5.1 modus.

 

Eller har den faktisk 2?

 

Mulig denne bare har en , mener uansett at 5.1 simuleringen gjør seg best på headset, i tidlige versioner av rom `en til omnia hd var det kun mulig å skru på 5.1 mens man hadde noe plugget i 3.5 jacken. (bruker det aldri selv)

Litt kjipt med mono, men bruker sjeldent å høre på mobil høytaleren, om annet en i hands free mode.

Men mest skuffa over at ikke 16 gb modellen har nfc :S

Noen som tør tippe hvilken butikk får den først i denne lista, https://prisguiden.no/produkt/144857 , håper på Cdon selv, dagene.. går så sakte... argh

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke på musikk via høyttaleren(e) men når man ser på film o.l er det veldig kjekt med stereo. Finnes også mange kule ringelyder som høres nesten virkelighetsnære ut på Omnian..

 

Ingen big deal men bare la merke til det. Mulig dette skyldes også mangel av støtte i Android.

 

Har bestilt denne flere plasser så er det bare å beholde den som leveres først!

Lenke til kommentar

Det virker som om denne har kun èn høyttaler. Merkelig at samsung ikke kunne fortsatt med stereo slik som på Omnia HD. Også siden denne har virtuell 5.1 modus.

 

Eller har den faktisk 2?

 

Mulig denne bare har en , mener uansett at 5.1 simuleringen gjør seg best på headset, i tidlige versioner av rom `en til omnia hd var det kun mulig å skru på 5.1 mens man hadde noe plugget i 3.5 jacken. (bruker det aldri selv)

Litt kjipt med mono, men bruker sjeldent å høre på mobil høytaleren, om annet en i hands free mode.

Men mest skuffa over at ikke 16 gb modellen har nfc :S

Noen som tør tippe hvilken butikk får den først i denne lista, https://prisguiden.no/produkt/144857 , håper på Cdon selv, dagene.. går så sakte... argh

 

Jeg tror ikke det er noen spesiell sannsynlighet for at CDon er først. Dette baserer jeg på de siste fire mobilene jeg har fulgt med på, og CDon har ikke bare ikke vært først, de har faktisk vært regelrett treige.

 

MPX/Komplett og Netshop pleier være nokså tidlige, ellers er det mange som har bedre lykke hos abonnementsleverandørene og nærbutikken som telekiosken og lignende :-)

Lenke til kommentar

Komplett slår aldri feil. Jeg har bestillt derfra utallige ganger og henta varen neste dag eller to dager etter (om varen er på lager). Det som er litt kjipt er at det er 800kr forskjell mellom komplett og CDon eller NetonNet, så jeg tenker jeg prøver én av dem, selv om de kanskje er litt treige. Men det får bare gå. Det er da ikke viktig å få en mobil tre dager i forveien?

Lenke til kommentar

De aller, aller fleste har svært god leveringstid. Spørsmålet er bare når de får de inn til videresending.

Komplett, Netshop, MPX, CDon, Amentio. Alle disse har jeg handlet en del ifra, og alle har sendt meg det jeg ville ha så jeg hadde det iløpet av to dager, kanskje noen ganger tre dager. Selvfølgelig bare når de har varen på lager. Spørsmålet er som sagt: Når får de det inn på lager?

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke på musikk via høyttaleren(e) men når man ser på film o.l er det veldig kjekt med stereo. Finnes også mange kule ringelyder som høres nesten virkelighetsnære ut på Omnian..

 

Ingen big deal men bare la merke til det. Mulig dette skyldes også mangel av støtte i Android.

 

Har bestilt denne flere plasser så er det bare å beholde den som leveres først!

 

 

Er helt enig, Stereo hadde vert bedre en mono, men har brukt høgtalerne forbløffende lite når jeg tenker meg om, enig det kan være kult om man er flere som skal se filmen en deg selv, ellers høgtalere<Headset alltid... men det er jo forskjell hva folk trenger =) ..

hum hvem vet. kan jo være SGS|| har 2 høytalere og.Unasett, andriod må vel støtte stereo by now. ellers er det en liten aldri så liten KJEMPE krise!?

jeg vet ikke altså, bare symbian her. (Har foresten en stereo og veldig livaktig poleti sirene som ringe lyd på min omnia :) )

Endret av IPeeJayI
Lenke til kommentar

Okei .. så altså begge tror på komplett ser jeg =) .. Leifen18 og Christian

men også MPX og Netshop.

Sefølgelig om forskjellen er en 3-4 dager er det ingen krise.. hadde et intrykk av komplett fikk ofte tidlig men ikke så mange eksemplar i første slengen. Samsung har jo lovet den skulle sleppes i april !?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...