Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suveren avrunding på sendingen. Monaco er kronjuvelen.

 

Hamilton tok litt vel store sjanser, men er uansett langt unna Schumi på sitt verste.

Schumi kjørte forholdsvis greit denne runden og jeg synes ikke Hamilton gjorde noen særlig bedre figur under intervjuet etter løpet heller. Han var nok bare litt for hot tempered i dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Alt har med interesse å gjøre. Det er en økning av nordmenn som bruker BBC. Og dermed faller antall seere på Viasat. Jo færre seere, jo mindre interesse, mindre interesse vil gi mindre muligheter for nordmenn å få sponsorer og oppmerksomhet. Jeg kan gjerne se på BBC jeg også - etter løpet...

 

Uansett. Schumacher var vel ikke sånn på sitt værste`? Han kjørte vel bare på de som kunne vinne VM, ikke alt som var foran han? For å så klikke i vidvinkel og dra frem rasismekortet!

Lenke til kommentar

datastol:

Kommentatorene til BBC sa under direktesendingen at de trodde han spøkte ang. "because I am black", men han sa mye annet tull og uansett unnskylder ingenting av det han opplever utenfor banene, hvordan han oppfører seg på banen. Å skylde på de andre sjåførene for at han kjører som en idiot får han til å synke noen hakk.

 

Jeg har ikke noe i mot spenning på banen men Formel 1 er ikke grenen det er akseptabelt å kjøre på andre førere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

At EJ trodde fikk jeg med meg og det overasket meg ikke da han har en tendens til å være kritisk i kommentarene når han kan. Artig at DC ble dratt fram og kastet i poolen selv om han gjemte seg så godt han kunne bak i rekkverket he he.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...