Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

De som sier det med 64GB har ingen som helst kredibilitet. Jeg tror det ikke før jeg får det ordentlig bekreftet. 64GB er nemlig en annen teknologi, MicroSDXC-kort, og da er det lite sannsynelig at det begrenser seg til 64GB.

 

Ved å roote får du tilgang til å overstyre, vise at du er sjefen. Rooting i seg selv gjør ikke at du mister noe. Dersom du derimot ønsker å legge inn et nytt ROM, mister du ALT. Det kan selvfølgelig også vise seg at ROMen du legger inn har alt dette og enda mer til. Eller at det har samme løsningene, men at det er andre programmer/måter å løse det på, osv.

 

AllShare støttes av Galaxy SII, og hvis du har AllShare har du også DLNA :-)

 

Datoen for Sverige er ikke bekreftet ifra offisielt hold, men bare løse rykter som startet på et forum som dette :-P Ville nok ikke holdt pusten for det :-P Det er litt som han som kom inn her og sa at han hadde den i hendene sine 20. Mai xD

 

Og det er i HVERTFALL ikke noen som har bekreftet at denne kommer til Norge før Mai!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved å roote får du tilgang til å overstyre, vise at du er sjefen. Rooting i seg selv gjør ikke at du mister noe. Dersom du derimot ønsker å legge inn et nytt ROM, mister du ALT. Det kan selvfølgelig også vise seg at ROMen du legger inn har alt dette og enda mer til. Eller at det har samme løsningene, men at det er andre programmer/måter å løse det på, osv.

Ok, hvor er det slik info på hva som ligger i dem forskjellige ROM`ene?

Hvor laster man ned slike ROM`s?

 

Og om du root`er, legger man ikke inn på ny ROM da?

Lenke til kommentar

Er det sånn at det må være samsung tv for dlna? Er litt for inne i apple verdenen at jeg kan ikke så mye om annet. Gleder meg så utrolig mye til tlf.

 

Kjøpte en samsung tv for et halvt år siden omtrent, håper den har dlna. vet den har allshare men vet ikke om det er samme greia.

 

Uansett, en helt annen ting, noen som vet om et godt sd kort til galaxy 2? og hvor stort kan det egentlig være?

Allshare skal ha med dlna. Fordi du bruker andre enheter å streame til tven. I dette tilfellet,, din mobil til tv'en.

Lenke til kommentar

De som sier det med 64GB har ingen som helst kredibilitet. Jeg tror det ikke før jeg får det ordentlig bekreftet. 64GB er nemlig en annen teknologi, MicroSDXC-kort, og da er det lite sannsynelig at det begrenser seg til 64GB.

 

Ved å roote får du tilgang til å overstyre, vise at du er sjefen. Rooting i seg selv gjør ikke at du mister noe. Dersom du derimot ønsker å legge inn et nytt ROM, mister du ALT. Det kan selvfølgelig også vise seg at ROMen du legger inn har alt dette og enda mer til. Eller at det har samme løsningene, men at det er andre programmer/måter å løse det på, osv.

 

AllShare støttes av Galaxy SII, og hvis du har AllShare har du også DLNA :-)

 

Datoen for Sverige er ikke bekreftet ifra offisielt hold, men bare løse rykter som startet på et forum som dette :-P Ville nok ikke holdt pusten for det :-P Det er litt som han som kom inn her og sa at han hadde den i hendene sine 20. Mai xD

 

Og det er i HVERTFALL ikke noen som har bekreftet at denne kommer til Norge før Mai!

Jo faktisk. Se litt lengre tilbake på en link jeg ga ut, der har du en liste der samsung har sagt datoer. Alt stemmer. 1 Mai i England, osv. Det står ingen ting om Norge eller USA, fordi det er ingen bekreftet dato og det står også kilder er fra selve samsung :)

Lenke til kommentar

Ved å roote får du tilgang til å overstyre, vise at du er sjefen. Rooting i seg selv gjør ikke at du mister noe. Dersom du derimot ønsker å legge inn et nytt ROM, mister du ALT. Det kan selvfølgelig også vise seg at ROMen du legger inn har alt dette og enda mer til. Eller at det har samme løsningene, men at det er andre programmer/måter å løse det på, osv.

Ok, hvor er det slik info på hva som ligger i dem forskjellige ROM`ene?

Hvor laster man ned slike ROM`s?

 

Og om du root`er, legger man ikke inn på ny ROM da?

 

Om du rooter mobilen gjør du egentlig bare at du får administrator rettigheter, så du har mulighet til og gjøre mye mer, enn du ellers hadde kunnet gjøre.

 

ROMs kommer nok til å havne på xda developers forumet

Lenke til kommentar

CDON.com har den for 4679 kr, 90kr mer en netonet.

 

Samsung Dual Core Processor

Samsung Galaxy S II har Exynos en Dual Core Processor 1,2Ghz som gjør den til den raskeste og mest allsidige telefonene noensinne. Med kapasitet for både av- og innspilling av HD-film i 1080p og mulighet får å koble til den til mediaenheter.

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Var voldsomt med skriveleif i den beskrivelsen til CDon (!). I forrige uke gikk det ann å kjøpe den til 4589kr på CDon. Jeg hadde også en rabatt så fikk den til under 4500 da =D

 

EDIT: Ser nå at forventet dato er gått tilbake 2 dager, 10 mai nå.

Endret av Nyph
Lenke til kommentar

Man får desverre ikke NFC på den norske versjonen av SGS2 foreløpig. :dontgetit:

 

Galaxy S II med NFC chip blir en egen variant av GS II, og vi vet dessverre ikke når den vil være tilgjengelig på det norske markedet. Så vidt vi vet er NFC foreløpig kun på teststadiet i Norge, og det er flere som ser på teknologien først og fremst i forbindelse med betalingsløsninger.

 

Kilde: http://www.facebook.com/SamsungNorge

Endret av xKrib
Lenke til kommentar

Jeg har aldri bestilt mobiltelefoner eller annen elektronikk på cdon, men jeg har bestilt masse cder der opp gjennom årene. De var veldig bra på både priser og rask levering i begynnelsen, men i de siste årene har dette gått drastisk nedover. Blir derfor ikke så mye bestillinger her i fra lenger. Men jeg bestemte meg for å gi dem en ny sjanse og bestilte noen CDer fra dem på mandag. CD ligger jo liksom i navnet deres, dette burde de i alle fall være gode på - men ingen av de jeg bestilte er fortsatt ikke sendt! Spørs om jeg får de før påske nå da. Med andre ord, jeg bestiller i alle fall ikke mobil fra cdon - uansett hvor gode de måtte være på pris.

Lenke til kommentar

CDON.com har den for 4679 kr, 90kr mer en netonet.

 

Samsung Dual Core Processor

Samsung Galaxy S II har Exynos en Dual Core Processor 1,2Ghz som gjør den til den raskeste og mest allsidige telefonene noensinne. Med kapasitet for både av- og innspilling av HD-film i 1080p og mulighet får å koble til den til mediaenheter.

 

Kjøpte min hos Netonnet til 4590,-

Ble litt usikker på hvilken versjon de skal selge, da Komplett skal ha ganske mye mer for sin telefon, sendte derfor en mail til Netonnet, og her er svaret.

 

Hei, 

Det er samme som Samsung Norge har varslet! 

God helg! 
_______________________________________
Madelen Andersen
Customer Service
NetOnNet AB
Bockasjögatan 12
504 30 Borås
SVERIGE

TEL: +47 815 00 780
FAX: +46 33 103 188
E-POST: [email protected]
WEB: www.netonnet.no

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Jeg har aldri bestilt mobiltelefoner eller annen elektronikk på cdon, men jeg har bestilt masse cder der opp gjennom årene. De var veldig bra på både priser og rask levering i begynnelsen, men i de siste årene har dette gått drastisk nedover. Blir derfor ikke så mye bestillinger her i fra lenger. Men jeg bestemte meg for å gi dem en ny sjanse og bestilte noen CDer fra dem på mandag. CD ligger jo liksom i navnet deres, dette burde de i alle fall være gode på - men ingen av de jeg bestilte er fortsatt ikke sendt! Spørs om jeg får de før påske nå da. Med andre ord, jeg bestiller i alle fall ikke mobil fra cdon - uansett hvor gode de måtte være på pris.

 

Har og mye bra erfaringer med cdon. Men sist gang jeg bestilte noe derfra for noen uker siden var det noe helt annet: Alt jeg bestilte var på lager, men likevel ble ikke tinga sendt iløpet av 4 virkedager. Så da sendte jeg de en klagemail, og ikke lenge etter fikk jeg svar at de nettopp hadde sendt det. Fikk sporingsnummer, men ingen sporing før langt utpå neste dagen. Så i praksis venta jeg i 10 dager på noe jeg tidligere hadde måttet vente i 2-3 dager på.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare vise kjærlighet istedenfor ? Skal allt være en diss eller ?

 

Jeg bestiller denne fra Cdon og elkjøp. Cdon er meget raske til å levere. Helt sjukt fikk 1tb hardisk på døra etter 2 dager. Eller 1 1/2 da jeg bestillte på kvelden. Bra jobba cdon.

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Man får desverre ikke NFC på den norske versjonen av SGS2 foreløpig. :dontgetit:

 

Galaxy S II med NFC chip blir en egen variant av GS II, og vi vet dessverre ikke når den vil være tilgjengelig på det norske markedet. Så vidt vi vet er NFC foreløpig kun på teststadiet i Norge, og det er flere som ser på teknologien først og fremst i forbindelse med betalingsløsninger.

 

Kilde: http://www.facebook.com/SamsungNorge

:(. Jeg vil ha NFC også. Surt, fordi jeg ville teste den i Spania også, fordi noen steder i Spania har nfc. Hvorfor kunne ikke alle ha chip, rimelig rart. Vet super amoled koster, men chippen skal ikke være så dyr å fikse?

 

Edit: Om den ikke får nfc, så får sikkert galaxy s3 den også her i Norge. Sannsynlighetende den kommer i norge med nfc, er ganske liten. Norge har alltid hengt etter i teknologi desverre.

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...