Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser P1+P2 for da er det gjerne snakk om nye saker som kommer til bilene. P3 er bare 'filler' som jeg personlig aldri ser på.

 

P1 var drepende kjedelig, P2 var bedre men fortsatt ikke av det mest spennende heller.

 

Ser forøvrig frem til den dagen Vettel ikke får servert den raskeste quali-bilen på gullfat, hvor han cruiser til #1.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Så ikkeno P3 live/direkte der :S.

 

Men jeg fikk sett det på Viasat Motor. Q1-3 så jeg direkte på BBC Sport igjen som vanlig.

 

Seriously, jeg er svaksynt, så da spør jeg deg, er du blind? :p Regner med du bruker proxy/vpn?

Det står for hver event LIVE - MONACO GRAND PRIX under headeren på sida (bbc.com/f1). Det står ikke det nå, men det er der det skal stå :)

 

GoIgB.png

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Gidder ikke betale 250kr i måneden for å se elendig dekning av det på norsk TV, når jeg kan betale 50kr i måneden for å få verdens beste dekning. Ja, norske sendinger trenger flere seere, men det kommer aldri til å bli like bra som utenlandske sendinger. Da trenger vi en norsk bane, og det skjer vertfall aldri. Først må vi greie å finansiere vår egen infrastruktur..

Lenke til kommentar

Interessant. Her diskuterer man ikke F1, men hvordan ikke støtte F1 på norsk TV. Way to go!

Jøssenavn, så hvordan man får sett F1 er ikke et moment nei :roll:

 

 

Vadseth:

Jupp, enig med deg, derfor ser jeg alle løp direkte på BBC eller replay senere.

 

Men har fortsatt ikke fått sett P3 direkte eller senere på BBC, prøver igjen på neste runde. Men jeg fant ut at jeg hadde Viasat Motor i parabolpakken (sambo hadde bare skjult det godt da hun styrer TV abbene i huset, he he), dermed fikk jeg med meg P3 gratis og med de svenske kommentatoren som ikke er så aller verst. Hørte på både svensk og norsk.

 

Synes i grunn både de norske og svenske kommentatorene gjorde en god jobb og kom med mye god informasjon. Men det når jo selvsagt ikke opp til å ha et tress som BBC har på bakken hele tiden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har sett noe av det på Viasat 4, sånn tilfeldig. Gjerne highlights. Da har jeg sett det på BBC tidligere. Jake, David, Eddie, Lee, Ted + 5Live-teamet kan jo nesten navnet på alt og alle. Da det var en representant fra McLaren eller RedVBull som mottok trofeet for beste konstruktur på det aktuelle løpet, viste såklart BBC-teamet navnet på ham, mens det gjorde ikke Atle Gulbrandsen og Co.

 

Ikke noen big deal, men du får litt mer ut av det når de som presenterer programmet vet litt mer om hva de faktisk presenterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...