Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjakkfarget unge?

Og jeg som trodde det være zebralignende unger.

 

Men Jo Benkow representerer ikke alle jøder i Norge men det er mulig noen jøder er mer pro flerkulturelt samfunn, da det har vært tider de ikke kunne leve fritt og dyrke deres religion fritt i dette land. Og for opplysningensskyld kan jeg opplyse om at UDI ikke er en jødisk stat, tvert imot er det veldig få jøder der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jødene simpelthen elsker multikultur er fordi at de tar fokus vekk fra dem selv samtidig som de jobber for sitt "nye jerusalem" aka en ny verdensordning, samt at de greier å skjule seg selv og sine forbrytelser enklere siden et multikulturelt samfunn er et konfliktfylt samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du har fått med deg hvor "multikulturell" Israel er overfor palestinerne.

 

Jødene kan aldri styre et land som er bevisst på sitt opphav eller har en sterk etnisk/nasjonal følelse.. dette vet de meget godt og det er også grunnen til at vi har konstant blit bombardert med disse hentydningene om at rasemiksing er løsningen på verdens problemer.

 

..gjennom den fullstendig jødestyrte pressen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cknaF3TCfI0

 

Her er en sinnsyk jødinne som har fått befeste seg i vårt naboland.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvilket personlig ansvar har Jo Benkow for hva Israel driver med?

Tatt i betraktning bildet du la ut litt lengere oppe her så må jeg si at du lukter shillbaiter, men jeg skal ta meg tiden til å svare deg seriøst fordi.

 

Josef Benkowitz er med på å opprettholde de jødiske løgner om multikulturelle samfunn fordi at det er "bra for jødedom" og ikke bra for Norge. Når vi i større grad blir en mikset befolkning så forblir jødene de samme. Jødene vektlegger rase/genetikk/stamme i en mye større grad en det som er forståelig for det teutoniske mennesket.

 

Denne blandingen er designet for å være skadelig for oss, men bra for dem.

 

Personangrep er vel også under din verdighet? selv om du redigerer det bort... Men jeg har den signaturen fordi det er det jeg studerer, dog litt naivt fremstilt.

 

Jadda, og alle muslimer er bare lojale mot ummahen...

Ja, jeg trakk det, beklager, men jeg ble bare så oppgitt av svaret ditt. Det er så altfor typisk.

 

Muslimene er ikke noe etnosentrisk samfunn, selv om at det også der selvsagt finnes en stammementalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilket personlig ansvar har Jo Benkow for hva Israel driver med?

Tatt i betraktning bildet du la ut litt lengere oppe her så må jeg si at du lukter shillbaiter, men jeg skal ta meg tiden til å svare deg seriøst fordi.

 

Josef Benkowitz er med på å opprettholde de jødiske løgner om multikulturelle samfunn fordi at det er "bra for jødedom" og ikke bra for Norge. Når vi i større grad blir en mikset befolkning så forblir jødene de samme. Jødene vektlegger rase/genetikk/stamme i en mye større grad en det som er forståelig for det teutoniske mennesket.

 

Denne blandingen er designet for å være skadelig for oss, men bra for dem.

Jeg vet ikke hva "shillbaiter" betyr, sorry. Hva er løgnen om multikulturelle samfunn? Hvordan er Jo Benkow med på å opprettholde den? Hvorfor er den jødisk?

 

Vet du hva? Du trenger ikke å svare. Jeg forventer ikke noe fornuftig svar. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg gidder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Intet svar vil være akseptabelt for deg fordi at det ikke behager deg, sannheten vil smerte deg i dybdene av ditt vesen. Jeg lurer på hvorfor du gidder jeg også, for det eneste du har kommet med i denne tråden er forsøk på latterliggjøring.

 

Hvorfor er denne løgnen/illusjonen den av en jødisk type? Vel, det er pga hovedsaklig finans og media som er fullstendig dominert av jøder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting jeg finner morsomt med det bildet som promoterer miksing er at kvinnen ser ut til å ha et likegyldig blikk og barnet ser ut til å ha det miserablet utifra ansiktsutrykket.

 

Faktisk så er det bare negerpappa som ser ut til å like situasjonen (og Benkowitz da selvsagt)

 

;)

 

Er sikkert ikke tilfeldig at sammesetningen av unger i det øverste bildet er av to norske jenter og ingen norske gutter heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...